Programma gemist?

Over op tv de winnaars en door verliezers achter grote economische trends het door en hypes. Economie door gaat eigenlijk over angst de en hebzucht. Of het op tv nou gaat op om de in aanschaf van een nieuwe het auto, of de op tv ondernemer die in zijn bedrijf failliet het ziet gaan. Emotie bepaalt ons door dagelijks handelen. naar Wie ruikt zijn kans het en wie het is er slachtoffer van de in door huidige economische malaise? Martijn Kieft en op uit Chris Vijn gaan naar op zoek naar de menselijke verhalen tijdens achter abstracte economische op trends en hypes. een De de verhalen zijn van klein en tastbaar. De op tv ene keer ligt uit het goud op tijdens straat; de andere met keer laten we op tv ons als een een kuddedier massaal gek maken tijdens door slimme marketingtrucs. op Wie zijn de winnaars tijdens naar en wie zijn de het verliezers? Afl.: Deutschland über tijdens alles. In Duitsland uit gaat het op tv goed, veel beter dan een in Nederland. De economie van bloeit naar als nooit tevoren uit en de op crisis komen onze oosterburen ongeschonden door. naar Wat tijdens is het op geheim van de Duitsers? Wat de heeft onze uit grote broer naar wat wij niet hebben? Chris Vijn, tijdens Martijn op Kieft en Pieter de van der Wielen de gaan op zoek met naar het in geheim achter het van nieuwe Duitse Wirtschaftswunder en steken op hun bewondering niet met onder stoelen een of banken. door Chris denkt dat het de grote op bedrijven als BMW een en Adidas een zijn die het de economie draaiende op tv houden. Martijn zet in naar op het kleinere met familiebedrijf als motor van een een de Duitse welvaart. En Pieter uit gelooft heilig in tijdens de het kracht van de Duitse mentaliteit: tijdens niet een zeuren, maar gehoorzamen en dóen. met En: ultieme degelijkheid. Wie een heeft er in gelijk? Presentatie: het Martijn Kieft, naar Pieter van der een Wielen.

Goudzoekers is vernieuwd. een Martijn op Kieft en van Pieter van der Wielen onderzoeken op het participerende wijze op waar het het geld nou uit echt verdiend wordt. 'Het geld met ligt op straat' op is door een gevleugelde uitspraak, het maar waar dan tijdens precies? Om dat uit te zoeken uit een volgen zij de geldstromen en het komen terecht met bij handelaren, naar ondernemers en bankiers die alles en tijdens iedereen uit net iets in te slim af een te zijn. Afl.: Jagen op het de het erfenis. Jaarlijks sterven op 140.000 Nederlanders. Door de vergrijzing blijft op dit aantal op tv stijgen. Alle Nederlandse de doden tijdens samen lieten vorig jaar ruim 12 op miljard euro het na - dat is het 86.000 op tv euro per in erfenis. Vroeger ging particulier de vermogen stilzwijgend op naar Staat en kinderen, maar in die tijd lijkt nu tijdens met definitief voorbij. Met alle bezuinigingen door in de tijdens kunstsector, ontwikkelingshulp en de alle andere in linkse hobby's, volstaat wachten niet langer: naar de Kunstwereld, de de Kerk en op tv Goede Doelen hengelen een actief naar nalatenschappen. Vroeger de met vonden wij dat de onethisch, maar ook dat uit is verleden tijd. Naast de naar klassieke notaris op zijn op tv tal van nieuwe beroepsgroepen ontstaan op tv die zich graag ontfermen tijdens over de een aanstaande in dode. Goudzoekers stort zich op een deze met miljardenmarkt en zoekt het goud, laverend naar door tussen schaamte en hebzucht. Presentatie: Martijn tijdens met Kieft, Peter Van der in Wielen, Chris op tv Vijn.

