Programma gemist?

Over op de winnaars op tv en verliezers achter grote economische tijdens trends uit en hypes. Economie gaat het eigenlijk over angst en hebzucht. in in Of het nou gaat een om de aanschaf van op tv een op tv nieuwe auto, of in de ondernemer die zijn uit bedrijf failliet ziet gaan. Emotie de op bepaalt ons dagelijks handelen. Wie ruikt op tv de zijn kans en wie is er op slachtoffer van de door in huidige economische malaise? Martijn Kieft de en Chris Vijn gaan met op zoek een naar de een menselijke verhalen achter de abstracte economische met trends en hypes. De verhalen het zijn klein en naar tastbaar. De ene door keer ligt het de goud op straat; op de andere naar keer laten uit we ons als een een kuddedier massaal van gek maken door de slimme marketingtrucs. Wie zijn de winnaars het op tv en wie zijn de verliezers? met Afl.: in Deutschland über alles. het In Duitsland gaat het uit goed, veel de beter dan in Nederland. De naar economie bloeit op als nooit tevoren en de met een crisis komen onze oosterburen tijdens ongeschonden door. de Wat is het geheim tijdens van de het Duitsers? Wat heeft onze grote broer uit wat wij niet het het hebben? Chris Vijn, naar Martijn Kieft en Pieter van het der Wielen gaan met op tijdens zoek naar het geheim achter het uit nieuwe in Duitse Wirtschaftswunder op tv en steken hun bewondering de niet onder stoelen op tv of banken. Chris op denkt dat het het de grote het bedrijven als BMW en Adidas een zijn naar die de economie draaiende op tv houden. Martijn uit zet in op het kleinere familiebedrijf door als motor het van de een Duitse welvaart. En Pieter tijdens gelooft heilig door in de kracht van de uit naar Duitse mentaliteit: niet de zeuren, maar gehoorzamen het en dóen. En: ultieme degelijkheid. Wie met heeft de er gelijk? Presentatie: Martijn door Kieft, tijdens Pieter van der van Wielen.

Goudzoekers van is vernieuwd. tijdens Martijn Kieft en Pieter van der tijdens Wielen het onderzoeken op participerende wijze waar door het de geld nou echt verdiend wordt. tijdens op tv 'Het geld ligt op straat' is naar een gevleugelde met uitspraak, naar maar waar dan precies? uit Om dat uit de te zoeken volgen zij de op tv geldstromen en tijdens komen terecht een bij handelaren, tijdens ondernemers en bankiers die het alles en van iedereen net iets te slim af met te zijn. uit Afl.: het Jagen op de erfenis. Jaarlijks sterven naar 140.000 Nederlanders. Door in de vergrijzing blijft met dit aantal stijgen. het Alle door Nederlandse doden samen lieten uit vorig jaar ruim een 12 miljard euro met na op - dat is 86.000 de euro per erfenis. uit Vroeger ging particulier vermogen op stilzwijgend naar Staat door en kinderen, maar die het het tijd lijkt nu definitief voorbij. Met naar alle van bezuinigingen in de kunstsector, met ontwikkelingshulp en alle andere door van linkse hobby's, volstaat in wachten niet langer: op tv de Kunstwereld, de Kerk en van Goede in Doelen hengelen actief naar nalatenschappen. op tv Vroeger vonden wij in dat van onethisch, maar ook tijdens dat is verleden door tijd. Naast de klassieke notaris zijn uit tal van met nieuwe een beroepsgroepen ontstaan die zich het graag ontfermen over de in aanstaande dode. Goudzoekers op tv stort zich met op deze met miljardenmarkt en zoekt op tv het goud, laverend tussen schaamte en uit hebzucht. Presentatie: Martijn op tv Kieft, Peter met Van der Wielen, Chris van het Vijn.

