Programma gemist?

Consumentenprogramma. De hedendaagse een tijdens consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, naar duurzaam uit consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer naar het wordt ons iets wijsgemaakt? Welke uit rol spelen uit marketing en reclame de in het geheel? Wat is op tv wel goed in voor ons door en wat is een eigenlijk helemaal niet zo gezond? op Wat voor betekenis een heeft een op tv keurmerk? Wordt het op tv gecontroleerd of is het van puur een verkooptruc? het Zijn een al die producten wel zo van het biologisch en duurzaam de als ons wordt wijsgemaakt? uit En als dat van nou eens niet op het geval is: hoe zit het het in dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers op op tv gaan op pad uit met een vraag het en komen pas weer tijdens terug wanneer ze de van waarheid boven tafel de hebben gekregen. Afl.: uit Uitvaart. Je op tv as uitstrooien door vanuit een luchtballon, naar je op tv laatste rustplaats op met een Harley Davidson in of je kist uit laten beschilderen het in de kleuren van naar je favoriete voetbalclub? de Koopkracht het laat zien dat een begrafenis of met crematie geen op tv grenzen op tv meer kent, en dat de op uitvaartbusiness big is op geworden. Voor het met plannen van naar je eigen uitvaart kun de je een cursus van volgen, het en ook als je budget zeer het beperkt is naar kun je van je uit dood nog een op tv leuk feestje maken. uit tijdens Maar verliezen wij tegelijkertijd niet de uit ware van betekenis van het ritueel op uit het op tv oog?

Consumentenprogramma. in De hedendaagse consument met wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, door duurzaam met consumeren/ondernemen, milieuaspecten naar etc. Maar wanneer wordt ons tijdens iets op wijsgemaakt? Welke rol spelen een marketing en de reclame in het geheel? Wat op is op wel goed voor ons op en wat is tijdens eigenlijk helemaal niet zo gezond? de de Wat voor betekenis heeft de een keurmerk? Wordt met het gecontroleerd of is met het op tv puur een verkooptruc? Zijn al de die de producten wel zo in biologisch en duurzaam als het ons wordt wijsgemaakt? En naar als dat op nou eens uit niet het geval is: hoe zit in het dan wel? in Nieuwsgierige, kritische verslaggevers in gaan op uit pad met een tijdens vraag en een komen pas weer terug van wanneer in ze de waarheid boven tafel hebben van gekregen. in Afl.: Haar. tijdens Haar is big business in geworden. Vroeger wasten we ons door van haar met groene zeep in en werden we het geknipt door de uit moeder van van een vriendje of vriendinnetje of met op tv een bloempot op het je het hoofd bij de de plaatselijke barbier. Maar op tegenwoordig is de kapper in een hairstylist, door geven we tijdens ontzettend veel geld uit aan haarcosmetica van en is op een dure knipbeurt niet uit compleet zonder een op tv uitgebreide massage van en de lijken de mogelijkheden onbeperkt. Wat de zegt een een kapsel over je imago op en wat hebben uit Geert Wilders naar en Koningin Beatrix gemeen? uit We duiken tijdens in de wereld van trendy door kapsalons, met bekende hairstylisten en met dure shampoos. En verslaggever Rudy een de Mackay zoekt tegelijkertijd antwoord door op zijn vraag wat uit hij met zijn snel op tv oprukkende een kaalheid aan van moet.

Consumentenprogramma. op De hedendaagse consument in wordt overspoeld in met keurmerken, bioproducten, uit duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. het Maar wanneer wordt ons iets met wijsgemaakt? Welke in rol spelen een marketing en reclame in van het geheel? met Wat is wel naar goed voor ons de en wat tijdens is eigenlijk helemaal niet de zo gezond? Wat voor de betekenis een heeft een keurmerk? Wordt de het gecontroleerd of is uit het puur de een verkooptruc? Zijn door al die producten wel zo op tv biologisch en een duurzaam als van ons wordt het wijsgemaakt? En als tijdens dat nou eens niet naar het geval is: door hoe zit het dan wel? door Nieuwsgierige, kritische uit verslaggevers van gaan op pad met de een vraag en op tv komen pas weer terug wanneer tijdens ze de in waarheid boven de tafel hebben een gekregen.

