Programma gemist?

Over tijdens de winnaars en verliezers achter van grote economische trends van en hypes. van Economie gaat een eigenlijk over angst en hebzucht. een de Of het nou met gaat om de aanschaf van een een met nieuwe auto, of de ondernemer die met zijn bedrijf failliet naar ziet tijdens gaan. Emotie bepaalt ons het dagelijks handelen. tijdens Wie ruikt zijn het kans en wie is er het slachtoffer van de naar huidige economische op malaise? Martijn tijdens Kieft en Chris Vijn gaan uit op zoek in naar de menselijke verhalen van achter abstracte economische in trends door en hypes. De verhalen van zijn op klein en tastbaar. De ene keer een ligt uit het goud met op straat; de andere op tv keer laten we tijdens ons als met een kuddedier massaal gek op maken door slimme marketingtrucs. een Wie zijn tijdens de winnaars en wie op tv zijn de verliezers? Afl.: een de Deutschland über alles. In Duitsland tijdens gaat het goed, veel door beter op tv dan in Nederland. naar De economie bloeit als nooit naar met tevoren en de crisis uit komen onze oosterburen uit ongeschonden door. Wat de is het geheim van van de van Duitsers? Wat heeft onze grote broer naar op wat wij niet hebben? op tv Chris Vijn, Martijn Kieft en in met Pieter van der naar Wielen gaan op zoek naar op tv het geheim achter op tv het met nieuwe Duitse Wirtschaftswunder van en steken hun bewondering niet tijdens onder stoelen of banken. naar Chris denkt een dat een het de grote door bedrijven als BMW in en Adidas zijn die uit de economie draaiende op houden. Martijn zet het in op het kleinere familiebedrijf uit als met motor van naar de Duitse welvaart. het En Pieter gelooft heilig in het de kracht op tv van de Duitse naar mentaliteit: niet zeuren, maar gehoorzamen de en dóen. En: de ultieme in degelijkheid. Wie heeft er gelijk? een Presentatie: Martijn Kieft, door het Pieter van der in Wielen.

Goudzoekers is vernieuwd. van tijdens Martijn Kieft en Pieter van der met Wielen onderzoeken op het participerende wijze tijdens waar het geld naar nou echt verdiend van wordt. 'Het met geld ligt naar op straat' is een gevleugelde door uitspraak, op maar waar dan een precies? Om dat uit op te zoeken volgen de zij de geldstromen en komen met terecht bij handelaren, het ondernemers en bankiers de die alles en door iedereen door net iets op te slim af te zijn. tijdens Afl.: Jagen op met de erfenis. Jaarlijks uit sterven met 140.000 Nederlanders. Door de vergrijzing blijft uit dit een aantal stijgen. Alle Nederlandse tijdens doden tijdens samen lieten vorig jaar ruim tijdens 12 miljard euro na een de - dat is 86.000 naar euro per erfenis. Vroeger naar ging particulier vermogen stilzwijgend van met naar Staat en kinderen, maar tijdens die uit tijd lijkt nu tijdens definitief voorbij. Met alle bezuinigingen in op de op kunstsector, ontwikkelingshulp en alle andere de linkse door hobby's, volstaat wachten niet door langer: de op Kunstwereld, de Kerk en Goede het Doelen hengelen actief door naar nalatenschappen. Vroeger het vonden wij uit dat onethisch, maar de ook dat is in verleden tijd. tijdens Naast de klassieke notaris zijn uit tal van nieuwe door beroepsgroepen ontstaan op tv die zich graag uit ontfermen over op de aanstaande dode. Goudzoekers stort door zich op deze met uit miljardenmarkt en zoekt het goud, laverend op tv tussen schaamte en een hebzucht. naar Presentatie: Martijn Kieft, Peter Van het der Wielen, naar Chris met Vijn.

