Programma gemist?

Consumentenprogramma. uit De hedendaagse consument naar wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, in duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten door etc. Maar wanneer op tv wordt ons tijdens iets tijdens wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing uit en reclame in naar het geheel? Wat is uit wel goed voor door ons en wat door is eigenlijk met helemaal niet zo met gezond? Wat voor betekenis op uit heeft een keurmerk? Wordt op tv het gecontroleerd of is het een puur op een verkooptruc? Zijn al die de producten wel zo een een biologisch en duurzaam als ons wordt in wijsgemaakt? uit En als op tv dat nou eens niet het het geval is: hoe op tv zit het dan wel? van Nieuwsgierige, kritische op tv verslaggevers in gaan op pad de met een vraag en door komen pas weer terug wanneer in tijdens ze de waarheid boven tafel hebben van gekregen. Afl.: Uitvaart. naar Je as uitstrooien tijdens vanuit een luchtballon, de door naar je laatste van rustplaats met een Harley een Davidson of een je kist laten beschilderen het in de kleuren van de je in favoriete voetbalclub? Koopkracht laat uit zien dat een begrafenis of in de crematie geen grenzen met meer kent, en dat met de uitvaartbusiness big is een geworden. Voor het plannen van van je eigen op tv uitvaart kun je het naar een cursus volgen, en in ook als je budget zeer door beperkt is kun door je van je de met dood nog een op leuk feestje maken. op Maar verliezen wij tegelijkertijd in niet de ware betekenis van in op tv het ritueel uit op het oog?

Consumentenprogramma. De een hedendaagse consument uit wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, de met duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten met etc. Maar wanneer wordt ons iets van wijsgemaakt? op Welke rol spelen op tv marketing en van reclame in het geheel? tijdens Wat is de wel goed voor een ons en wat door is eigenlijk helemaal uit niet zo gezond? Wat voor betekenis de van heeft een keurmerk? uit Wordt het gecontroleerd of van is het puur een het verkooptruc? Zijn al die door producten wel zo uit op biologisch en duurzaam als ons wordt in het wijsgemaakt? En als dat nou de eens niet het geval de is: hoe zit het een het dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers uit gaan op het pad met een vraag een en komen pas tijdens weer met terug wanneer ze de waarheid van de boven tafel hebben uit gekregen. Afl.: Haar. door Haar is big een business geworden. Vroeger de wasten we ons haar van met groene van zeep en werden door we geknipt door de moeder van uit tijdens een vriendje of vriendinnetje of van met een van bloempot op de je hoofd bij de in plaatselijke barbier. het Maar tegenwoordig is de kapper een met een hairstylist, geven we ontzettend naar veel geld uit aan naar haarcosmetica en is tijdens een dure naar knipbeurt niet compleet op tv zonder een uitgebreide massage een en lijken de de mogelijkheden onbeperkt. Wat zegt uit een in kapsel over je imago het en de wat hebben Geert Wilders en door Koningin Beatrix gemeen? We op duiken in in de wereld van van trendy kapsalons, bekende hairstylisten in en met dure shampoos. een En verslaggever Rudy Mackay uit zoekt tegelijkertijd antwoord op de zijn vraag wat het hij met op zijn snel oprukkende kaalheid aan op op tv moet.

Consumentenprogramma. De hedendaagse op consument wordt overspoeld de het met keurmerken, bioproducten, duurzaam uit consumeren/ondernemen, milieuaspecten op etc. Maar wanneer wordt ons tijdens iets wijsgemaakt? uit Welke rol spelen marketing en van reclame in het een naar geheel? Wat is met wel goed voor ons en op tv wat is met eigenlijk helemaal niet zo in gezond? Wat voor naar betekenis heeft een keurmerk? met het Wordt het gecontroleerd of is het een puur door een verkooptruc? Zijn al die tijdens met producten wel zo biologisch en duurzaam tijdens als op tv ons wordt wijsgemaakt? En de als dat nou eens met met niet het geval is: een hoe zit het het dan wel? van Nieuwsgierige, kritische verslaggevers gaan op uit pad met met een vraag en naar komen pas weer de terug wanneer ze de waarheid de tijdens boven tafel hebben naar gekregen.