Over de op winnaars en verliezers op achter grote economische trends de en hypes. door Economie gaat eigenlijk over het een angst en hebzucht. Of het nou naar gaat om naar de aanschaf van een uit nieuwe van auto, of het de ondernemer die zijn bedrijf een failliet uit ziet gaan. Emotie bepaalt ons het dagelijks handelen. op tv Wie ruikt zijn kans naar en naar wie is er slachtoffer van in de door huidige economische malaise? de Martijn Kieft en van Chris Vijn gaan een op zoek naar de menselijke door verhalen de achter abstracte economische trends en op hypes. De verhalen de zijn klein en op tastbaar. met De ene keer ligt uit het goud op straat; de met andere keer laten met naar we ons als een tijdens kuddedier massaal het gek maken door slimme marketingtrucs. op Wie een zijn de winnaars het en wie zijn de verliezers? in Afl.: op tv De nieuwe armen van de 21e het eeuw. Elk van jaar tijdens vestigen hordes mensen zich als ZZP'er: tijdens zelfstandige zonder op personeel. Nederland in kent er al het bijna 1 miljoen. Eerst de was met de ZZP'er zeer van populair in Den Haag: politici prezen door deze de doener die de tijdens de crisis op de arbeidsmarkt flexibel hield het en daarmee de economie draaiende. door Maar het de tij lijkt te de keren: na een op veelal vliegende naar start en door gouden bergen in het op tv vizier, zitten steeds meer ZZP'ers op met nu onder de door armoedegrens en dreigen door ziekte, recessie een op tv en slechte verzekeringen van aan de bedelstaf te geraken. Goudzoekers, het zelf tijdens een ZZP-bolwerk, zoekt uit hoe door het op zit. Hadden zij zelf ook een van niet wat beter op op moeten letten? het Presentatie: Martijn Kieft, Pieter van in der tijdens Wielen.

Over het de winnaars en verliezers achter in grote tijdens economische trends en hypes. Economie tijdens gaat door eigenlijk over angst tijdens en hebzucht. Of het nou door gaat om de naar aanschaf naar van een nieuwe naar auto, of de ondernemer tijdens die zijn bedrijf failliet van ziet gaan. een Emotie bepaalt ons dagelijks naar handelen. het Wie ruikt een zijn kans en wie van is er slachtoffer van het de tijdens huidige economische malaise? Martijn Kieft het en Chris door Vijn gaan op tv op zoek naar de menselijke de verhalen achter abstracte economische de trends tijdens en hypes. De verhalen zijn met klein op tv en tastbaar. De van ene keer ligt op het goud op straat; de de andere keer op laten we ons als een een tijdens kuddedier massaal gek maken door uit slimme op tv marketingtrucs. Wie zijn de winnaars op tv en wie zijn in de verliezers? Presentatie: naar de Martijn Kieft, Pieter van der op tv Wielen.

Over de de winnaars en door verliezers achter grote economische trends uit en de hypes. Economie gaat eigenlijk uit over angst en hebzucht. door Of het de nou op gaat om de aanschaf van met een een nieuwe auto, of de ondernemer met die zijn bedrijf tijdens failliet door ziet gaan. Emotie van bepaalt ons dagelijks handelen. tijdens Wie ruikt zijn kans en het wie is op er slachtoffer van op tv de huidige economische malaise? met Martijn Kieft en van door Chris Vijn gaan op zoek naar met de menselijke het verhalen op tv achter abstracte economische op trends en hypes. in De verhalen zijn het klein en tastbaar. De ene door keer ligt het goud met op het straat; de andere op keer laten de we ons als een door kuddedier massaal met gek maken door slimme marketingtrucs. Wie op tv op zijn de winnaars en op wie zijn de in verliezers? Afl.: Het Willie met Wortel-paradijs. Nederland op heeft duizenden huis-, tuin- en door keukenuitvinders die naar maar één met droom hebben: rijk worden van tijdens hun 'gat door in de uit markt'. Bijna niemand hier uit kan leven van naar zijn de uitvinding, want het op slijten van zo'n product is een in stroperig proces en het niet zelden naar strandt het tijdens 'handige ding' op tv in een schuurtje. Hoe anders tijdens is het in op Amerika. Daar op tv is de naar uitvinderindustrie een miljardenbusiness waar miljoenen uitvinders het hun product betrekkelijk van eenvouding slijten. tijdens Via SkyMall bijvoorbeeld: met een uit soort Wehkamp-gids die een je in het vliegtuig op naar Amerika krijgt en die op vol de staat met 'things that make van life easier', zoals een daar zijn: met deurbellen voor een huisdieren, een scanner die het de bacteriën naar op je de eten doodt en naar wc-brillen voor je zindelijke het kat. Wie de verzint dat? En wie met koopt dat? door Martijn en Pieter duiken in van de wereld van in de Willie op Wortels en ontrafelen op tv het geheim van de Amerikaanse uit miljardenbizz. Presentatie: Martijn van tijdens Kieft, Pieter van der het Wielen.

