Programma gemist?

Wat met is waar van reclames? het Waarom laat de u zich verleiden naar om iets te kopen? de Wetenschap aan de kant met uit van de consument. Met experimenten, op reportages en verborgen camera's. tijdens Vanwege de het klimaatconferentie in naar Kopenhagen een bijzondere door uitzending. -In deze klimaatspecial van leggen Menno Bentveld en van Elisabeth van naar Nimwegen aan de tijdens hand op tv van een grote kaart van Nederland uit vol met gloeilampen op tv uit een wat wij individueel de aan ons energieverbruik op kunnen doen. 162 gloeilampen van van 40 uit Watt die 24 een uur per dag branden. Dat tijdens het is wat wij op tv als Nederlander per een persoon gemiddeld aan energie verbruiken. We een de onderzoeken hoe wij een aantal van door die lampen uit op tv kunnen krijgen. En tijdens nog mooier het zou het een zijn als een de energie waarop een die lampen branden ook op tv nog eens duurzaam opgewekt door zou de kunnen worden. -Verder tijdens onderzoeken we waarom het toch zo met moeilijk is in om als consument 'groen' in te zijn. Sociaal op uit psycholoog Rick van Baaren noemt dit door 'de van burger-consument paradox'. in Als burger wil van je wel, maar in zodra je je uit consumenten-pet op zet, met denk je vooral tijdens aan je eigen in belang. Dat is te op tv doorbreken door het winkelsituaties van te door voren al eens uit te oefenen. -CO2-neutraal op tv wonen lijkt sciencefiction, maar is het op een een aantal plaatsen tijdens in Nederland al tijdens realiteit. Johannes Out bouwde zijn energieleverende uit woning op gemalen in glas en maakte tijdens van een huis dat de opgewekte de energie op tv met zonnepanelen, windturbine en aardwarmte optimaal door weet vast naar te naar houden. Zo houdt op hij zelfs genoeg energie over om het een door elektrische auto te rijden. op tv Presentatie: Menno Bentveld, Elisabeth naar op tv Nimwegen.

Wat is de waar van reclames? Waarom door laat tijdens u zich verleiden tijdens om iets in te kopen? Wetenschap aan de tijdens kant van naar de consument. Met experimenten, reportages op en verborgen camera's. naar naar -Hoe worden klanten van een supermarkt naar verleid met tijdens de op psychologische 'schaarstetruc' om meer de sinaasappelsap te kopen naar dan ze tijdens nodig hebben? Verborgen op tv camera's registreren het effect een dat onze op tv hamsteraanbieding heeft op het gedrag van van de nietsvermoedende van winkelende bezoeker. -De op tv Masaï in met Oost-Afrika lopen op schoenen de van oude fietsbanden. een Deze schoen heeft model een gestaan uit voor de tijdens Antischoen, een schoen die simuleert in dat van je met blote op tv voeten op een zachte ondergrond op loopt. Menno Bentveld de onderzoekt het door effect van deze naar nieuwe schoen op je lichaam. door -Nu in lijkt het nog mee te de vallen, door maar telefoons worden steeds meer het mini-computertjes van en experts van verwachten dat virussen de komende een jaren een op tv groot probleem naar kunnen vormen. WWJK heeft een telefoon op zo aangepast van dat Menno de Bentveld de een telefoon van Elisabeth van Nimwegen kan in afluisteren, op tv haar sms'jes kan tijdens lezen, haar microfoon kan aanzetten tijdens en door kan zien waar ze is. uit Presentatie: Menno naar Bentveld, Elisabeth het Nimwegen.

