Programma gemist?
december 2016
13-05-2010 20:25

Uitvaart

Koopkracht - Uitvaart

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? Wat is wel goed voor ons en wat is eigenlijk helemaal niet zo gezond? Wat voor betekenis heeft een keurmerk? Wordt het gecontroleerd of is het puur een verkooptruc? Zijn al die producten wel zo biologisch en duurzaam als ons wordt wijsgemaakt? En als dat nou eens niet het geval is: hoe zit het dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers gaan op pad met een vraag en komen pas weer terug wanneer ze de waarheid boven tafel hebben gekregen. Afl.: Uitvaart. Je as uitstrooien vanuit een luchtballon, naar je laatste rustplaats met een Harley Davidson of je kist laten beschilderen in de kleuren van je favoriete voetbalclub? Koopkracht laat zien dat een begrafenis of crematie geen grenzen meer kent, en dat de uitvaartbusiness big is geworden. Voor het plannen van je eigen uitvaart kun je een cursus volgen, en ook als je budget zeer beperkt is kun je van je dood nog een leuk feestje maken. Maar verliezen wij tegelijkertijd niet de ware betekenis van het ritueel uit het oog?

06-05-2010 20:25

Haar

Koopkracht - Haar

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? Wat is wel goed voor ons en wat is eigenlijk helemaal niet zo gezond? Wat voor betekenis heeft een keurmerk? Wordt het gecontroleerd of is het puur een verkooptruc? Zijn al die producten wel zo biologisch en duurzaam als ons wordt wijsgemaakt? En als dat nou eens niet het geval is: hoe zit het dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers gaan op pad met een vraag en komen pas weer terug wanneer ze de waarheid boven tafel hebben gekregen. Afl.: Haar. Haar is big business geworden. Vroeger wasten we ons haar met groene zeep en werden we geknipt door de moeder van een vriendje of vriendinnetje of met een bloempot op je hoofd bij de plaatselijke barbier. Maar tegenwoordig is de kapper een hairstylist, geven we ontzettend veel geld uit aan haarcosmetica en is een dure knipbeurt niet compleet zonder een uitgebreide massage en lijken de mogelijkheden onbeperkt. Wat zegt een kapsel over je imago en wat hebben Geert Wilders en Koningin Beatrix gemeen? We duiken in de wereld van trendy kapsalons, bekende hairstylisten en dure shampoos. En verslaggever Rudy Mackay zoekt tegelijkertijd antwoord op zijn vraag wat hij met zijn snel oprukkende kaalheid aan moet.

22-04-2010 20:25

Aflevering 5

Koopkracht - Aflevering 5

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? Wat is wel goed voor ons en wat is eigenlijk helemaal niet zo gezond? Wat voor betekenis heeft een keurmerk? Wordt het gecontroleerd of is het puur een verkooptruc? Zijn al die producten wel zo biologisch en duurzaam als ons wordt wijsgemaakt? En als dat nou eens niet het geval is: hoe zit het dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers gaan op pad met een vraag en komen pas weer terug wanneer ze de waarheid boven tafel hebben gekregen.

08-04-2010 20:25

Games

Koopkracht - Games

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? Wat is wel goed voor ons en wat is eigenlijk helemaal niet zo gezond? Wat voor betekenis heeft een keurmerk? Wordt het gecontroleerd of is het puur een verkooptruc? Zijn al die producten wel zo biologisch en duurzaam als ons wordt wijsgemaakt? En als dat nou eens niet het geval is: hoe zit het dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers gaan op pad met een vraag en komen pas weer terug wanneer ze de waarheid boven tafel hebben gekregen. Afl.: Games. Games zijn slecht voor de jeugd: kinderen raken in een isolement, worden agressief en games zijn verslavend. Ofwel: Moeders, houdt uw kinderen ver van de computer vandaan. Zijn games echt zo slecht? Koopkracht! duikt in de wereld van de gamer. Rudy Mackay praat onder andere met Keith Bakker over verslaving en Fleur Bok wordt in een laboratorium als testpersoon ingezet. En waarom hebben games zo'n positieve invloed op bijvoorbeeld toekomstige chirurgen?

