Programma gemist?

Over de winnaars het in en verliezers achter grote economische tijdens trends en hypes. op Economie gaat eigenlijk over op tv angst uit en hebzucht. de Of het nou gaat om de naar aanschaf van uit een nieuwe auto, uit of uit de ondernemer die naar zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie een bepaalt ons dagelijks uit op handelen. Wie ruikt zijn op tv kans en wie een is er slachtoffer van de uit uit huidige economische malaise? Martijn Kieft in en de Chris Vijn gaan op naar zoek naar de menselijke door verhalen achter tijdens abstracte economische een trends en hypes. De verhalen zijn het tijdens klein en tastbaar. De ene keer op ligt het van goud in op straat; de andere keer laten een we ons als een een kuddedier massaal met gek maken het door slimme marketingtrucs. het Wie de zijn de winnaars de en wie zijn de met verliezers? Afl.: met Deutschland über alles. In Duitsland de gaat het tijdens goed, veel beter dan in in Nederland. De economie de bloeit op als nooit tevoren en op tv de crisis komen naar onze oosterburen ongeschonden door. in van Wat is het geheim van de de Duitsers? Wat het heeft naar onze grote broer wat een wij niet hebben? Chris de Vijn, op Martijn Kieft en tijdens Pieter van der het Wielen gaan op zoek naar van het geheim op tv achter het met nieuwe Duitse Wirtschaftswunder en steken het hun bewondering niet onder tijdens stoelen of op tv banken. Chris denkt dat naar met het de grote bedrijven van als BMW en van Adidas zijn die de economie met draaiende houden. Martijn tijdens zet in op het het naar kleinere familiebedrijf als motor van naar de door Duitse welvaart. En tijdens Pieter gelooft heilig in de de op tv kracht van de Duitse mentaliteit: niet de zeuren, van maar gehoorzamen en dóen. op tv En: in ultieme degelijkheid. Wie heeft er gelijk? een Presentatie: Martijn van Kieft, Pieter van de der van Wielen.

Goudzoekers het is vernieuwd. Martijn een Kieft en Pieter van op tv der Wielen onderzoeken een op participerende het wijze waar uit het geld nou echt verdiend uit wordt. 'Het geld naar ligt op straat' een is een gevleugelde van uitspraak, van maar waar dan op tv precies? Om dat uit te uit zoeken met volgen zij de geldstromen de en komen terecht bij handelaren, een ondernemers en door bankiers die alles van en iedereen net iets een te slim af tijdens te zijn. van Afl.: Jagen op de naar erfenis. een Jaarlijks sterven het 140.000 Nederlanders. Door de van vergrijzing blijft dit aantal in stijgen. Alle Nederlandse doden van samen van lieten vorig jaar ruim 12 van van miljard euro na naar - dat is 86.000 de euro per erfenis. Vroeger in ging particulier vermogen uit stilzwijgend naar door Staat en de kinderen, maar die in tijd lijkt nu definitief op tv voorbij. Met alle op tv bezuinigingen in de kunstsector, het ontwikkelingshulp naar en alle andere linkse hobby's, door volstaat wachten niet langer: in in de Kunstwereld, de Kerk en Goede met met Doelen hengelen actief naar nalatenschappen. Vroeger het vonden wij een dat onethisch, maar ook op tv dat is het verleden op tv tijd. Naast de de klassieke notaris zijn tal naar van nieuwe beroepsgroepen ontstaan die door een zich graag ontfermen over de naar aanstaande dode. in Goudzoekers stort zich het op deze miljardenmarkt het en zoekt tijdens het goud, laverend door tussen schaamte en tijdens hebzucht. Presentatie: Martijn Kieft, met Peter Van der Wielen, door Chris in Vijn.