Consumentenprogramma. de De hedendaagse consument wordt overspoeld de met keurmerken, bioproducten, een duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten door etc. Maar wanneer op wordt ons de iets wijsgemaakt? Welke rol van spelen marketing van en reclame in het van geheel? met Wat is met wel goed voor ons en het wat is in eigenlijk helemaal niet met zo gezond? Wat voor uit betekenis heeft een keurmerk? met Wordt het met gecontroleerd of is het de uit puur een verkooptruc? Zijn al naar die producten de wel zo uit biologisch en duurzaam als ons wordt uit wijsgemaakt? de En als dat nou eens in met niet het geval is: hoe tijdens zit het dan wel? op tv Nieuwsgierige, kritische op tv verslaggevers gaan naar op pad met op tv een vraag en uit komen pas weer een terug wanneer tijdens ze de waarheid boven tafel hebben op tv van gekregen. Afl.: Games. Games zijn het slecht voor de jeugd: naar tijdens kinderen raken in een isolement, van worden naar agressief en games op tv zijn verslavend. Ofwel: op Moeders, houdt uw kinderen ver van door het de computer vandaan. Zijn games echt door zo de slecht? Koopkracht! op tv duikt in de wereld van tijdens de gamer. Rudy Mackay uit op praat onder andere met uit Keith Bakker tijdens over verslaving en Fleur Bok wordt in in met een laboratorium als door testpersoon ingezet. de En waarom hebben games zo'n van positieve invloed van op bijvoorbeeld toekomstige de chirurgen?

Consumentenprogramma. met De hedendaagse door consument wordt overspoeld met keurmerken, een bioproducten, duurzaam een consumeren/ondernemen, milieuaspecten in etc. Maar wanneer wordt ons in iets wijsgemaakt? door Welke rol spelen een marketing en reclame in in het geheel? op Wat is wel goed voor op tv ons en door wat is eigenlijk door helemaal niet zo de gezond? Wat voor op tv betekenis heeft een de keurmerk? Wordt het gecontroleerd het of is het op puur een op tv verkooptruc? Zijn al door die producten wel door zo biologisch en duurzaam van als van ons wordt wijsgemaakt? En van als dat nou met eens niet het op geval is: hoe van zit het dan wel? naar Nieuwsgierige, kritische verslaggevers een van gaan op pad met een een vraag tijdens en komen pas weer terug op tv wanneer ze de waarheid door boven in tafel hebben gekregen. met Afl.: Flirten. van Nederland telt ruim 2, een 5 miljoen singles en de verwacht wordt dat het door op tv er in 2030 nog een van miljoen meer met zijn... de van commercie speelt hier handig op in op en biedt tijdens ons van op tv alles aan om met de ware te door vinden. Maar vinden hiermee de van echte liefde? op tv Fleur Bok en naar Rudy tijdens Mackay duiken in de tijdens wereld van internetdating, relatiebemiddelingbureaus, door flirtcursussen en feromonenspray. Is op tv liefde maakbaar in het 2010? tijdens Of moeten we terug tijdens naar de basis en in het tijdens op de ouderwetse manier in proberen?

Consumentenprogramma. van De hedendaagse consument wordt een overspoeld met keurmerken, uit bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, uit milieuaspecten naar etc. Maar wanneer wordt ons door iets op tv wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en het reclame in de het uit geheel? Wat is wel naar goed voor tijdens ons en wat is eigenlijk in helemaal een niet zo gezond? Wat voor naar betekenis heeft een de keurmerk? Wordt het gecontroleerd naar of is het tijdens puur een uit verkooptruc? Zijn al de die producten wel zo op tv in biologisch en duurzaam het als ons wordt op wijsgemaakt? En als dat met nou eens naar niet het geval is: de hoe zit het dan wel? tijdens Nieuwsgierige, kritische het verslaggevers gaan op pad uit op met een vraag en in komen pas weer terug in wanneer ze de van waarheid van boven tafel hebben gekregen. Afl.: Jagen. het De van jacht. Het in klinkt misschien als een middeleeuws in tijdverdrijf, maar is naar dat wel zo? Koopkracht in duikt in in de wereld van tijdens plezierjacht anno het 2010. Verslaggever Rudy door Mackay reist naar naar het Franse Reims om mee het te een doen aan een een drijfjacht. Wanneer hij zelf een een eend schiet, is uit hij van daar behoorlijk van een onder de indruk. Koopkracht onderzoekt van waarom er van toch naar steeds meer mensen (lees: op tv mannen?) gaan jagen. En desnoods uit hun met heil zoeken uit in het buitenland.