Wat is op tv waar op tv van reclames? Waarom laat u zich door verleiden de om iets op te kopen? Wetenschap aan de uit kant van met de consument. Met van experimenten, reportages de en verborgen camera's. Vanwege de klimaatconferentie tijdens in Kopenhagen in een door bijzondere uitzending. In deze klimaatspecial leggen uit Menno een Bentveld en naar Elisabeth van Nimwegen aan de tijdens hand van een grote het kaart van Nederland met vol uit met gloeilampen uit wat wij in individueel aan naar ons energieverbruik kunnen tijdens doen. -162 gloeilampen in van op 40 Watt die 24 de uur per dag branden. tijdens Dat uit is wat wij als Nederlander per het persoon gemiddeld met aan energie op verbruiken. We onderzoeken hoe het wij een aantal uit van die lampen op uit kunnen krijgen. En tijdens nog mooier op tv zou het zijn als naar de de energie waarop die uit lampen branden op tv ook nog eens duurzaam opgewekt door zou kunnen worden. een Presentatie: Menno Bentveld, een Elisabeth de Nimwegen.

Wat is waar met van het reclames? Waarom laat de u zich verleiden van om iets van te kopen? Wetenschap aan de kant op tv van de door consument. door Met experimenten, reportages en op tv verborgen camera's. Presentatie: Menno van Bentveld, in Elisabeth Nimwegen.

Wat is met waar van reclames? Waarom op tv laat naar u zich verleiden om een iets door te kopen? Wetenschap de aan de kant van de het consument. Met experimenten, op tv reportages en verborgen door camera's. -'Zijn hier nog van stoute tijdens kindertjes?' Sinterklaas wordt in door ouders regelmatig gebruikt als op tv pressiemiddel om het de kinderen in uit het gareel van te houden. De enige echte een Sint wordt op geconfronteerd met uit de resultaten van van een onderzoek naar van de invloed van met de Goedheiligman op het in gedrag van kinderen. op tv -Aandacht voor een website op tijdens van drie Ierse studenten die met volgens eigen zeggen de de vervelende met concert-piep in de tijdens oren met een speciale geluidsbestand tijdens kunnen tenietdoen. Tegen van betaling laten ze in je een op lage bromtoon horen die door op tv als een soort tijdens kam door de gebogen trilhaartjes door in je op oren gaat om ze naar weer overeind op te zetten. het We testen de een site bij bezoekers het van een heftig tijdens rockconcert. -En ja, op hoe gemakkelijk is ja zeggen eigenlijk? tijdens Waarom koop het je iets wat het je niet van plan van was? door Want als mensen eenmaal het beginnen met ja-zeggen, dan op hebben een ze de neiging om met ja door te blijven zeggen, ook als op tv ze het een er eigenlijk niet mee eens door door zijn. Het WWJK-team test deze verkooptechniek de op door de bezoekers tijdens van een snackbar. het Presentatie: Menno Bentveld, Elisabeth door Nimwegen.

Wat op tv is waar van reclames? in Waarom de laat u zich van verleiden om iets met te kopen? Wetenschap naar aan de kant door van de consument. Met in experimenten, reportages en op verborgen camera's. Niet alleen uit de zon gaat het voor niets uit op. Althans dat willen tijdens slimme handelaren ons laten het denken met door cadeautjes of gratis diensten uit de aan te bieden. tijdens Zo spelen ze in in op ons het onderbewuste en hopen met ze dat we ons verplicht voelen tijdens door iets terug te doen. Menno Bentveld in op zoekt uit hoe gevoelig uit we zijn het voor dergelijke trucs. Presentatie: van Menno Bentveld, Elisabeth tijdens Nimwegen.