Over de winnaars de en verliezers op tv achter grote van economische trends en hypes. Economie een gaat het eigenlijk over angst en door hebzucht. Of het uit nou gaat door om de aanschaf van van een nieuwe auto, van of de de ondernemer die van zijn bedrijf failliet de ziet gaan. Emotie bepaalt uit ons dagelijks handelen. Wie de ruikt op zijn kans en wie is er door slachtoffer van de in van huidige economische malaise? een Martijn Kieft en Chris Vijn in gaan op met zoek naar de van menselijke verhalen achter abstracte op tv economische trends uit en hypes. in De verhalen zijn klein en tastbaar. op van De ene keer ligt het op tv goud op met straat; de andere op keer laten we ons van als een kuddedier op massaal in gek maken door slimme de marketingtrucs. Wie op zijn de winnaars en wie het zijn een de verliezers? Afl.: De de nieuwe armen van de door 21e eeuw. Elk naar jaar vestigen hordes met mensen naar zich als ZZP'er: door zelfstandige zonder personeel. op Nederland kent er al bijna 1 het het miljoen. Eerst was naar de ZZP'er zeer populair in de Den Haag: met politici prezen deze doener die tijdens tijdens de op tv crisis het de arbeidsmarkt flexibel uit hield en daarmee de naar economie draaiende. van Maar het tij lijkt tijdens te keren: na een veelal in vliegende start en de gouden bergen het in het in vizier, zitten steeds meer ZZP'ers op nu in onder de armoedegrens en dreigen op door op tv ziekte, recessie en slechte in verzekeringen aan de bedelstaf tijdens de te geraken. Goudzoekers, zelf een in ZZP-bolwerk, tijdens zoekt uit hoe het zit. Hadden tijdens zij het zelf ook de niet wat beter op door moeten letten? het Presentatie: Martijn Kieft, Pieter van van der door Wielen.

Over de op winnaars en uit verliezers achter grote economische trends met en in hypes. Economie gaat eigenlijk door over angst en naar hebzucht. door Of het nou op tv gaat om de aanschaf van van een een nieuwe auto, of de in ondernemer die zijn bedrijf failliet uit ziet door gaan. Emotie bepaalt met ons dagelijks handelen. Wie met ruikt op zijn kans en wie is er van slachtoffer van de naar van huidige economische malaise? uit Martijn Kieft en Chris naar Vijn gaan op zoek van naar met de menselijke verhalen de achter abstracte economische met trends en hypes. De verhalen een zijn klein tijdens en tastbaar. De ene keer de naar ligt het goud tijdens op straat; de andere keer naar laten we ons als naar een de kuddedier massaal tijdens gek maken door naar slimme marketingtrucs. Wie zijn een de winnaars van en wie zijn de verliezers? Presentatie: door Martijn met Kieft, Pieter van der een Wielen.

Over op de winnaars van en verliezers achter grote economische trends op van en hypes. Economie een gaat eigenlijk over angst en met hebzucht. Of het naar nou gaat om op de tijdens aanschaf van een tijdens nieuwe auto, of de ondernemer die met van zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie door op bepaalt ons dagelijks naar handelen. Wie ruikt de zijn kans en wie door is er op slachtoffer van de huidige economische malaise? een de Martijn Kieft en Chris Vijn gaan op naar op zoek naar de de menselijke verhalen achter abstracte op tv economische trends en hypes. uit De verhalen zijn in klein met en tastbaar. naar De ene keer ligt het tijdens goud op straat; de het andere keer het laten we ons als een een op kuddedier massaal gek maken de door slimme marketingtrucs. Wie een zijn de van winnaars en wie door zijn de tijdens verliezers? Afl.: Het Willie uit Wortel-paradijs. Nederland heeft met duizenden huis-, tuin- en naar op keukenuitvinders die maar één door droom hebben: rijk in worden van op tv hun 'gat in de door markt'. Bijna niemand met hier kan leven van zijn met uitvinding, want tijdens het slijten de van zo'n product is in een de stroperig proces en niet tijdens zelden strandt het een 'handige ding' in een het schuurtje. Hoe anders is in het het in Amerika. Daar is de een uitvinderindustrie een in miljardenbusiness waar miljoenen naar uitvinders op tv hun product betrekkelijk van eenvouding slijten. Via SkyMall bijvoorbeeld: van een op soort Wehkamp-gids die je in het tijdens vliegtuig uit naar Amerika krijgt met en die vol staat met op 'things that een make life easier', zoals naar daar op zijn: deurbellen voor een huisdieren, een scanner van die de bacteriën uit op je in eten doodt en wc-brillen voor je in zindelijke van kat. Wie verzint een dat? En wie koopt de dat? Martijn op en Pieter duiken in de een wereld van op de op Willie Wortels en ontrafelen van het geheim van een de Amerikaanse miljardenbizz. Presentatie: een Martijn uit Kieft, Pieter van der op tv Wielen.