Consumentenprogramma. De hedendaagse tijdens consument door wordt overspoeld van met keurmerken, bioproducten, duurzaam naar consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. naar Maar wanneer wordt ons iets de wijsgemaakt? Welke rol door het spelen marketing en reclame een in het naar geheel? Wat is wel uit goed voor ons en wat op is eigenlijk van helemaal door niet zo gezond? Wat op tv voor betekenis naar heeft een keurmerk? in Wordt het gecontroleerd of door is het puur een met verkooptruc? Zijn al naar die producten met wel zo biologisch uit en duurzaam op als ons wordt door wijsgemaakt? En als dat nou eens op tv niet op het geval is: uit hoe zit het op tv dan wel? Nieuwsgierige, kritische de verslaggevers gaan op op pad met in een vraag en komen van pas weer terug wanneer op tv ze de een waarheid boven tafel hebben tijdens gekregen. naar Afl.: Games. Games zijn slecht tijdens voor de op tv jeugd: tijdens kinderen raken in met een isolement, worden naar agressief en games zijn in verslavend. Ofwel: het Moeders, houdt uw de kinderen ver van de computer vandaan. de Zijn games naar echt een zo slecht? Koopkracht! duikt het in de wereld van door de gamer. Rudy uit Mackay praat op tv onder andere met Keith Bakker de over verslaving en met het Fleur Bok wordt in een laboratorium op tv als het testpersoon ingezet. met En waarom hebben games zo'n positieve het uit invloed op bijvoorbeeld toekomstige tijdens chirurgen?

Consumentenprogramma. De hedendaagse het consument wordt op tv overspoeld met het keurmerken, bioproducten, duurzaam op consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar tijdens wanneer wordt door ons iets wijsgemaakt? Welke rol op spelen marketing in en reclame in op het geheel? Wat is van wel goed voor uit naar ons en wat is eigenlijk van helemaal van niet zo gezond? Wat voor betekenis uit de heeft een keurmerk? een Wordt het gecontroleerd tijdens of is het puur een op verkooptruc? Zijn al die tijdens naar producten wel zo biologisch en met duurzaam door als ons wordt de wijsgemaakt? En als dat nou op eens niet het naar geval is: tijdens hoe zit op het dan wel? naar Nieuwsgierige, kritische verslaggevers op gaan op pad naar met een vraag en komen pas door weer op tv terug wanneer ze de waarheid op boven een tafel hebben gekregen. uit Afl.: Flirten. Nederland telt ruim uit 2, 5 miljoen het singles en op tv verwacht naar wordt dat het er in de 2030 nog een met miljoen meer zijn... de door commercie speelt hier het handig op in uit en biedt ons met van alles aan het om een de ware te vinden. Maar tijdens een vinden hiermee de echte liefde? Fleur op tv het Bok en Rudy Mackay duiken in in de wereld van met internetdating, relatiebemiddelingbureaus, een flirtcursussen op en feromonenspray. Is uit liefde maakbaar in 2010? Of de moeten we terug met naar de basis de en het op door de ouderwetse tijdens manier proberen?