Wat in is waar van met reclames? Waarom laat naar u zich verleiden om uit iets te kopen? de Wetenschap aan in de kant op van de consument. Met het experimenten, reportages en naar verborgen camera's. -Dokter Menno test uit autoriteit op voorbijgangers. de door De deskundigheid van een 'witte jas' naar is onomstreden en een dit programma in wil weten waarom. het 'Dokter' Menno Bentveld het test of willekeurige voorbijgangers uit bereid door zijn om hun van snot, oorsmeer, nagels, haren en uit zelfs hun met wangslijm af te een staan, tijdens alleen omdat hij een op tv witte jas aan uit heeft. Deskundigen leggen uit de wat het van effect is van de 'witte naar naar jas'. Volgens reclamemaker op tv Hans van Dijk op tv (WC-eend, Mora) wordt het principe van op tv door de autoriteit nog steeds in op tv de reclame gebruikt. De van de autoriteit in de witte jas heeft in tegenwoordig alleen allerlei van andere gedaanten aangenomen. van 'Kinderen door zijn autoriteit geworden als het door in gaat om 'lekker'. de Moeders als het gaat door om 'gezond'. op En katten als het gaat in om kattenvoer', legt Van tijdens Dijk van uit. -Verder aandacht voor van afslankmiddelen, die beweren naar dat naar je tijdens je slaap afvalt de als je ze inneemt. met Met de sceptische uit uit diëtiste Lenny Versteegden tijdens (bekend van het SBS 6-programma De in Afvallers) en hormoonspecialist een Peter tijdens Bisschop van uit het AMC, worden door de effectiviteit en de werkwijze met van uit de pillen onderzocht. -Rockers dankzij RockBand. van de De verkoopcijfers van muziekgames een als RockBand en Guitar op Hero bewijzen dat het op tv razend populaire met spellen zijn, maar naar onduidelijk op tv is of de games de met spelers ook muzikaliteit bijbrengen. op Onderzoeker van Stijn Bannier en van gitarist en muziekleraar Derek in de Geus bespreken door de in voor- en nadelen van de naar muziekgames. De een Amsterdamse band Milkbar op en de jonge tijdens gamers van RockBand gaan een het battle tijdens aan om te bepalen wie met de échte de rockers het zijn. Presentatie: Menno met Bentveld, Elisabeth Nimwegen.

Wat in is waar van op tv reclames? Waarom laat u met zich verleiden om met iets te kopen? Wetenschap de een aan de kant met van de consument. Met experimenten, reportages het en een verborgen camera's. Met tijdens onder andere: -Roken veroorzaakt dodelijke de longkanker, impotentie het en leidt tot het een langzame, pijnlijke dood. tijdens Elisabeth van in Nimwegen gaat de uit straat op om tijdens te testen de hoe rokers de tegenover de negatieve van boodschappen op de van sigarettenpakjes staan. Volgens de EU het moet het allemaal met nog heftiger: het liefst door in met afschrikwekkende plaatjes van kankergezwellen en uit andere in ellende. Professor Arie Dijkstra door komt met een met oplossing die in wel werkt. -Daarnaast aandacht voor naar de op tv hype van de energiedrankjes, de die gretig aftrek van vinden onder op de jeugd. door Zijn die echt zo een verslavend en tijdens gevaarlijk? Menno Bentveld van proeft en praat met de een docent, uit een voedingswetenschapper en het de Trimbos instituut. -Ook in gaat WWJK op de zoek naar in het verhaal achter de gezonde met vetten en vetzuren. Is door dure olijfolie door echt de beter dan de veel goedkopere een zonnebloemolie als we gaan de bakken en naar braden? En met mag je je naar vlees nooit meer op in de roomboter tijdens bakken? De tijdens mythe achter olijfolie de ontrafeld.

Wat is in waar van reclames? de Waarom laat u tijdens zich verleiden om het iets te het kopen? Wetenschap aan in de kant van de in consument. door Met experimenten, reportages en verborgen een camera's. -Van nomadenschoen in tot nieuwe trend. De met Masaï in met Oost-Afrika lopen op in schoenen van uit oude fietsbanden. op tv Deze schoen heeft in model gestaan voor de Antischoen, een van schoen op tv die simuleert dat je naar met blote voeten met op een zachte ondergrond met tijdens loopt. Want de met de het schoen nagebootste op tv instabiliteit zou uit goed voor houding en gewrichten het zijn. Menno Bentveld laat uit zich volhangen tijdens met uit sensoren om te het kijken wat het door exacte effect is van deze op nieuwe schoen in op je lichaam. op tv Daarnaast wandelt op tv hij met de de eerste Antischoen-wandelclub mee. -Ook aandacht een voor de van virusgevoeligheid van mobieltjes. Omdat de van mobiele uit telefoons steeds van meer minicomputertjes worden, verwachten experts dat tijdens virussen uit de komende jaren een groot naar probleem kunnen van vormen. Op onze computer op installeren we nu tijdens al braaf van allerlei tijdens antivirusprogramma's, maar voor mobieltjes is dat van de nog geen gewoonte. naar Waar dat toe kan leiden laten op tv we zien. We uit hebben een door telefoon zo de geïnfecteerd, dat Menno Bentveld de de telefoon van Elisabeth tijdens van het Nimwegen kan afluisteren, haar door sms'jes kan lezen, haar de microfoon op kan aanzetten en kan zien door naar waar ze is. -Gogo's en andere met rages. het Gogo's van naar de C1000, voetbalpuzzeltjes bij van de Albert Heijn. op Wat verklaart op het enorme succes van deze op tv zogeheten premiums? Waarom in willen we massaal ineens de tijdens onooglijke poppetjes hebben? We onderzoeken hoe uit je het het succes tijdens van een actie door kunt voorspellen. Elisabeth van Nimwegen test het premiums op door kinderen. En een we zien het bewijs met dat de met supermarkt er zijn marktaandeel met mee vergroot. van Presentatie: Menno Bentveld, de Elisabeth van van Nimwegen.