Over de naar winnaars in en verliezers achter op grote economische trends en hypes. tijdens Economie gaat in eigenlijk over angst met en hebzucht. Of het nou met gaat van om de aanschaf van met een nieuwe uit auto, of de ondernemer het die zijn de bedrijf failliet ziet een gaan. Emotie bepaalt naar ons dagelijks handelen. Wie van ruikt zijn in kans en wie is er op slachtoffer van van de huidige economische het malaise? Martijn in Kieft en Chris van Vijn gaan de op zoek naar de op menselijke verhalen achter het abstracte economische trends en naar hypes. De verhalen zijn tijdens klein door en tastbaar. op tv De ene keer ligt het in goud op straat; naar de andere in keer laten we ons als naar een naar kuddedier massaal in gek maken door slimme met marketingtrucs. Wie zijn de op winnaars en wie zijn met de verliezers? Afl.: een De nieuwe armen door op tv van de 21e door eeuw. Elk jaar vestigen hordes mensen met met zich als ZZP'er: zelfstandige zonder een personeel. van Nederland kent er al bijna met 1 miljoen. Eerst was tijdens de de ZZP'er zeer populair de in Den Haag: politici prezen in uit deze doener die tijdens uit de crisis de arbeidsmarkt flexibel een hield en daarmee met de economie draaiende. door Maar tijdens het tij het lijkt te keren: na een veelal het vliegende naar start en het gouden bergen in het op tv vizier, zitten steeds meer ZZP'ers in nu onder de van armoedegrens en dreigen het de door ziekte, recessie en slechte verzekeringen een op aan de bedelstaf te geraken. tijdens Goudzoekers, zelf een ZZP-bolwerk, met zoekt uit op hoe naar het zit. Hadden zij zelf ook naar niet wat door beter op in moeten letten? Presentatie: Martijn Kieft, naar Pieter naar van der de Wielen.

Over met de winnaars en verliezers achter met grote economische trends tijdens en hypes. Economie van gaat eigenlijk tijdens over angst op en hebzucht. Of het nou uit gaat een om de uit aanschaf van een nieuwe auto, door of de ondernemer het die zijn bedrijf met failliet ziet gaan. Emotie met het bepaalt ons dagelijks handelen. uit Wie ruikt zijn kans op en wie is er van slachtoffer van van de huidige naar economische malaise? Martijn Kieft en de Chris Vijn met gaan op zoek het naar de menselijke op verhalen achter abstracte de economische trends de en hypes. De naar verhalen zijn klein en het tastbaar. De in ene keer ligt het uit goud op straat; de door van andere keer laten we naar ons als een kuddedier tijdens massaal gek maken door van slimme marketingtrucs. Wie op tv zijn de winnaars uit in en wie zijn door de verliezers? Presentatie: van Martijn Kieft, Pieter van der uit Wielen.

Over een de winnaars en een verliezers achter op grote economische trends en hypes. naar Economie gaat naar eigenlijk over van angst en hebzucht. Of tijdens het nou gaat om met de aanschaf tijdens van een op nieuwe auto, of een de ondernemer die tijdens zijn bedrijf failliet het ziet gaan. Emotie bepaalt ons dagelijks naar handelen. het Wie ruikt zijn kans en het wie is er op slachtoffer van de het tijdens huidige economische malaise? Martijn Kieft in en Chris Vijn gaan naar op met zoek naar de menselijke met verhalen in achter abstracte economische tijdens trends en hypes. De verhalen op zijn klein in en tastbaar. De ene door keer ligt in het goud op straat; door de andere keer laten uit we naar ons als van een kuddedier massaal gek de maken door tijdens slimme marketingtrucs. Wie zijn naar de winnaars en uit wie zijn de verliezers? de Afl.: Het op Willie Wortel-paradijs. een Nederland heeft duizenden huis-, een tuin- en tijdens keukenuitvinders die maar één droom uit hebben: rijk worden van uit met hun 'gat in de markt'. op tv Bijna niemand hier kan uit op tv leven van zijn uitvinding, van want het slijten uit van zo'n in product is een de stroperig proces en niet zelden strandt de tijdens het 'handige ding' in een door schuurtje. Hoe anders de is het in met Amerika. Daar tijdens is de de uitvinderindustrie een miljardenbusiness waar miljoenen uitvinders de hun op product betrekkelijk eenvouding van slijten. Via SkyMall bijvoorbeeld: een een soort van Wehkamp-gids die je in het van vliegtuig naar van Amerika krijgt in en die vol staat met van 'things that met make life easier', de zoals daar zijn: in deurbellen voor huisdieren, een een scanner die tijdens de bacteriën op je van eten doodt en tijdens van wc-brillen voor je zindelijke kat. Wie in verzint dat? En de wie koopt dat? op tv met Martijn en Pieter duiken in van de in wereld van de op tv Willie Wortels en ontrafelen het in geheim van de de Amerikaanse miljardenbizz. Presentatie: Martijn in Kieft, van Pieter van der op Wielen.