01-04-2010 20:25

Flirten

Koopkracht - Flirten

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? Wat is wel goed voor ons en wat is eigenlijk helemaal niet zo gezond? Wat voor betekenis heeft een keurmerk? Wordt het gecontroleerd of is het puur een verkooptruc? Zijn al die producten wel zo biologisch en duurzaam als ons wordt wijsgemaakt? En als dat nou eens niet het geval is: hoe zit het dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers gaan op pad met een vraag en komen pas weer terug wanneer ze de waarheid boven tafel hebben gekregen. Afl.: Flirten. Nederland telt ruim 2, 5 miljoen singles en verwacht wordt dat het er in 2030 nog een miljoen meer zijn... de commercie speelt hier handig op in en biedt ons van alles aan om de ware te vinden. Maar vinden hiermee de echte liefde? Fleur Bok en Rudy Mackay duiken in de wereld van internetdating, relatiebemiddelingbureaus, flirtcursussen en feromonenspray. Is liefde maakbaar in 2010? Of moeten we terug naar de basis en het op de ouderwetse manier proberen?

25-03-2010 20:25

Jagen

Koopkracht - Jagen

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? Wat is wel goed voor ons en wat is eigenlijk helemaal niet zo gezond? Wat voor betekenis heeft een keurmerk? Wordt het gecontroleerd of is het puur een verkooptruc? Zijn al die producten wel zo biologisch en duurzaam als ons wordt wijsgemaakt? En als dat nou eens niet het geval is: hoe zit het dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers gaan op pad met een vraag en komen pas weer terug wanneer ze de waarheid boven tafel hebben gekregen. Afl.: Jagen. De jacht. Het klinkt misschien als een middeleeuws tijdverdrijf, maar is dat wel zo? Koopkracht duikt in de wereld van plezierjacht anno 2010. Verslaggever Rudy Mackay reist naar het Franse Reims om mee te doen aan een drijfjacht. Wanneer hij zelf een eend schiet, is hij daar behoorlijk van onder de indruk. Koopkracht onderzoekt waarom er toch steeds meer mensen (lees: mannen?) gaan jagen. En desnoods hun heil zoeken in het buitenland.

18-03-2010 20:25

UGGs

Koopkracht - UGGs

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? Wat is wel goed voor ons en wat is eigenlijk helemaal niet zo gezond? Wat voor betekenis heeft een keurmerk? Wordt het gecontroleerd of is het puur een verkooptruc? Zijn al die producten wel zo biologisch en duurzaam als ons wordt wijsgemaakt? En als dat nou eens niet het geval is: hoe zit het dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers gaan op pad met een vraag en komen pas weer terug wanneer ze de waarheid boven tafel hebben gekregen. Afl.: UGGs. De hype rond de hippe UGG komt aan bod: waarom is deze schoen zo populair in Nederland? Omdat 'ie zo goed is? Zo mooi? Zo goed voor je voeten? Of zit er een uitgekiende marketingstrategie achter? Verslaggever Fleur Bok besluit in ieder geval om een paar hele dure UGG boots gewoon eens uit elkaar te snijden om te zien hoe ze gemaakt worden.

23-12-2009 21:55

Aflevering 10

Koopkracht - Aflevering 10

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? Wat is wel goed voor ons en wat is eigenlijk helemaal niet zo gezond? Wat voor betekenis heeft een keurmerk? Wordt het gecontroleerd of is het puur een verkooptruc? Zijn al die producten wel zo biologisch en duurzaam als ons wordt wijsgemaakt? En als dat nou eens niet het geval is: hoe zit het dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers gaan op pad met een vraag en komen pas weer terug wanneer ze de waarheid boven tafel hebben gekregen.

16-12-2009 21:55

Aflevering 9

Koopkracht - Aflevering 9

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? Wat is wel goed voor ons en wat is eigenlijk helemaal niet zo gezond? Wat voor betekenis heeft een keurmerk? Wordt het gecontroleerd of is het puur een verkooptruc? Zijn al die producten wel zo biologisch en duurzaam als ons wordt wijsgemaakt? En als dat nou eens niet het geval is: hoe zit het dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers gaan op pad met een vraag en komen pas weer terug wanneer ze de waarheid boven tafel hebben gekregen.

02-12-2009 22:00

Aflevering 8

Koopkracht - Aflevering 8

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? Wat is wel goed voor ons en wat is eigenlijk helemaal niet zo gezond? Wat voor betekenis heeft een keurmerk? Wordt het gecontroleerd of is het puur een verkooptruc? Zijn al die producten wel zo biologisch en duurzaam als ons wordt wijsgemaakt? En als dat nou eens niet het geval is: hoe zit het dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers gaan op pad met een vraag en komen pas weer terug wanneer ze de waarheid boven tafel hebben gekregen.