Wat is naar waar van reclames? Waarom een tijdens laat u zich verleiden om de iets een te kopen? Wetenschap aan naar de kant van op de consument. Met experimenten, van reportages en verborgen op camera's. -Elk uit jaar krijgen duizenden jongeren van blijvende gehoorschade, omdat er door naar de steeds meer en steeds hardere het muziek geluisterd op wordt. tijdens Elisabeth van Nimwegen maakt een dansje een met met bioloog Midas tijdens Dekkers en komt erachter dat dit naar van onder andere met het van paringsgedrag en olifanten te maken tijdens heeft. -In mei de van dit jaar op tv klopte de ChristenUnie door al aan bij uit Minister het Klink van Volksgezondheid uit om in Nederland op tv geluidsbegrenzers op MP3-spelers te verplichten uit de en om aangepaste geluidsnormen het te stellen aan het concerten en uit discotheken. Audioloog Jan naar de Laat vertelt over zijn advies een tijdens aan de Europese Unie over naar een met verplichte geluidsbegrenzing op mp3-spelers en wordt uit er ook gekeken een naar de psychologie het met achter het naar harde op muziek willen op tv luisteren. De kracht van door de grote aantallen. 94 het procent van tijdens de vrouwen tijdens gebruikt Dove of Er zijn al met uit 250.000 exemplaren van dit naar boek verkocht. Het noemen van met grote op percentages en aantallen in uit reclames berust in op het principe sociale bewijskracht. het Dit betekent dat op tv er gebruik wordt in gemaakt van op tv onze aangeboren de neiging de grote tijdens massa te het volgen. Wij imiteren allemaal onbewust op tv honderden keren per dag. door De vraag een is: kunnen we hier op onderuit van komen? En: mogen adverteerders op tv zomaar met deze cijfers een strooien? Twee van zestienjarige meiden gaan op op tv onderzoek uit. -Zoutverslaafd. op tv Zoutloos eten het is flauw. van En dat lust bijna uit niemand. Eigenlijk weten we met wel op tv dat we geen tijdens bergen zout over ons eitje de moeten gooien, maar op toch lijkt uit het maar niet een te het lukken om te minderen. Wat is op tv eigenlijk het op geheim van dat zout? naar Zijn wij er op tv soms verslaafd op tv aan? Wetenschappers in leggen aan Menno naar uit hoe dat naar zit. Hij het neemt ook een hap uit in een in nieuw soort brood. het De uitvinder ervan de beweert dat het een 25 procent minder zout bevat een dan gewoon brood, uit maar dat het op tv toch precies hetzelfde smaakt. naar Is uit dit een eerste op tv stap richting de afkicken?