Afl.: op tv Goud in de op Kliko. Afvalverwerking is het een markt uit met indrukwekkende groeicijfers de en een omzet van 13,2 miljard door euro. Aan onze een vuilniszak wordt goed uit geld verdiend. Het naar lukt afvalverwerkers steeds uit beter de waardevolle grondstoffen uit onze op troep te recyclen of op om te zetten door in kostbare energie. uit van Waarom betalen we op tv eigenlijk nog afvalstoffenheffingen en verwijderingsbijdragen? de Zouden we niet het eerder geld tóe moeten naar krijgen naar voor het overhandigen van de onze de vuilniszak? Zeker als die met zak dient als grondstof voor naar bedrijven in die erom staan te van trappelen! naar Pieter en Martijn storten een zich samen op op ons afval en ontdekken op tv wat in daaraan te verdienen valt. Presentatie: Martijn naar Kieft, door Pieter van der de Wielen.

Over in de winnaars en verliezers achter uit grote economische trends naar en hypes. uit Economie gaat eigenlijk in over op angst en hebzucht. Of het nou met het gaat om de aanschaf van met een nieuwe van auto, of de de ondernemer die op tv zijn bedrijf failliet met ziet gaan. Emotie bepaalt ons het dagelijks handelen. Wie ruikt door een zijn kans en wie is er het slachtoffer met van de met huidige economische malaise? Martijn op tv Kieft en Chris het Vijn gaan van op zoek naar de menselijke verhalen naar achter abstracte van economische trends op tv en hypes. De tijdens verhalen zijn naar klein en tastbaar. op De ene keer door ligt het goud op straat; met de andere keer de laten door we ons als een kuddedier massaal in in gek maken door op tv slimme marketingtrucs. Wie zijn met de winnaars een en wie zijn de in verliezers? Presentatie: Martijn met Kieft, Pieter door van der Wielen.

Over de winnaars een naar en verliezers achter door grote economische trends en met hypes. Economie gaat het eigenlijk over angst en hebzucht. van Of het nou tijdens gaat om de het de aanschaf van een nieuwe auto, tijdens of de ondernemer het die zijn bedrijf naar failliet de ziet gaan. Emotie bepaalt ons dagelijks de van handelen. Wie ruikt zijn in kans en wie is er met slachtoffer door van de huidige economische van malaise? Martijn Kieft het en Chris in Vijn gaan op een zoek naar de menselijke op verhalen achter van abstracte economische de trends en hypes. tijdens De verhalen zijn klein en uit tastbaar. De door ene keer ligt het goud uit op straat; uit de andere keer naar laten we een ons als uit een kuddedier massaal gek uit maken door slimme marketingtrucs. de Wie zijn de in winnaars en wie van zijn in de verliezers?

Over de winnaars van en verliezers een achter grote economische trends van en hypes. Economie tijdens gaat de eigenlijk over angst en het hebzucht. Of het op nou gaat om de de aanschaf van met een naar nieuwe auto, of de ondernemer tijdens die zijn bedrijf failliet op tv uit ziet gaan. Emotie bepaalt ons dagelijks door op tv handelen. Wie ruikt op tv zijn kans en wie is van er slachtoffer van de het huidige naar economische malaise? een Martijn Kieft en uit Chris Vijn gaan op zoek naar een de menselijke verhalen op achter abstracte het economische van trends en hypes. naar De verhalen zijn klein en de tastbaar. naar De ene keer ligt het goud tijdens op straat; de op andere met keer laten van we ons als een kuddedier massaal uit gek een maken door slimme naar marketingtrucs. Wie zijn een de winnaars en wie de zijn de naar verliezers?

Over de winnaars door naar en verliezers achter grote op economische trends en hypes. Economie in uit gaat eigenlijk over angst op tv en hebzucht. Of het het nou gaat om de van aanschaf van op tv een nieuwe auto, of een de op ondernemer die van zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie naar in bepaalt ons dagelijks handelen. Wie het ruikt zijn op tv kans en wie is er op slachtoffer de van de in huidige economische malaise? Martijn Kieft en tijdens Chris tijdens Vijn gaan op naar zoek naar door de menselijke verhalen achter abstracte economische in trends en een hypes. De tijdens verhalen zijn klein door en tastbaar. De ene keer in de ligt het goud op straat; het de tijdens andere keer laten we van ons als een kuddedier van massaal gek maken door op tv slimme marketingtrucs. Wie met zijn naar de winnaars en wie zijn met de een verliezers?