Consumentenprogramma. De hedendaagse op consument wordt overspoeld op op met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten in door etc. Maar wanneer wordt ons met iets wijsgemaakt? tijdens Welke rol spelen marketing en van reclame op tv in het geheel? Wat is door naar wel goed voor ons en wat door is tijdens eigenlijk helemaal tijdens niet zo gezond? naar Wat voor betekenis een heeft een keurmerk? tijdens Wordt het gecontroleerd of door is het puur uit een verkooptruc? Zijn tijdens al die met producten wel zo biologisch uit en duurzaam als ons tijdens wordt wijsgemaakt? de En als dat met nou eens de niet het geval is: hoe zit naar door het dan wel? Nieuwsgierige, op tv kritische verslaggevers uit gaan op pad met een vraag naar de en komen pas weer terug op tv wanneer ze de op waarheid boven tafel hebben op gekregen. door Afl.: UGGs. De in hype rond de hippe UGG met komt aan bod: van een waarom is deze schoen zo op tv populair naar in Nederland? Omdat 'ie een zo goed in is? Zo mooi? de Zo goed voor je voeten? Of de zit er naar een uitgekiende marketingstrategie achter? naar Verslaggever Fleur tijdens Bok door besluit in ieder geval om een door paar hele een dure een UGG boots gewoon op tv eens uit elkaar te snijden om met de te zien hoe ze gemaakt in worden.

Consumentenprogramma. De op hedendaagse consument wordt overspoeld door naar met keurmerken, bioproducten, de duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten een etc. Maar wanneer wordt ons op iets in wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing door en op reclame in het geheel? Wat is de van wel goed voor ons en tijdens wat de is eigenlijk helemaal niet zo gezond? met Wat voor betekenis de heeft een keurmerk? een Wordt tijdens het gecontroleerd of op tv is het puur een de verkooptruc? Zijn al op die door producten wel zo biologisch de en duurzaam als ons een wordt wijsgemaakt? op tv En als dat nou uit eens niet met het geval van is: hoe zit door het dan wel? Nieuwsgierige, kritische naar verslaggevers gaan op pad met met een vraag met en komen tijdens pas weer terug wanneer uit ze de waarheid door op tv boven tafel hebben met gekregen.

Consumentenprogramma. De hedendaagse het consument wordt overspoeld de met keurmerken, bioproducten, in een duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten uit etc. Maar wanneer wordt ons iets in wijsgemaakt? met Welke rol spelen marketing naar en op tv reclame in het geheel? op tv Wat is door wel goed voor tijdens ons en wat is eigenlijk op helemaal naar niet zo gezond? in Wat voor betekenis een heeft een keurmerk? de Wordt het gecontroleerd in of is het puur door een verkooptruc? Zijn al uit die producten wel zo door biologisch en duurzaam naar uit als ons wordt wijsgemaakt? En de als dat op nou eens door niet het geval door is: hoe zit het dan wel? een Nieuwsgierige, kritische verslaggevers uit gaan op op tv pad het met een vraag en het komen pas weer in terug wanneer ze tijdens de waarheid boven tafel het hebben op tv gekregen.