Afl.: Goud in in de Kliko. door Afvalverwerking is een naar markt met indrukwekkende groeicijfers van en door een omzet van tijdens 13,2 miljard de euro. Aan onze vuilniszak wordt goed op tv geld verdiend. Het het lukt afvalverwerkers steeds op tv beter waardevolle grondstoffen van uit onze troep naar te recyclen in of om te op tv zetten in kostbare op energie. Waarom op tv betalen we een eigenlijk nog afvalstoffenheffingen en een verwijderingsbijdragen? Zouden we niet eerder door geld op tóe moeten krijgen voor het tijdens overhandigen op tv van onze vuilniszak? Zeker als van die de zak dient als grondstof op tv voor van bedrijven die erom staan een te trappelen! Pieter op tv en Martijn storten zich op samen op ons afval met op tv en ontdekken wat het daaraan te verdienen in valt. Presentatie: Martijn op Kieft, Pieter van het der Wielen.

Over uit de winnaars de en verliezers achter het grote economische trends op tv en hypes. Economie gaat uit eigenlijk over angst het en hebzucht. Of naar het nou gaat om tijdens de een aanschaf van een nieuwe uit auto, of het de ondernemer die zijn bedrijf de failliet ziet gaan. in Emotie bepaalt op tv ons dagelijks handelen. de Wie ruikt zijn uit kans en van wie is er slachtoffer in van de huidige op economische malaise? Martijn Kieft van en Chris Vijn gaan het op op tv zoek naar de menselijke in verhalen op achter abstracte economische trends en in hypes. De verhalen op zijn door klein en tastbaar. De ene keer in ligt het goud op op de straat; de andere keer laten in op tv we ons als naar een kuddedier massaal gek maken tijdens door door slimme marketingtrucs. Wie zijn met de winnaars en wie zijn naar de verliezers? naar Presentatie: Martijn Kieft, Pieter op van der in Wielen.

Over de de winnaars en verliezers een achter grote economische trends door naar en hypes. Economie gaat eigenlijk over van angst en hebzucht. uit Of het door nou gaat om in de aanschaf van een een nieuwe uit auto, of van de ondernemer die zijn het bedrijf failliet het ziet gaan. Emotie bepaalt naar ons dagelijks handelen. Wie uit ruikt zijn kans een en wie is er naar slachtoffer van door de met huidige economische malaise? Martijn Kieft op en op tv Chris Vijn gaan op zoek naar met de een menselijke verhalen op tv achter abstracte economische in trends en hypes. De verhalen in zijn van klein en tastbaar. De op ene keer ligt een het goud tijdens op straat; de andere keer laten het we op tv ons als een kuddedier massaal de gek tijdens maken door slimme uit marketingtrucs. Wie zijn de winnaars uit met en wie zijn de de verliezers?

Over naar de winnaars op en verliezers achter de grote economische trends en hypes. op Economie het gaat eigenlijk over angst en hebzucht. naar met Of het nou gaat om de door aanschaf de van een nieuwe auto, op tv of de ondernemer van die zijn bedrijf naar failliet ziet de gaan. Emotie bepaalt ons dagelijks de handelen. Wie het ruikt zijn door kans en wie is de er slachtoffer tijdens van de huidige met economische malaise? van Martijn Kieft en tijdens Chris Vijn gaan op zoek een naar op tv de menselijke verhalen achter uit abstracte economische trends van en hypes. De verhalen zijn op klein en een tastbaar. De ene van keer op tv ligt het goud op straat; op tv de andere keer naar laten we ons als uit een naar kuddedier massaal gek maken met door slimme marketingtrucs. Wie een naar zijn de winnaars en op tv wie zijn de een verliezers?

Over de winnaars op tv en verliezers achter met op tv grote economische trends en de hypes. Economie in gaat eigenlijk over naar angst en hebzucht. op tv Of het nou gaat om een de aanschaf tijdens van een nieuwe van auto, of de ondernemer het die door zijn bedrijf failliet ziet tijdens gaan. Emotie tijdens bepaalt ons dagelijks handelen. Wie ruikt naar een zijn kans en van wie is er slachtoffer van van de huidige het economische malaise? Martijn Kieft en de Chris Vijn in gaan op uit zoek naar de met menselijke verhalen achter de abstracte economische trends en de hypes. De verhalen op tv zijn klein en uit tastbaar. op tv De ene keer ligt het het goud op straat; door de andere keer uit laten we op ons als het een kuddedier massaal gek maken met door slimme marketingtrucs. Wie het zijn de op winnaars en wie naar zijn de in verliezers?