Afl.: naar Goud in de Kliko. van Afvalverwerking is een een markt met door indrukwekkende groeicijfers en een omzet de van 13,2 uit miljard euro. van Aan onze vuilniszak wordt door goed geld verdiend. in Het lukt afvalverwerkers steeds in beter met waardevolle grondstoffen in uit onze troep te recyclen het of het om te zetten in kostbare energie. op Waarom betalen op we eigenlijk nog het afvalstoffenheffingen met en verwijderingsbijdragen? Zouden van we niet eerder geld tóe moeten de op tv krijgen voor het op overhandigen van onze vuilniszak? op Zeker als die zak van dient als grondstof van voor de bedrijven die erom staan te trappelen! in Pieter en door Martijn storten naar zich samen op ons van afval uit en ontdekken wat een daaraan te verdienen valt. Presentatie: Martijn tijdens Kieft, in Pieter van der het Wielen.

Over de van winnaars van en verliezers achter grote tijdens economische trends en hypes. op tv Economie gaat eigenlijk over van van angst en hebzucht. Of het met nou gaat om de in aanschaf van een op tijdens nieuwe auto, of de ondernemer door die zijn bedrijf de failliet ziet gaan. door Emotie bepaalt ons op dagelijks handelen. door Wie ruikt zijn kans en door wie is er met slachtoffer de van de huidige met economische malaise? de Martijn Kieft en tijdens Chris Vijn gaan op zoek op tv naar de menselijke verhalen een achter abstracte economische de trends en hypes. het De verhalen zijn naar klein een en tastbaar. De ene keer van door ligt het goud uit op straat; de andere keer van laten we ons in als een kuddedier met massaal tijdens gek maken door slimme marketingtrucs. Wie in op tv zijn de winnaars en met wie zijn de uit verliezers? Presentatie: Martijn van Kieft, Pieter tijdens van der Wielen.

Over uit de winnaars naar en verliezers achter grote economische trends de het en hypes. Economie gaat eigenlijk over de angst een en hebzucht. tijdens Of het nou gaat op om de in aanschaf van een nieuwe auto, of van de een ondernemer die tijdens zijn bedrijf failliet ziet gaan. op tv Emotie bepaalt ons de dagelijks handelen. Wie het ruikt zijn uit kans en uit wie is er slachtoffer van door de huidige economische op malaise? Martijn Kieft op tv en Chris Vijn gaan op tv op zoek naar een de menselijke verhalen op achter abstracte van economische naar trends en hypes. uit De verhalen zijn klein en tastbaar. een De ene tijdens keer ligt het goud op op op straat; de een andere keer laten tijdens we ons als een met kuddedier massaal gek maken een door slimme tijdens marketingtrucs. Wie zijn met de winnaars en wie zijn naar de uit verliezers?

Over door de winnaars en uit verliezers achter tijdens grote economische trends en hypes. Economie naar uit gaat eigenlijk over van angst en hebzucht. op Of het nou een gaat om de aanschaf een van een nieuwe auto, of uit de ondernemer in die het zijn bedrijf failliet ziet gaan. een Emotie uit bepaalt ons dagelijks handelen. Wie ruikt door zijn kans naar en wie de is er slachtoffer van uit de huidige op tv economische malaise? het Martijn Kieft en Chris Vijn gaan naar het op zoek naar door de menselijke verhalen achter abstracte de economische trends op en hypes. De verhalen door zijn uit klein en tastbaar. De van ene keer ligt het in goud op straat; de van andere keer laten uit van we ons als met een kuddedier massaal naar gek maken door slimme met marketingtrucs. Wie zijn de naar winnaars en wie een zijn de het verliezers?

Over in de winnaars en verliezers achter het een grote economische trends het en hypes. Economie gaat met eigenlijk over angst en hebzucht. met Of het nou van gaat om met de met aanschaf van een in nieuwe auto, of uit de ondernemer die zijn in bedrijf failliet ziet met gaan. Emotie bepaalt ons door dagelijks door handelen. Wie ruikt zijn kans en de op wie is er slachtoffer van op de huidige economische malaise? het in Martijn Kieft en uit Chris Vijn gaan op zoek uit naar de menselijke het verhalen van achter abstracte economische tijdens trends en hypes. De verhalen zijn tijdens klein door en tastbaar. De ene door keer met ligt het goud op straat; de de andere keer laten uit we ons als door een kuddedier door massaal gek het maken door slimme marketingtrucs. Wie op tv zijn in de winnaars naar en wie zijn de door verliezers?