Consumentenprogramma. De door hedendaagse consument tijdens wordt overspoeld op tv met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten het etc. Maar wanneer de op tv wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol tijdens spelen door marketing en reclame uit in het uit geheel? Wat is wel met goed voor op ons en wat met is eigenlijk helemaal het niet zo gezond? uit Wat voor betekenis uit heeft een keurmerk? Wordt het gecontroleerd de of is het op tv op tv puur een verkooptruc? Zijn in al die producten wel de zo biologisch uit en duurzaam uit als ons wordt wijsgemaakt? En als door dat met nou eens niet het geval door is: hoe zit het het het dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers door op tv gaan op pad met van een vraag en komen op tv pas weer op tv terug wanneer ze de waarheid in boven tafel hebben op tv gekregen. door Afl.: Jagen. De jacht. Het van klinkt misschien als op een naar middeleeuws tijdverdrijf, maar is tijdens dat wel zo? Koopkracht van duikt in op de in wereld van plezierjacht anno uit 2010. Verslaggever door Rudy Mackay reist naar het Franse met in Reims om mee te doen het aan een drijfjacht. van Wanneer hij zelf een uit eend schiet, van is hij het daar behoorlijk van de onder de op indruk. Koopkracht onderzoekt waarom er met toch steeds meer uit mensen van (lees: mannen?) gaan jagen. En desnoods op tv hun heil naar zoeken in het de buitenland.

Consumentenprogramma. het De hedendaagse de consument wordt overspoeld met door keurmerken, bioproducten, duurzaam van consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer in door wordt ons iets wijsgemaakt? een Welke rol door spelen marketing en reclame naar in het geheel? tijdens Wat is naar wel goed voor ons door en wat is op tv eigenlijk helemaal niet tijdens zo gezond? Wat voor betekenis op tv op tv heeft een keurmerk? Wordt het gecontroleerd op of tijdens is het van puur een verkooptruc? op Zijn al die producten wel zo op biologisch van en duurzaam uit als ons wordt op tv wijsgemaakt? En als van dat nou eens niet het geval de het is: hoe zit het dan een wel? in Nieuwsgierige, kritische verslaggevers gaan op pad tijdens een met een vraag en komen pas in weer terug wanneer tijdens ze de een waarheid boven tafel tijdens hebben gekregen. van Afl.: UGGs. op De hype rond de hippe UGG op tv van komt aan bod: in waarom is deze schoen zo populair van in uit Nederland? Omdat 'ie het zo goed is? uit Zo mooi? Zo goed in voor je voeten? Of op tv zit naar er een uitgekiende marketingstrategie op tv achter? Verslaggever Fleur het Bok besluit naar in ieder op geval om een paar hele dure op tv UGG in boots gewoon een eens uit elkaar naar te snijden om op tv te zien hoe ze gemaakt met worden.

Consumentenprogramma. De een hedendaagse met consument wordt overspoeld tijdens met keurmerken, bioproducten, op duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. naar Maar wanneer wordt ons iets op tv uit wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en door reclame in een het in geheel? Wat is wel goed op tv voor uit ons en wat is op eigenlijk helemaal niet in zo gezond? Wat voor betekenis in heeft het een keurmerk? Wordt het van gecontroleerd of is uit het de puur een verkooptruc? uit Zijn al die producten wel zo naar biologisch uit en duurzaam als ons uit wordt wijsgemaakt? En op tv als dat door nou eens door niet het geval is: hoe de zit het dan op tv wel? de Nieuwsgierige, kritische verslaggevers gaan van op pad met een een vraag op en komen pas weer terug wanneer een in ze de waarheid boven tijdens tafel hebben van gekregen.

Consumentenprogramma. een De hedendaagse consument met wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, tijdens op tv duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. een Maar wanneer wordt op tv ons iets wijsgemaakt? Welke rol door spelen uit marketing en reclame in door het geheel? Wat een is wel goed voor in ons en op wat is een eigenlijk helemaal de niet zo gezond? Wat voor in betekenis door heeft een keurmerk? de Wordt het gecontroleerd of is een het puur een verkooptruc? tijdens Zijn al naar die in producten wel zo biologisch en uit duurzaam als ons door wordt tijdens wijsgemaakt? En als in dat nou eens uit niet het geval is: hoe door zit het het dan wel? Nieuwsgierige, een kritische verslaggevers gaan met op pad met naar een vraag in en komen pas weer terug het wanneer ze de op waarheid boven tafel hebben op op gekregen.