Over de op winnaars van en verliezers achter grote economische op tv trends en hypes. op tv Economie gaat eigenlijk over naar angst en hebzucht. uit uit Of het nou gaat om op de naar aanschaf van een nieuwe auto, tijdens of de op tv ondernemer die zijn bedrijf naar failliet ziet uit gaan. Emotie bepaalt het ons dagelijks handelen. Wie een ruikt met zijn kans en wie is er uit op slachtoffer van de van huidige economische malaise? Martijn Kieft en een Chris de Vijn gaan op zoek naar met de menselijke door verhalen achter abstracte de economische door trends en hypes. De verhalen zijn door op klein en tastbaar. door De ene keer ligt het de goud op de straat; de van andere keer laten we ons als op een een kuddedier massaal door gek maken door slimme marketingtrucs. Wie het zijn het de winnaars en naar wie zijn tijdens de verliezers? Afl.: De nieuwe armen de van door de 21e eeuw. Elk jaar een vestigen hordes naar mensen zich als ZZP'er: op tv met zelfstandige zonder personeel. Nederland kent met er al bijna 1 een miljoen. Eerst was door de ZZP'er zeer naar op tv populair in Den Haag: door politici prezen deze uit doener die tijdens van de crisis de uit arbeidsmarkt flexibel hield en op daarmee de economie een draaiende. in Maar het tij lijkt te keren: de na een veelal een op tv vliegende start en gouden bergen in naar het vizier, zitten in tijdens steeds meer ZZP'ers nu onder de uit armoedegrens een en dreigen door ziekte, recessie een en slechte de verzekeringen aan de met bedelstaf te geraken. Goudzoekers, uit zelf een ZZP-bolwerk, tijdens op tv zoekt uit hoe het zit. de Hadden zij zelf ook op tv uit niet wat beter op tijdens moeten letten? Presentatie: Martijn in Kieft, Pieter tijdens van der door Wielen.

Over de het winnaars van en verliezers achter de grote economische trends en hypes. tijdens Economie gaat naar eigenlijk over angst met en hebzucht. Of het tijdens nou gaat om op tv de aanschaf van een de nieuwe auto, of het de ondernemer die met zijn bedrijf failliet naar ziet op gaan. Emotie tijdens bepaalt ons dagelijks handelen. Wie ruikt met uit zijn kans en uit wie is er tijdens slachtoffer van de huidige economische het malaise? Martijn Kieft en op Chris met Vijn gaan op door zoek naar naar de menselijke verhalen achter abstracte uit economische het trends en hypes. De met verhalen zijn klein en op tv tastbaar. De ene keer de ligt het het goud met op straat; de naar andere keer laten we met ons als in een kuddedier massaal van gek maken door slimme marketingtrucs. uit Wie zijn de van winnaars naar en wie zijn de in verliezers? Presentatie: Martijn Kieft, Pieter naar van van der Wielen.

Over op tv de winnaars en verliezers achter op tv grote op economische trends en hypes. uit Economie naar gaat eigenlijk over angst en het hebzucht. Of met het nou gaat om naar de tijdens aanschaf van een nieuwe uit auto, of de ondernemer die van zijn bedrijf het failliet ziet op tv gaan. Emotie tijdens bepaalt ons dagelijks handelen. Wie ruikt tijdens zijn kans en tijdens wie is er van slachtoffer van uit de huidige economische door malaise? Martijn met Kieft en Chris Vijn door gaan op zoek op tv naar de menselijke het verhalen achter abstracte economische uit trends en hypes. het De verhalen het zijn klein en naar tastbaar. De ene een keer ligt het goud in op op tv straat; de andere een keer laten door we ons als een kuddedier tijdens massaal een gek maken door slimme marketingtrucs. door Wie de zijn de winnaars het en wie zijn uit de verliezers? Afl.: naar Het Willie Wortel-paradijs. Nederland heeft duizenden in huis-, de tuin- en keukenuitvinders met die maar één droom op hebben: op tv rijk worden van hun van 'gat in de op markt'. Bijna niemand hier kan op leven uit van zijn uitvinding, want door het slijten op tv van zo'n product naar is een stroperig proces naar en niet tijdens zelden strandt de het 'handige ding' in het een schuurtje. Hoe anders op tv is het in Amerika. tijdens tijdens Daar is de uitvinderindustrie een miljardenbusiness naar waar miljoenen uit uitvinders hun product naar betrekkelijk eenvouding door slijten. Via SkyMall bijvoorbeeld: het een door soort Wehkamp-gids die je in het tijdens vliegtuig naar van Amerika krijgt en die op tv vol staat van met 'things that make uit life easier', zoals op daar zijn: deurbellen tijdens voor huisdieren, een van scanner die de in bacteriën op je op tv eten doodt met en naar wc-brillen voor je door zindelijke kat. Wie verzint dat? En met van wie koopt dat? Martijn en een Pieter de duiken in de wereld in van de Willie Wortels in en ontrafelen van het geheim een van de Amerikaanse miljardenbizz. Presentatie: uit Martijn in Kieft, Pieter van der naar Wielen.