Over de winnaars het en verliezers naar achter grote economische de trends en uit hypes. Economie gaat tijdens eigenlijk over angst het en hebzucht. Of in het nou gaat om de het aanschaf door van een van nieuwe auto, of de ondernemer die in zijn door bedrijf failliet ziet gaan. door Emotie bepaalt ons dagelijks door handelen. Wie ruikt tijdens tijdens zijn kans en wie is op er slachtoffer van de op tv huidige in economische malaise? Martijn van Kieft en Chris van Vijn gaan naar op zoek naar de menselijke met verhalen naar achter abstracte economische trends een en hypes. De verhalen zijn naar door klein en tastbaar. De naar ene keer ligt het goud tijdens door op straat; de andere op keer laten we ons als tijdens een kuddedier massaal op gek maken door op tv slimme door marketingtrucs. Wie zijn met de winnaars het en wie zijn de in verliezers?

Over de een winnaars en verliezers achter op tv op grote economische trends uit en hypes. Economie gaat eigenlijk over tijdens tijdens angst en hebzucht. Of het nou tijdens gaat om op tv de aanschaf van een tijdens van nieuwe auto, of de ondernemer die de zijn tijdens bedrijf failliet ziet gaan. Emotie in de bepaalt ons dagelijks handelen. Wie ruikt op zijn kans en in wie is er met slachtoffer naar van de huidige economische naar malaise? Martijn Kieft tijdens en tijdens Chris Vijn gaan naar op zoek naar de menselijke verhalen op achter abstracte naar economische trends de en hypes. De naar verhalen zijn klein en tastbaar. in De ene keer naar door ligt het goud op straat; naar de uit andere keer laten we ons op als een kuddedier in massaal op tv gek maken door slimme marketingtrucs. tijdens Wie zijn de winnaars in tijdens en wie zijn de het verliezers?

Over een de winnaars op en verliezers achter een grote economische trends en tijdens hypes. Economie op gaat eigenlijk over tijdens angst en hebzucht. door Of het nou gaat in om de aanschaf van een op nieuwe auto, met of de ondernemer die in op tv zijn bedrijf failliet ziet de gaan. Emotie tijdens bepaalt ons dagelijks handelen. in Wie ruikt zijn kans en uit wie met is er slachtoffer de van de huidige tijdens economische malaise? Martijn tijdens Kieft en op tv Chris Vijn gaan op uit zoek naar de naar menselijke verhalen op achter abstracte economische met trends en hypes. De verhalen zijn naar klein en naar tastbaar. De ene keer naar het ligt het goud op straat; op de andere een keer laten tijdens we ons als een door kuddedier massaal gek maken door een slimme marketingtrucs. tijdens Wie zijn op tv de winnaars en op tv wie zijn de het verliezers?

Afl.: op tv Reclame. Waarom zijn naar er zulke irritante reclames zijn tijdens op tv? in Met van van die storende deuntjes naar die steeds maar op in je hoofd rond met blijven tijdens spoken? Ze zullen de hun geld wel opbrengen, naar anders waren ze in er vast niet meer. de Maar met waarom zijn er dan niet de alleen maar irritante reclames? door in Gelukkig zien we ook van nog weleens een leuke op tv commercial. Verslaggever een Martijn Kieft denkt het dat hij immuun is voor tijdens reclame, dat hij op zich ertegen kan met wapenen. op Collega Pieter van tijdens der Wielen naar is er juist van overtuigd op dat reclame inspeelt een op het onderbewuste naar en dat het we dus willoos slachtoffer zijn de van alle de reclame-uitingen die van er dagelijks de op ons afkomen. Reclame tijdens is overal. Op een doodgewone op tv van dag worden we alleen het al met minimaal 30.000 op merkuitingen geconfronteerd op schoenen, uit tassen, tijdens kleding, uithangborden. Kan een tijdens mens tijdens zich hiertegen wapenen? Of lopen op we massaal tijdens in dezelfde val die op tv reclamemakers voor ons hebben van opgezet? Goudzoekers uit duikt in in de wereld van met reclame en het probeert zich te door onderwerpen aan haar duistere maar ijzeren op tv wetten. op Met behulp van reclamegoeroe Manfred van Bik van maken Kieft en naar Van der Wielen een zelf zowel een in irritante als leuke commercial en van testen op wat het tijdens effect ervan is. Wat werkt er tijdens beter? En hoeveel een kost het eigenlijk in om de een reclamespotje te van maken? Bovendien blijkt het de geen van sinecure en vooral op tv een geldverslindende business om een de spotjes op tv te het krijgen. de Lukt het Kieft en op tv Van der Wielen op tv voor hun commercials naar ook uitzendplek met te krijgen? uit Presentatie: Chris Vijn.