Over de tijdens winnaars een en verliezers achter grote naar economische trends door en hypes. Economie gaat eigenlijk in over van angst en hebzucht. Of uit het nou tijdens gaat om de aanschaf op van een nieuwe auto, naar of de het ondernemer die zijn bedrijf op failliet de ziet gaan. Emotie bepaalt ons dagelijks met handelen. tijdens Wie ruikt zijn uit kans en wie is er naar slachtoffer van uit de op huidige economische malaise? tijdens Martijn Kieft en Chris Vijn naar gaan op op zoek naar het de menselijke verhalen achter abstracte een economische trends tijdens en hypes. De naar verhalen zijn klein een en tastbaar. De een ene keer ligt het het goud op straat; op de met andere keer laten we ons uit als uit een kuddedier massaal uit gek maken door slimme met marketingtrucs. Wie zijn de winnaars uit en wie een zijn de uit verliezers?

Over tijdens de winnaars en met verliezers achter grote economische in trends en hypes. Economie van gaat tijdens eigenlijk over angst met en hebzucht. Of uit het nou gaat om de in aanschaf van met een nieuwe op auto, of tijdens de ondernemer die het zijn bedrijf failliet ziet een gaan. Emotie bepaalt ons dagelijks met handelen. Wie ruikt naar zijn op tv kans en wie is er een slachtoffer naar van de huidige economische op tv malaise? Martijn Kieft en de uit Chris Vijn gaan op zoek in naar de het menselijke verhalen een achter abstracte economische tijdens trends en hypes. De verhalen zijn uit klein en door tastbaar. De ene keer een ligt het goud het op straat; de tijdens andere keer laten met we ons als naar een uit kuddedier massaal gek een maken door slimme marketingtrucs. Wie in op tv zijn de winnaars en op wie zijn de tijdens verliezers?

Over van de winnaars en verliezers uit achter grote economische trends van en hypes. de Economie gaat eigenlijk over door angst en hebzucht. de Of uit het nou gaat om de de naar aanschaf van een nieuwe auto, of op de ondernemer die van zijn bedrijf in failliet ziet gaan. uit Emotie bepaalt ons met dagelijks de handelen. Wie ruikt zijn een kans en wie is een er slachtoffer van de uit huidige door economische malaise? Martijn Kieft het en Chris het Vijn gaan op zoek naar een de menselijke verhalen tijdens tijdens achter abstracte economische door trends en hypes. De verhalen zijn het klein en op tastbaar. tijdens De ene keer ligt het in goud op straat; door de andere keer een laten we ons als uit het een kuddedier massaal door gek maken door slimme marketingtrucs. Wie uit zijn de winnaars in en wie op zijn de het verliezers?

Afl.: op Reclame. Waarom zijn er uit zulke op tv irritante reclames zijn uit op tv? Met van die storende tijdens deuntjes die steeds op maar een in je hoofd rond een blijven tijdens spoken? Ze zullen hun geld door wel opbrengen, anders waren op tv ze er in vast niet meer. de Maar waarom zijn er de op dan niet alleen op tv maar irritante reclames? Gelukkig zien de we op ook nog weleens een met leuke commercial. Verslaggever Martijn Kieft de denkt dat de hij immuun van is voor reclame, dat hij met zich tijdens ertegen kan wapenen. Collega een Pieter van der Wielen een is door er juist van overtuigd dat uit reclame inspeelt op met het het onderbewuste en in dat we dus willoos naar slachtoffer zijn van alle uit reclame-uitingen die er op tv dagelijks op het ons afkomen. Reclame is overal. op tv Op naar een doodgewone dag door worden we alleen al naar met minimaal 30.000 merkuitingen van geconfronteerd met op schoenen, tassen, kleding, naar uithangborden. op tv Kan een mens zich hiertegen wapenen? door Of in lopen we massaal in een dezelfde uit val die reclamemakers voor ons de hebben opgezet? Goudzoekers een duikt in de door wereld van reclame in en probeert zich te tijdens onderwerpen een aan haar duistere een maar ijzeren uit wetten. Met behulp van op reclamegoeroe Manfred Bik de maken Kieft de en Van der Wielen zelf door zowel een uit irritante als leuke in commercial en testen van wat het effect ervan tijdens is. Wat werkt de er beter? En op tv hoeveel kost in het eigenlijk om tijdens een reclamespotje te maken? Bovendien het blijkt het met geen sinecure en vooral het een in geldverslindende business om de tijdens spotjes op tv op tv te krijgen. met Lukt het Kieft op en Van der Wielen voor uit hun commercials ook in uitzendplek te op krijgen? Presentatie: Chris het Vijn.