18-11-2009 21:55

Aflevering 7

Koopkracht - Aflevering 7

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol speelt marketing en reclame in het geheel? Wat is wel goed voor ons en wat is eigenlijk helemaal niet zo gezond? Wat voor betekenis heeft een keurmerk? Wordt het gecontroleerd of is het puur een verkooptruc? Zijn al die producten wel zo biologisch en duurzaam als ons wordt wijsgemaakt? En als dat nou eens niet het geval is: hoe zit het dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers gaan op pad met een vraag en komen pas weer terug wanneer ze de waarheid boven tafel hebben gekregen.

11-11-2009 21:55

Aflevering 6

Koopkracht - Aflevering 6

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol speelt marketing en reclame in het geheel? Wat is wel goed voor ons en wat is eigenlijk helemaal niet zo gezond? Wat voor betekenis heeft een keurmerk? Wordt het gecontroleerd of is het puur een verkooptruc? Zijn al die producten wel zo biologisch en duurzaam als ons wordt wijsgemaakt? En als dat nou eens niet het geval is: hoe zit het dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers gaan op pad met een vraag en komen pas weer terug wanneer ze de waarheid boven tafel hebben gekregen.

28-10-2009 22:00

Aflevering 5

Koopkracht - Aflevering 5

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol speelt marketing en reclame in het geheel? Wat is wel goed voor ons en wat is eigenlijk helemaal niet zo gezond? Wat voor betekenis heeft een keurmerk? Wordt het gecontroleerd of is het puur een verkooptruc? Zijn al die producten wel zo biologisch en duurzaam als ons wordt wijsgemaakt? En als dat nou eens niet het geval is: hoe zit het dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers gaan op pad met een vraag en komen pas weer terug wanneer ze de waarheid boven tafel hebben gekregen.

14-10-2009 22:00

Aflevering 4

Koopkracht - Aflevering 4

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol speelt marketing en reclame in het geheel? Wat is wel goed voor ons en wat is eigenlijk helemaal niet zo gezond? Wat voor betekenis heeft een keurmerk? Wordt het gecontroleerd of is het puur een verkooptruc? Zijn al die producten wel zo biologisch en duurzaam als ons wordt wijsgemaakt? En als dat nou eens niet het geval is: hoe zit het dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers gaan op pad met een vraag en komen pas weer terug wanneer ze de waarheid boven tafel hebben gekregen.

07-10-2009 21:55

Aflevering 3

Koopkracht - Aflevering 3

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol speelt marketing en reclame in het geheel? Wat is wel goed voor ons en wat is eigenlijk helemaal niet zo gezond? Wat voor betekenis heeft een keurmerk? Wordt het gecontroleerd of is het puur een verkooptruc? Zijn al die producten wel zo biologisch en duurzaam als ons wordt wijsgemaakt? En als dat nou eens niet het geval is: hoe zit het dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers gaan op pad met een vraag en komen pas weer terug wanneer ze de waarheid boven tafel hebben gekregen.

Je bekijkt momenteel pagina 1 van 2. Eerste   Vorige   Volgende   Laatste  

Koopkracht gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van Koopkracht de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van Koopkracht bij Koopkracht liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 3.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van Koopkracht. Heb je een uitzending van Koopkracht gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

Koopkracht gemist

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaamconsumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol speelt marketing enreclame in het geheel? Wat is wel goed voor ons en wat is eigenlijk helemaal niet zo gezond? Wat voor betekenis heefteen keurmerk? Wordt het gecontroleerd of is het puur een verkooptruc? Zijn al die producten wel zo biologisch enduurzaam als ons wordt wijsgemaakt? En als dat nou eens niet het geval is: hoe zit het dan wel? Nieuwsgierige,kritische verslaggevers gaan op pad met een vraag en komen pas weer terug wanneer ze de waarheid boven tafel hebbengekregen.

Uitzending gemist van Koopkracht? Hier kun je alle uitzendingen van Koopkracht kijken!

  • Totaal aantal uitzendingen: 16
  • Laatste uitzending op 13-05-2010 om 20:25 uur
 
Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!

Cookies

Hebikietsgemist.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op "Akkoord" te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Akkoord