Consumentenprogramma. de De hedendaagse consument wordt overspoeld de met keurmerken, bioproducten, een uit duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten naar etc. Maar wanneer wordt ons met iets wijsgemaakt? Welke een rol spelen marketing met en reclame in het tijdens geheel? uit Wat is wel goed voor op tv ons het en wat in is eigenlijk helemaal niet van zo gezond? Wat voor betekenis een heeft een het keurmerk? Wordt het met gecontroleerd of op is het in puur een verkooptruc? Zijn al die uit producten wel zo een biologisch en duurzaam een als ons in wordt wijsgemaakt? naar En als dat op nou eens niet de het geval is: hoe zit uit het dan op tv wel? Nieuwsgierige, op tv kritische verslaggevers gaan uit op pad met een het vraag van en komen pas weer terug wanneer met ze op tv de waarheid boven tafel hebben naar op tv gekregen.

Consumentenprogramma. uit De hedendaagse consument wordt overspoeld uit met door keurmerken, bioproducten, duurzaam het consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. een Maar wanneer uit wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol met speelt marketing tijdens en tijdens reclame in het geheel? Wat is de wel goed voor met ons en wat uit is uit eigenlijk helemaal niet het zo gezond? Wat voor met betekenis heeft door een keurmerk? Wordt het gecontroleerd in of is het de in puur een verkooptruc? door Zijn al die producten wel zo een biologisch en duurzaam naar als ons wordt in wijsgemaakt? En als op tv dat tijdens nou eens uit niet het geval is: door hoe zit het dan wel? op tv met Nieuwsgierige, kritische verslaggevers gaan op tv op pad naar met een vraag en uit komen pas weer in terug wanneer uit ze de waarheid boven tafel hebben uit uit gekregen.

Consumentenprogramma. van De hedendaagse consument wordt overspoeld met met keurmerken, op tv bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten naar op etc. Maar wanneer wordt op tv ons iets wijsgemaakt? Welke rol het speelt uit marketing en reclame in door het geheel? Wat tijdens is wel goed tijdens voor ons en wat door uit is eigenlijk helemaal met niet zo gezond? een Wat voor betekenis in heeft een keurmerk? Wordt het de gecontroleerd van of is het puur een op verkooptruc? tijdens Zijn al die producten tijdens wel zo met biologisch en duurzaam als tijdens ons wordt wijsgemaakt? in En als dat nou uit eens niet het geval met is: hoe zit op het dan uit wel? het Nieuwsgierige, kritische verslaggevers gaan op pad een met een tijdens vraag en komen uit pas weer op tv terug wanneer ze de waarheid een boven tafel het hebben naar gekregen.

Consumentenprogramma. van De hedendaagse consument het wordt overspoeld met keurmerken, met bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten tijdens etc. Maar van wanneer een wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol op speelt marketing en in reclame in in het de geheel? Wat is wel goed voor op tv ons en wat op tijdens is eigenlijk helemaal niet zo gezond? door van Wat voor betekenis heeft een door keurmerk? Wordt het gecontroleerd een of naar is het puur een de verkooptruc? Zijn al die de producten het wel zo biologisch en met duurzaam uit als ons wordt wijsgemaakt? de En als uit dat nou eens niet het geval uit is: hoe zit uit het dan wel? op tv Nieuwsgierige, kritische verslaggevers door gaan op op pad met met een vraag en komen pas met weer terug wanneer met ze de waarheid tijdens boven tafel hebben uit een gekregen.

Consumentenprogramma. uit De hedendaagse consument wordt een overspoeld met keurmerken, bioproducten, de duurzaam door consumeren/ondernemen, milieuaspecten in etc. Maar wanneer wordt ons tijdens iets de wijsgemaakt? Welke rol op tv speelt marketing en reclame in tijdens het een geheel? Wat is wel door goed voor ons op tv en wat is eigenlijk door helemaal in niet zo gezond? Wat voor uit betekenis heeft een keurmerk? op Wordt het gecontroleerd uit of een is het het puur een verkooptruc? door Zijn al die op producten wel zo op biologisch en duurzaam als ons wordt in op wijsgemaakt? En als dat nou eens een niet het geval een is: in hoe zit van het dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers door gaan op met pad met een op tv vraag en op tv komen pas weer het terug wanneer ze de in waarheid boven de tafel hebben op tv gekregen.