Over op tv de winnaars uit en verliezers achter grote economische door trends tijdens en hypes. Economie gaat naar eigenlijk over angst en het hebzucht. Of het de nou gaat om door de aanschaf tijdens van een nieuwe auto, of de de ondernemer de die zijn bedrijf failliet tijdens ziet gaan. Emotie het het bepaalt ons dagelijks handelen. Wie ruikt op tijdens zijn kans en wie is er naar slachtoffer tijdens van de huidige economische het malaise? Martijn van Kieft en Chris Vijn een gaan op zoek van naar op de menselijke verhalen achter het abstracte economische trends in en hypes. van De verhalen zijn klein met en tastbaar. De ene keer in van ligt het goud op de straat; de andere keer op laten we ons door als een naar kuddedier massaal tijdens gek maken door slimme marketingtrucs. Wie met zijn de van winnaars en in wie zijn de het verliezers?

januari 2021
22-08-2011 20:55

Deutschland über alles

Goudzoekers - Deutschland über alles

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

15-08-2011 20:55

Jagen op de erfenis

Goudzoekers - Jagen op de erfenis

Goudzoekers is vernieuwd. Martijn Kieft en Pieter van der Wielen onderzoeken op participerende wijze waar het geld nou echt verdiend wordt. 'Het geld ligt op straat' is een gevleugelde uitspraak, maar waar dan precies? Om dat uit te zoeken ...

08-08-2011 20:55

De nieuwe armen van de 21e eeuw

Goudzoekers - De nieuwe armen van de 21e eeuw

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

01-08-2011 20:55

Aflevering 69

Goudzoekers - Aflevering 69

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

25-07-2011 20:55

Het Willie Wortel-paradijs

Goudzoekers - Het Willie Wortel-paradijs

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

18-07-2011 20:55

Goud in de Kliko

Goudzoekers - Goud in de Kliko

Afl.: Goud in de Kliko. Afvalverwerking is een markt met indrukwekkende groeicijfers en een omzet van 13,2 miljard euro. Aan onze vuilniszak wordt goed geld verdiend. Het lukt afvalverwerkers steeds beter waardevolle grondstoffen uit onze t...

11-07-2011 20:55

Aflevering 66

Goudzoekers - Aflevering 66

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

04-07-2011 20:55

Aflevering 65

Goudzoekers - Aflevering 65

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

27-06-2011 20:55

Aflevering 64

Goudzoekers - Aflevering 64

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

20-06-2011 20:55

Aflevering 63

Goudzoekers - Aflevering 63

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

06-06-2011 20:50

Aflevering 62

Goudzoekers - Aflevering 62

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

30-05-2011 13:20

Aflevering 61

Goudzoekers - Aflevering 61

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

23-05-2011 13:20

Aflevering 60

Goudzoekers - Aflevering 60

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

16-05-2011 20:50

Reclame

Goudzoekers - Reclame

Afl.: Reclame. Waarom zijn er zulke irritante reclames zijn op tv? Met van die storende deuntjes die steeds maar in je hoofd rond blijven spoken? Ze zullen hun geld wel opbrengen, anders waren ze er vast niet meer. Maar waarom zijn er dan n...

09-05-2011 20:55

Aflevering 58

Goudzoekers - Aflevering 58

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

Je bekijkt momenteel pagina 1 van 3. Eerste   Vorige   Volgende   Laatste  

Goudzoekers gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van Goudzoekers de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van Goudzoekers bij Goudzoekers liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 2.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van Goudzoekers. Heb je een uitzending van Goudzoekers gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

Goudzoekers gemist

Zoektocht naar de spelregels van de economie en het programma laat zien hoe mensen omgaan met geld en hoe geld omgaatmet mensen. Wat weten we eigenlijk van geld? Martijn Kieft, Chris Vijn en Hans de Geus gaan op ontdekkingstocht door definanciële jungle en banen zich een weg door de ongeschreven regels van de financiële markten.

Uitzending gemist van Goudzoekers? Hier kun je alle uitzendingen van Goudzoekers kijken!

  • Totaal aantal uitzendingen: 33
  • Laatste uitzending op 22-08-2011 om 20:55 uur
 
Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!