Over op de winnaars tijdens en verliezers achter van grote economische trends een en hypes. Economie gaat eigenlijk over van angst en tijdens hebzucht. Of het het nou op gaat om de tijdens aanschaf van een het nieuwe auto, of de van ondernemer die van zijn bedrijf failliet op ziet gaan. Emotie het bepaalt ons dagelijks handelen. met Wie ruikt het zijn kans en op wie is er slachtoffer van de van tijdens huidige economische malaise? van Martijn Kieft en Chris Vijn gaan tijdens op zoek naar met de menselijke verhalen in achter abstracte economische met met trends en hypes. met De verhalen zijn klein en op tastbaar. met De ene keer ligt het goud uit een op straat; de andere keer laten in we ons naar als van een kuddedier massaal gek met maken door slimme naar marketingtrucs. Wie zijn de een winnaars en wie met zijn de een verliezers?

januari 2019
22-08-2011 20:55

Deutschland über alles

Goudzoekers - Deutschland über alles

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

15-08-2011 20:55

Jagen op de erfenis

Goudzoekers - Jagen op de erfenis

Goudzoekers is vernieuwd. Martijn Kieft en Pieter van der Wielen onderzoeken op participerende wijze waar het geld nou echt verdiend wordt. 'Het geld ligt op straat' is een gevleugelde uitspraak, maar waar dan precies? Om dat uit te zoeken ...

08-08-2011 20:55

De nieuwe armen van de 21e eeuw

Goudzoekers - De nieuwe armen van de 21e eeuw

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

01-08-2011 20:55

Aflevering 69

Goudzoekers - Aflevering 69

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

25-07-2011 20:55

Het Willie Wortel-paradijs

Goudzoekers - Het Willie Wortel-paradijs

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

18-07-2011 20:55

Goud in de Kliko

Goudzoekers - Goud in de Kliko

Afl.: Goud in de Kliko. Afvalverwerking is een markt met indrukwekkende groeicijfers en een omzet van 13,2 miljard euro. Aan onze vuilniszak wordt goed geld verdiend. Het lukt afvalverwerkers steeds beter waardevolle grondstoffen uit onze t...

11-07-2011 20:55

Aflevering 66

Goudzoekers - Aflevering 66

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

04-07-2011 20:55

Aflevering 65

Goudzoekers - Aflevering 65

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

27-06-2011 20:55

Aflevering 64

Goudzoekers - Aflevering 64

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

20-06-2011 20:55

Aflevering 63

Goudzoekers - Aflevering 63

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

06-06-2011 20:50

Aflevering 62

Goudzoekers - Aflevering 62

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

30-05-2011 13:20

Aflevering 61

Goudzoekers - Aflevering 61

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

23-05-2011 13:20

Aflevering 60

Goudzoekers - Aflevering 60

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

16-05-2011 20:50

Reclame

Goudzoekers - Reclame

Afl.: Reclame. Waarom zijn er zulke irritante reclames zijn op tv? Met van die storende deuntjes die steeds maar in je hoofd rond blijven spoken? Ze zullen hun geld wel opbrengen, anders waren ze er vast niet meer. Maar waarom zijn er dan n...

09-05-2011 20:55

Aflevering 58

Goudzoekers - Aflevering 58

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

Je bekijkt momenteel pagina 1 van 3. Eerste   Vorige   Volgende   Laatste  

Goudzoekers gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van Goudzoekers de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van Goudzoekers bij Goudzoekers liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 2.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van Goudzoekers. Heb je een uitzending van Goudzoekers gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

Goudzoekers gemist

Zoektocht naar de spelregels van de economie en het programma laat zien hoe mensen omgaan met geld en hoe geld omgaatmet mensen. Wat weten we eigenlijk van geld? Martijn Kieft, Chris Vijn en Hans de Geus gaan op ontdekkingstocht door definanciële jungle en banen zich een weg door de ongeschreven regels van de financiële markten.

Uitzending gemist van Goudzoekers? Hier kun je alle uitzendingen van Goudzoekers kijken!

  • Totaal aantal uitzendingen: 33
  • Laatste uitzending op 22-08-2011 om 20:55 uur
 
Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!

Cookies

Hebikietsgemist.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op "Akkoord" te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Akkoord