Consumentenprogramma. De naar hedendaagse consument door wordt overspoeld met het keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, een milieuaspecten in etc. Maar wanneer in wordt ons iets wijsgemaakt? door Welke rol spelen door marketing en reclame de in het geheel? Wat van is wel goed met voor ons en wat met is eigenlijk helemaal van niet zo gezond? van Wat uit voor betekenis heeft een de keurmerk? Wordt tijdens het gecontroleerd een of is het puur tijdens een verkooptruc? Zijn al uit die op producten wel zo biologisch en duurzaam met als ons wordt tijdens op tv wijsgemaakt? En als dat nou eens uit van niet het geval is: in hoe zit het dan wel? naar naar Nieuwsgierige, kritische verslaggevers met gaan op pad met op tv een vraag en komen pas door weer terug het wanneer ze de op tv waarheid boven tijdens tafel hebben met gekregen.

Consumentenprogramma. De tijdens hedendaagse consument wordt op tv overspoeld met keurmerken, bioproducten, van duurzaam het consumeren/ondernemen, milieuaspecten de etc. Maar wanneer wordt in ons iets wijsgemaakt? een Welke rol speelt marketing in en een reclame in het geheel? Wat de is wel goed voor uit ons met en wat is eigenlijk het helemaal niet zo gezond? met de Wat voor betekenis heeft het een keurmerk? Wordt het van gecontroleerd of is het naar puur een verkooptruc? uit Zijn naar al die in producten wel zo biologisch het en duurzaam van als ons wordt wijsgemaakt? het En als dat een nou eens met niet het geval is: hoe zit op met het dan wel? Nieuwsgierige, kritische in verslaggevers gaan op naar pad met tijdens een vraag en komen naar pas weer op tv terug wanneer ze de waarheid een boven tafel hebben tijdens met gekregen.

Consumentenprogramma. met De hedendaagse op tv consument wordt overspoeld met het keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, naar milieuaspecten de etc. Maar wanneer wordt uit ons iets wijsgemaakt? Welke rol met speelt marketing en het reclame in het met een geheel? Wat is naar wel goed voor het ons en wat op tv is eigenlijk helemaal niet het zo gezond? Wat voor in betekenis het heeft een keurmerk? Wordt het gecontroleerd tijdens uit of is het puur een in verkooptruc? Zijn al die naar met producten wel zo biologisch tijdens en duurzaam als ons een wordt wijsgemaakt? En op tv als dat nou eens op tv niet het tijdens geval is: hoe zit met in het dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers tijdens gaan op het pad uit met een vraag op en komen pas weer terug door wanneer ze de op waarheid boven tafel hebben het een gekregen.

Consumentenprogramma. De hedendaagse van consument wordt door overspoeld met keurmerken, in bioproducten, een duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer de wordt ons met iets wijsgemaakt? Welke een rol speelt het marketing en reclame door in het geheel? Wat is in wel goed voor tijdens ons en wat door met is eigenlijk helemaal niet op zo gezond? Wat voor met betekenis door heeft een keurmerk? Wordt het uit gecontroleerd of een is het een puur een verkooptruc? Zijn een al die tijdens producten wel zo biologisch en duurzaam van tijdens als ons wordt in wijsgemaakt? En als dat door nou eens niet op tv het geval is: hoe door zit met het dan wel? Nieuwsgierige, kritische verslaggevers naar gaan op pad in met met een vraag en komen pas in weer terug uit wanneer ze de waarheid het boven tafel naar hebben op gekregen.

Consumentenprogramma. De hedendaagse met de consument wordt overspoeld tijdens met keurmerken, bioproducten, op duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten het etc. Maar wanneer tijdens wordt ons iets de wijsgemaakt? Welke rol speelt marketing en het reclame in het in geheel? Wat is het wel naar goed voor ons en naar wat is eigenlijk helemaal een niet in zo gezond? Wat voor van betekenis tijdens heeft een keurmerk? Wordt in het gecontroleerd of is met het op puur een verkooptruc? Zijn al die op tv producten wel zo het biologisch en door duurzaam als ons op wordt wijsgemaakt? En door als dat nou in eens de niet het geval is: hoe zit in het door dan wel? de Nieuwsgierige, kritische verslaggevers gaan op tijdens pad met een van vraag en in komen pas weer terug wanneer de ze uit de waarheid boven tafel naar hebben op tv gekregen.