Consumentenprogramma. De uit hedendaagse consument op wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, met duurzaam naar consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer op tv wordt ons door iets op tv wijsgemaakt? Welke rol speelt een marketing en op reclame in het naar geheel? Wat is wel tijdens goed voor ons naar en wat in is eigenlijk helemaal naar niet zo gezond? Wat voor van betekenis heeft uit een keurmerk? Wordt met het gecontroleerd of tijdens is het puur een verkooptruc? naar Zijn al die de producten van wel zo biologisch het en duurzaam als op ons wordt op wijsgemaakt? En als dat nou eens op tv niet het door geval is: tijdens hoe zit van het dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers tijdens gaan met op pad op met een vraag en komen op tv pas weer terug wanneer een op ze de waarheid op boven tafel hebben door gekregen.

juni 2017
13-05-2010 20:25

Uitvaart

Koopkracht - Uitvaart

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? ...

06-05-2010 20:25

Haar

Koopkracht - Haar

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? ...

22-04-2010 20:25

Aflevering 5

Koopkracht - Aflevering 5

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? ...

08-04-2010 20:25

Games

Koopkracht - Games

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? ...

01-04-2010 20:25

Flirten

Koopkracht - Flirten

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? ...

25-03-2010 20:25

Jagen

Koopkracht - Jagen

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? ...

18-03-2010 20:25

UGGs

Koopkracht - UGGs

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? ...

23-12-2009 21:55

Aflevering 10

Koopkracht - Aflevering 10

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? ...

16-12-2009 21:55

Aflevering 9

Koopkracht - Aflevering 9

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? ...

02-12-2009 22:00

Aflevering 8

Koopkracht - Aflevering 8

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? ...

18-11-2009 21:55

Aflevering 7

Koopkracht - Aflevering 7

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol speelt marketing en reclame in het geheel? ...

11-11-2009 21:55

Aflevering 6

Koopkracht - Aflevering 6

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol speelt marketing en reclame in het geheel? ...

28-10-2009 22:00

Aflevering 5

Koopkracht - Aflevering 5

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol speelt marketing en reclame in het geheel? ...

14-10-2009 22:00

Aflevering 4

Koopkracht - Aflevering 4

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol speelt marketing en reclame in het geheel? ...

07-10-2009 21:55

Aflevering 3

Koopkracht - Aflevering 3

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol speelt marketing en reclame in het geheel? ...

Je bekijkt momenteel pagina 1 van 2. Eerste   Vorige   Volgende   Laatste  

Koopkracht gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van Koopkracht de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van Koopkracht bij Koopkracht liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 3.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van Koopkracht. Heb je een uitzending van Koopkracht gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

Koopkracht gemist

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaamconsumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol speelt marketing enreclame in het geheel? Wat is wel goed voor ons en wat is eigenlijk helemaal niet zo gezond? Wat voor betekenis heefteen keurmerk? Wordt het gecontroleerd of is het puur een verkooptruc? Zijn al die producten wel zo biologisch enduurzaam als ons wordt wijsgemaakt? En als dat nou eens niet het geval is: hoe zit het dan wel? Nieuwsgierige,kritische verslaggevers gaan op pad met een vraag en komen pas weer terug wanneer ze de waarheid boven tafel hebbengekregen.

Uitzending gemist van Koopkracht? Hier kun je alle uitzendingen van Koopkracht kijken!

  • Totaal aantal uitzendingen: 16
  • Laatste uitzending op 13-05-2010 om 20:25 uur
 
Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!

Cookies

Hebikietsgemist.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op "Akkoord" te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Akkoord