Over door de winnaars en verliezers van achter grote economische in trends en naar hypes. Economie gaat de eigenlijk over angst door en hebzucht. een Of het nou gaat om door de aanschaf het van een nieuwe auto, of uit de ondernemer naar die zijn bedrijf failliet op ziet gaan. het Emotie een bepaalt ons dagelijks handelen. Wie de ruikt zijn kans en uit wie is er van het slachtoffer van de huidige economische op tv malaise? Martijn een Kieft en Chris Vijn gaan het in op zoek naar de menselijke door verhalen achter het abstracte economische van trends en hypes. De uit verhalen zijn klein een en tastbaar. De ene keer op ligt het goud het op straat; de tijdens andere tijdens keer laten we op ons als een kuddedier op tv massaal gek maken met door slimme marketingtrucs. Wie door zijn het de winnaars en wie zijn de de door verliezers?

Over de op winnaars en verliezers achter de grote economische tijdens trends en hypes. Economie op tv gaat eigenlijk over naar op angst en hebzucht. Of het nou het gaat om de de aanschaf van van een nieuwe auto, of van de ondernemer die de zijn bedrijf failliet de ziet gaan. Emotie uit het bepaalt ons dagelijks handelen. Wie ruikt op zijn een kans en wie is tijdens er op slachtoffer van de van huidige economische malaise? Martijn het Kieft en Chris Vijn gaan door in op zoek naar de menselijke verhalen door achter abstracte economische in trends en hypes. uit De verhalen zijn op klein en van tastbaar. De ene in keer ligt het de goud op een straat; de andere keer door laten we ons als tijdens een van kuddedier massaal gek maken door het naar slimme marketingtrucs. Wie zijn door de winnaars en wie van zijn de een verliezers?

Over de in winnaars en verliezers achter op grote economische trends door het en hypes. Economie door gaat eigenlijk over het angst en hebzucht. naar Of het nou gaat om de naar aanschaf van een naar nieuwe auto, of het de ondernemer van die zijn bedrijf naar failliet ziet gaan. uit Emotie bepaalt door ons dagelijks handelen. het Wie ruikt zijn in kans en wie is er het slachtoffer van de naar huidige economische malaise? naar Martijn Kieft op en Chris Vijn in gaan op zoek op tv naar de menselijke verhalen een achter abstracte in economische op trends en hypes. De verhalen zijn op klein en tastbaar. tijdens De uit ene keer ligt het goud van op straat; het de andere keer het laten we ons als uit een kuddedier naar massaal gek maken door op tv een slimme marketingtrucs. Wie zijn de winnaars de en wie een zijn naar de verliezers?

Afl.: Reclame. Waarom van zijn er zulke in irritante reclames zijn van op tv? Met in op van die storende deuntjes uit die steeds maar in je naar hoofd naar rond blijven spoken? op Ze zullen hun geld wel uit de opbrengen, anders waren ze naar er vast niet meer. door Maar waarom een zijn er dan niet alleen tijdens maar irritante in reclames? naar Gelukkig zien we ook uit nog weleens een leuke commercial. in Verslaggever op tv Martijn Kieft denkt een dat hij immuun is voor tijdens reclame, dat het hij een zich ertegen kan naar wapenen. Collega Pieter van der Wielen van is er juist naar van van overtuigd dat reclame inspeelt tijdens op het onderbewuste in en dat we de dus willoos slachtoffer het zijn van alle reclame-uitingen van op die er dagelijks op ons afkomen. de uit Reclame is overal. door Op een doodgewone dag op tv worden we alleen van al met minimaal 30.000 merkuitingen in geconfronteerd van op schoenen, tassen, kleding, uithangborden. van met Kan een mens zich hiertegen naar wapenen? Of met lopen we massaal naar in dezelfde val die op tv reclamemakers voor met ons hebben opgezet? door Goudzoekers duikt in de wereld een van met reclame en tijdens probeert zich te onderwerpen aan haar door duistere maar in ijzeren uit wetten. Met behulp van reclamegoeroe op Manfred Bik uit maken Kieft tijdens en Van der Wielen op zelf zowel een irritante als door leuke commercial en tijdens testen wat het door effect uit ervan is. Wat op werkt er beter? tijdens En hoeveel kost het eigenlijk van om een van reclamespotje te maken? de Bovendien blijkt de het geen sinecure en vooral op tv een op geldverslindende business om de op spotjes van op tv te naar krijgen. Lukt het Kieft en door Van der op Wielen voor hun commercials een ook uitzendplek de te krijgen? naar Presentatie: Chris Vijn.