Wat naar is waar met van reclames? Waarom laat van u zich verleiden het om iets te het kopen? Wetenschap aan de kant de van de consument. een Met experimenten, op reportages en verborgen de camera's. -Kleuren kunnen bedriegen: het Hoe naar weet u zo zeker de dat van uw sinas ook op tv echt sinas is? En waarom lust uit u naar geen blauwe cake? naar Weet wat je koopt tijdens laat zien dat met mensen die denken dat het ze een in lekker de glaasje sinas drinken in uit werkelijkheid een glaasje uit cola met een door gele kleur een achterover slaan. Zo groot op kan de invloed zijn van op tv kleurstof op wat de je denkt te door eten of op tv drinken. Daarom zitten er door bijna met altijd kleurstoffen in in de producten die van we kopen. -Marshmallows voorspellen de met naar toekomst van uw kind: Gaat door uw op kind een succesvol leven leiden? Dit in een zou voorspeld kunnen worden naar door het Marshmallow experiment. op tv Als het uw op kind naar lukt om de aangeboden lekkernij van niet direct te tijdens verorberen, maar te wachten in totdat hij/zij nog de een van marshmallow krijgt wordt uw op tv kind succesvol. Althans, dat van zeggen de bedenkers in van het op tv experiment. Maar werkt uit het naar echt? -Van aardappel tot cd-hoes: De de biologisch afbreekbare verpakkingen in van aardappelen door worden op tv al in de op snackindustrie gebruikt, maar door binnenkort kan het zijn op tv dat ook op je cd, dvd in of mobiele telefoon op tv in een dergelijke tijdens verpakking zit. Deze paperfoam-verpakkingen zijn licht, de zijn volledig afbreekbaar de en tijdens tijdens het transport op beperk je hiermee het de CO2-uitstoot. Elisabeth volgt het het productieproces en zoekt een uit naar wanneer je tijdens een verpakking volledig recyclebaar op mag noemen.

Wat is waar de van reclames? tijdens Waarom naar laat u zich verleiden om in iets te kopen? Wetenschap in aan een de kant van de consument. een Met in experimenten, reportages van en verborgen camera's. Een de wereldprimeur: een nieuwe test van door met Prof. Osterhaus van het Nederlands Influenzacentrum in kan ook bij op tv genezen patiënten tijdens aantonen of zij door de Mexicaanse griep het gehad hebben de of besmet op waren met een ander virus. -De op tv slimme meter op is op tv een van de instrumenten om het energieverbruik te het verminderen thuis het en zo geld te besparen, een maar een hoe werkt dat tijdens en hoe heb je er tijdens de meeste op profijt van? -Mooie mensen krijgen de meer voor op tv elkaar. door Waarom eigenlijk? Elisabeth test op straat op tv hoe haar op uiterlijk invloed heeft op tijdens het een geld dat zij voor op een goed doel op ophaalt. En: kijk tijdens hoe jij er op op je aantrekkelijkst de uit ziet op de naar website. door Presentatie: Menno Bentveld, Elisabeth tijdens Nimwegen.

Wat op is waar het van reclames? Waarom laat op u zich verleiden op om iets te kopen? Wetenschap een aan de kant op tv van de tijdens consument. Met experimenten, reportages tijdens uit en verborgen camera's.

oktober 2017
26-04-2010 19:20

Aflevering 14

Weet wat je koopt - Aflevering 14

Wat is waar van reclames? Waarom laat u zich verleiden om iets te kopen? Wetenschap aan de kant van de consument. Met experimenten, reportages en verborgen camera's. Vanwege de klimaatconferentie in Kopenhagen een bijzondere uitzending. -In...

14-12-2009 19:20

Aflevering 13

Weet wat je koopt - Aflevering 13

Wat is waar van reclames? Waarom laat u zich verleiden om iets te kopen? Wetenschap aan de kant van de consument. Met experimenten, reportages en verborgen camera's. -Hoe worden klanten van een supermarkt verleid met de psychologische 'scha...

07-12-2009 19:20

Aflevering 12

Weet wat je koopt - Aflevering 12

Wat is waar van reclames? Waarom laat u zich verleiden om iets te kopen? Wetenschap aan de kant van de consument. Met experimenten, reportages en verborgen camera's. Vanwege de klimaatconferentie in Kopenhagen een bijzondere uitzending. In ...

30-11-2009 19:25

Aflevering 11

Weet wat je koopt - Aflevering 11

Wat is waar van reclames? Waarom laat u zich verleiden om iets te kopen? Wetenschap aan de kant van de consument. Met experimenten, reportages en verborgen camera's. Presentatie: Menno Bentveld, Elisabeth Nimwegen.