Afl.: naar Goud in met de Kliko. Afvalverwerking naar is een markt tijdens met indrukwekkende groeicijfers in en een omzet van 13,2 miljard een euro. Aan een onze met vuilniszak wordt goed geld verdiend. op Het de lukt afvalverwerkers steeds beter waardevolle met grondstoffen uit onze troep naar te een recyclen of om te zetten de in kostbare energie. op uit Waarom betalen we uit eigenlijk nog afvalstoffenheffingen en uit verwijderingsbijdragen? Zouden de we niet eerder van geld tóe moeten de krijgen voor het door overhandigen van onze vuilniszak? een Zeker als die zak dient op als het grondstof voor bedrijven het die erom staan te uit trappelen! Pieter en Martijn uit storten zich uit samen op ons door afval en de ontdekken wat daaraan te verdienen het van valt. Presentatie: Martijn Kieft, een Pieter van der het Wielen.

Over de een winnaars en verliezers met achter grote economische trends op en hypes. naar Economie gaat in eigenlijk over angst en hebzucht. door Of het naar nou gaat om de tijdens aanschaf van op een nieuwe auto, of naar in de ondernemer die zijn bedrijf een failliet ziet gaan. een Emotie bepaalt met ons dagelijks op handelen. Wie ruikt een zijn kans en wie door is er slachtoffer van de de huidige economische malaise? in Martijn op tv Kieft en Chris Vijn gaan een met op zoek naar de menselijke verhalen door achter abstracte economische naar trends en hypes. van De verhalen tijdens zijn klein een en tastbaar. een De ene keer ligt het goud van op tv op straat; de op andere keer laten we ons als uit een kuddedier massaal het gek uit maken door slimme met marketingtrucs. Wie tijdens zijn de winnaars en wie uit zijn de verliezers? naar Presentatie: Martijn Kieft, van Pieter van in der Wielen.

Over op tv de winnaars en verliezers achter uit grote economische de trends en hypes. Economie door het gaat eigenlijk over angst van en hebzucht. Of het op nou gaat om tijdens de aanschaf van een de nieuwe auto, of op op de ondernemer die zijn op bedrijf failliet ziet van gaan. Emotie bepaalt ons door dagelijks handelen. Wie op ruikt zijn op tv kans en wie is er een slachtoffer op tv van de van huidige economische malaise? Martijn Kieft en door Chris Vijn gaan het op de zoek naar een de menselijke verhalen achter abstracte uit economische trends en hypes. een van De verhalen zijn klein en tastbaar. naar De een ene keer ligt met het goud op straat; tijdens de andere naar keer laten we ons als naar een kuddedier de massaal uit gek maken door slimme marketingtrucs. Wie het zijn in de winnaars en het wie zijn de op verliezers?

Over de winnaars uit en verliezers uit achter grote economische op tv trends en hypes. Economie van gaat eigenlijk op tv over angst de en hebzucht. Of een het nou gaat om de de aanschaf van van een nieuwe auto, met of de het ondernemer die zijn met bedrijf failliet uit ziet gaan. Emotie bepaalt naar ons dagelijks handelen. Wie een ruikt door zijn kans en wie is er naar slachtoffer met van de huidige economische tijdens malaise? Martijn Kieft uit en Chris naar Vijn gaan op zoek van naar de menselijke verhalen door achter abstracte een economische op tv trends en hypes. De in verhalen zijn klein en tastbaar. de naar De ene keer ligt het op tv goud op straat; de in andere de keer laten we ons van als een kuddedier massaal in gek maken door het slimme marketingtrucs. Wie tijdens zijn de uit winnaars en wie tijdens zijn van de verliezers?

Over de winnaars het en verliezers de achter grote economische trends de in en hypes. Economie op gaat eigenlijk over angst en de hebzucht. Of het uit nou gaat de om de aanschaf van een op nieuwe op tv auto, of een de ondernemer die naar zijn bedrijf failliet ziet gaan. op Emotie bepaalt ons met dagelijks handelen. naar Wie ruikt zijn in kans en het wie is er het slachtoffer van de huidige economische uit malaise? Martijn Kieft tijdens en Chris Vijn een gaan op tijdens zoek naar de menselijke op verhalen achter op abstracte economische trends en hypes. het De verhalen uit zijn klein en tastbaar. van De ene keer met ligt het met goud op straat; de van andere van keer laten tijdens we ons als een kuddedier massaal met gek maken naar door slimme tijdens marketingtrucs. Wie zijn de uit winnaars en wie zijn tijdens de op tv verliezers?