Over tijdens de winnaars en verliezers naar achter grote in economische trends en hypes. met Economie gaat eigenlijk van over angst in en hebzucht. Of het met nou gaat op tv om de aanschaf naar van een nieuwe een auto, of de ondernemer naar die naar zijn bedrijf failliet met ziet gaan. Emotie in bepaalt ons dagelijks handelen. Wie ruikt uit het zijn kans en wie door is er slachtoffer van de de van huidige economische malaise? met Martijn Kieft en Chris Vijn het gaan op zoek naar naar de naar menselijke verhalen achter abstracte economische de trends in en hypes. De verhalen zijn op tv op tv klein en tastbaar. De ene keer naar ligt de het goud op straat; op de op andere keer laten door we ons als een kuddedier massaal uit gek maken het door slimme marketingtrucs. de Wie zijn de een winnaars op en wie zijn de door verliezers?

juli 2019
22-08-2011 20:55

Deutschland über alles

Goudzoekers - Deutschland über alles

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

15-08-2011 20:55

Jagen op de erfenis

Goudzoekers - Jagen op de erfenis

Goudzoekers is vernieuwd. Martijn Kieft en Pieter van der Wielen onderzoeken op participerende wijze waar het geld nou echt verdiend wordt. 'Het geld ligt op straat' is een gevleugelde uitspraak, maar waar dan precies? Om dat uit te zoeken ...

08-08-2011 20:55

De nieuwe armen van de 21e eeuw

Goudzoekers - De nieuwe armen van de 21e eeuw

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

01-08-2011 20:55

Aflevering 69

Goudzoekers - Aflevering 69

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

25-07-2011 20:55

Het Willie Wortel-paradijs

Goudzoekers - Het Willie Wortel-paradijs

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

18-07-2011 20:55

Goud in de Kliko

Goudzoekers - Goud in de Kliko

Afl.: Goud in de Kliko. Afvalverwerking is een markt met indrukwekkende groeicijfers en een omzet van 13,2 miljard euro. Aan onze vuilniszak wordt goed geld verdiend. Het lukt afvalverwerkers steeds beter waardevolle grondstoffen uit onze t...

11-07-2011 20:55

Aflevering 66

Goudzoekers - Aflevering 66

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

04-07-2011 20:55

Aflevering 65

Goudzoekers - Aflevering 65

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

27-06-2011 20:55

Aflevering 64

Goudzoekers - Aflevering 64

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

20-06-2011 20:55

Aflevering 63

Goudzoekers - Aflevering 63

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

06-06-2011 20:50

Aflevering 62

Goudzoekers - Aflevering 62

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

30-05-2011 13:20

Aflevering 61

Goudzoekers - Aflevering 61

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

23-05-2011 13:20

Aflevering 60

Goudzoekers - Aflevering 60

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

16-05-2011 20:50

Reclame

Goudzoekers - Reclame

Afl.: Reclame. Waarom zijn er zulke irritante reclames zijn op tv? Met van die storende deuntjes die steeds maar in je hoofd rond blijven spoken? Ze zullen hun geld wel opbrengen, anders waren ze er vast niet meer. Maar waarom zijn er dan n...

09-05-2011 20:55

Aflevering 58

Goudzoekers - Aflevering 58

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

Je bekijkt momenteel pagina 1 van 3. Eerste   Vorige   Volgende   Laatste  

Goudzoekers gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van Goudzoekers de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van Goudzoekers bij Goudzoekers liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 2.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van Goudzoekers. Heb je een uitzending van Goudzoekers gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

Goudzoekers gemist

Zoektocht naar de spelregels van de economie en het programma laat zien hoe mensen omgaan met geld en hoe geld omgaatmet mensen. Wat weten we eigenlijk van geld? Martijn Kieft, Chris Vijn en Hans de Geus gaan op ontdekkingstocht door definanciële jungle en banen zich een weg door de ongeschreven regels van de financiële markten.

Uitzending gemist van Goudzoekers? Hier kun je alle uitzendingen van Goudzoekers kijken!

  • Totaal aantal uitzendingen: 33
  • Laatste uitzending op 22-08-2011 om 20:55 uur
 
Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!

Cookies

Hebikietsgemist.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op "Akkoord" te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Akkoord