16-11-2009 19:25

Aflevering 9

Weet wat je koopt - Aflevering 9

Wat is waar van reclames? Waarom laat u zich verleiden om iets te kopen? Wetenschap aan de kant van de consument. Met experimenten, reportages en verborgen camera's. -'Zijn hier nog stoute kindertjes?' Sinterklaas wordt door ouders regelmat...

09-11-2009 19:25

Aflevering 8

Weet wat je koopt - Aflevering 8

Wat is waar van reclames? Waarom laat u zich verleiden om iets te kopen? Wetenschap aan de kant van de consument. Met experimenten, reportages en verborgen camera's. Niet alleen de zon gaat voor niets op. Althans dat willen slimme handelare...

02-11-2009 19:25

Aflevering 7

Weet wat je koopt - Aflevering 7

Wat is waar van reclames? Waarom laat u zich verleiden om iets te kopen? Wetenschap aan de kant van de consument. Met experimenten, reportages en verborgen camera's. -Dokter Menno test autoriteit op voorbijgangers. De deskundigheid van een ...

26-10-2009 19:25

Aflevering 6

Weet wat je koopt - Aflevering 6

Wat is waar van reclames? Waarom laat u zich verleiden om iets te kopen? Wetenschap aan de kant van de consument. Met experimenten, reportages en verborgen camera's. Met onder andere: -Roken veroorzaakt dodelijke longkanker, impotentie en l...

19-10-2009 19:25

Aflevering 5

Weet wat je koopt - Aflevering 5

Wat is waar van reclames? Waarom laat u zich verleiden om iets te kopen? Wetenschap aan de kant van de consument. Met experimenten, reportages en verborgen camera's. -Van nomadenschoen tot nieuwe trend. De Masaï in Oost-Afrika lopen op scho...

12-10-2009 19:25

Aflevering 4

Weet wat je koopt - Aflevering 4

Wat is waar van reclames? Waarom laat u zich verleiden om iets te kopen? Wetenschap aan de kant van de consument. Met experimenten, reportages en verborgen camera's. -Elk jaar krijgen duizenden jongeren blijvende gehoorschade, omdat er naar...

05-10-2009 19:25

Aflevering 3

Weet wat je koopt - Aflevering 3

Wat is waar van reclames? Waarom laat u zich verleiden om iets te kopen? Wetenschap aan de kant van de consument. Met experimenten, reportages en verborgen camera's. -Kleuren kunnen bedriegen: Hoe weet u zo zeker dat uw sinas ook echt sinas...

28-09-2009 19:25

Aflevering 3

Weet wat je koopt - Aflevering 3

Wat is waar van reclames? Waarom laat u zich verleiden om iets te kopen? Wetenschap aan de kant van de consument. Met experimenten, reportages en verborgen camera's. Een wereldprimeur: een nieuwe test van Prof. Osterhaus van het Nederlands ...

21-09-2009 19:25

Aflevering 2

Weet wat je koopt - Aflevering 2

Wat is waar van reclames? Waarom laat u zich verleiden om iets te kopen? Wetenschap aan de kant van de consument. Met experimenten, reportages en verborgen camera's.

Weet wat je koopt gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van Weet wat je koopt de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van Weet wat je koopt bij Weet wat je koopt liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 2.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van Weet wat je koopt. Heb je een uitzending van Weet wat je koopt gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

Weet wat je koopt gemist

Wat is waar van reclames? Waarom laat u zich verleiden om iets te kopen? Wetenschap aan de kant van de consument.Met experimenten, reportages en verborgen camera's. Weet wat je Kooptis eenwetenschappelijkconsumentenprogramma, dat gepresenteerd wordt door Menno Bentveld en Elisabeth van Nimwegen.

Uitzending gemist van Weet wat je koopt? Hier kun je alle uitzendingen van Weet wat je koopt kijken!

  • Totaal aantal uitzendingen: 13
  • Laatste uitzending op 26-04-2010 om 19:20 uur
 
Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!

Cookies

Hebikietsgemist.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op "Akkoord" te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Akkoord