Consumentenprogramma. een De hedendaagse consument wordt overspoeld door met keurmerken, door bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, uit milieuaspecten etc. Maar wanneer tijdens het wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol een speelt marketing en op reclame in op het een geheel? Wat is wel met goed voor ons en een wat is op eigenlijk helemaal niet de zo gezond? Wat voor betekenis in heeft een naar keurmerk? in Wordt het gecontroleerd of is het naar puur een in verkooptruc? Zijn al die op tv producten wel zo van biologisch naar en duurzaam als de ons wordt door wijsgemaakt? En als dat nou eens uit niet het op geval een is: hoe zit het dan wel? door Nieuwsgierige, kritische verslaggevers in gaan op met pad met door een vraag en komen naar pas weer terug in wanneer de ze de waarheid boven op tafel hebben tijdens gekregen.

oktober 2017
13-05-2010 20:25

Uitvaart

Koopkracht - Uitvaart

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? ...

06-05-2010 20:25

Haar

Koopkracht - Haar

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? ...

22-04-2010 20:25

Aflevering 5

Koopkracht - Aflevering 5

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? ...

08-04-2010 20:25

Games

Koopkracht - Games

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? ...

01-04-2010 20:25

Flirten

Koopkracht - Flirten

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? ...

25-03-2010 20:25

Jagen

Koopkracht - Jagen

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? ...

18-03-2010 20:25

UGGs

Koopkracht - UGGs

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? ...

23-12-2009 21:55

Aflevering 10

Koopkracht - Aflevering 10

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? ...

16-12-2009 21:55

Aflevering 9

Koopkracht - Aflevering 9

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? ...

02-12-2009 22:00

Aflevering 8

Koopkracht - Aflevering 8

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol spelen marketing en reclame in het geheel? ...

18-11-2009 21:55

Aflevering 7

Koopkracht - Aflevering 7

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol speelt marketing en reclame in het geheel? ...

11-11-2009 21:55

Aflevering 6

Koopkracht - Aflevering 6

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol speelt marketing en reclame in het geheel? ...

28-10-2009 22:00

Aflevering 5

Koopkracht - Aflevering 5

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol speelt marketing en reclame in het geheel? ...

14-10-2009 22:00

Aflevering 4

Koopkracht - Aflevering 4

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol speelt marketing en reclame in het geheel? ...

07-10-2009 21:55

Aflevering 3

Koopkracht - Aflevering 3

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaam consumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol speelt marketing en reclame in het geheel? ...

Je bekijkt momenteel pagina 1 van 2. Eerste   Vorige   Volgende   Laatste  

Koopkracht gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van Koopkracht de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van Koopkracht bij Koopkracht liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 3.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van Koopkracht. Heb je een uitzending van Koopkracht gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

Koopkracht gemist

Consumentenprogramma. De hedendaagse consument wordt overspoeld met keurmerken, bioproducten, duurzaamconsumeren/ondernemen, milieuaspecten etc. Maar wanneer wordt ons iets wijsgemaakt? Welke rol speelt marketing enreclame in het geheel? Wat is wel goed voor ons en wat is eigenlijk helemaal niet zo gezond? Wat voor betekenis heefteen keurmerk? Wordt het gecontroleerd of is het puur een verkooptruc? Zijn al die producten wel zo biologisch enduurzaam als ons wordt wijsgemaakt? En als dat nou eens niet het geval is: hoe zit het dan wel? Nieuwsgierige,kritische verslaggevers gaan op pad met een vraag en komen pas weer terug wanneer ze de waarheid boven tafel hebbengekregen.

Uitzending gemist van Koopkracht? Hier kun je alle uitzendingen van Koopkracht kijken!

  • Totaal aantal uitzendingen: 16
  • Laatste uitzending op 13-05-2010 om 20:25 uur
 
Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!

Cookies

Hebikietsgemist.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op "Akkoord" te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Akkoord