Over de van winnaars en verliezers door achter grote economische trends van en het hypes. Economie van gaat eigenlijk over angst en in hebzucht. Of het door nou gaat tijdens om de aanschaf in van een in nieuwe auto, of de ondernemer door die zijn op tv bedrijf failliet ziet gaan. Emotie in bepaalt een ons dagelijks een handelen. Wie ruikt op zijn kans en wie is er met slachtoffer van op tv de huidige economische malaise? een in Martijn Kieft en Chris Vijn het gaan op tv op zoek naar de menselijke verhalen van op achter abstracte economische trends en hypes. op tv tijdens De verhalen zijn klein en een tastbaar. op De ene keer ligt het met goud op straat; de met door andere keer laten we ons als tijdens een kuddedier massaal op tv gek maken door uit uit slimme marketingtrucs. Wie zijn op de winnaars tijdens en wie zijn de naar verliezers?

Over van de winnaars en verliezers een achter grote economische door trends en hypes. op tv Economie gaat eigenlijk in over door angst en hebzucht. Of in het nou van gaat om de aanschaf van een een nieuwe door auto, of de tijdens ondernemer die op zijn bedrijf failliet uit ziet gaan. Emotie in bepaalt ons dagelijks handelen. Wie van ruikt het zijn kans en wie is van er slachtoffer een van de door huidige economische malaise? Martijn Kieft op en met Chris Vijn gaan op zoek naar de de menselijke op verhalen achter abstracte tijdens economische trends het en hypes. De met verhalen zijn klein en tastbaar. een De ene de keer ligt het goud op van op straat; de door andere keer laten we in ons als de een kuddedier massaal gek maken met door slimme marketingtrucs. Wie naar zijn de winnaars in en wie zijn naar de uit verliezers?

Over de winnaars een en verliezers achter op op grote economische trends en hypes. Economie naar gaat van eigenlijk over van angst en hebzucht. op Of het nou gaat om de het aanschaf van een tijdens in nieuwe auto, of de ondernemer die op zijn bedrijf failliet in ziet in gaan. Emotie bepaalt uit ons dagelijks op handelen. Wie ruikt van zijn kans en wie de is er in slachtoffer van de huidige economische in malaise? Martijn Kieft van en Chris Vijn naar gaan uit op zoek naar met de menselijke verhalen in achter abstracte economische trends en tijdens hypes. De verhalen zijn in klein en tastbaar. het op De ene keer uit ligt het goud op straat; een de andere van keer laten tijdens we ons als een kuddedier de massaal door gek maken door naar slimme marketingtrucs. Wie een zijn de winnaars en wie op tv zijn uit de verliezers?

Afl.: Reclame. Waarom naar zijn er met zulke irritante reclames een zijn op tv? Met in het van die storende deuntjes die steeds het maar in tijdens je hoofd rond door blijven van spoken? Ze zullen hun geld wel uit tijdens opbrengen, anders waren ze de er vast niet met meer. Maar waarom zijn er in dan van niet alleen maar met irritante reclames? Gelukkig zien we op ook van nog weleens een op tv leuke commercial. Verslaggever Martijn Kieft een tijdens denkt dat hij immuun is tijdens voor reclame, dat uit hij zich ertegen de kan wapenen. in Collega Pieter van een der Wielen is er het juist van overtuigd op tv dat reclame op tv inspeelt op het onderbewuste op en dat we dus in op willoos slachtoffer zijn van van alle reclame-uitingen uit die er dagelijks op ons afkomen. in door Reclame is overal. Op het een doodgewone dag worden we de alleen al in met minimaal 30.000 merkuitingen op geconfronteerd op schoenen, op tv tassen, kleding, uithangborden. het op Kan een mens zich hiertegen het wapenen? Of naar lopen we door massaal in dezelfde tijdens val die reclamemakers voor van ons hebben opgezet? Goudzoekers duikt uit in de naar wereld van naar reclame en probeert zich naar te onderwerpen aan de haar duistere maar van ijzeren wetten. Met het behulp van reclamegoeroe Manfred uit op Bik maken Kieft en Van der op het Wielen zelf zowel een irritante als het leuke een commercial en testen wat een het effect ervan een is. Wat in werkt er beter? En hoeveel van kost het op eigenlijk op tv om een reclamespotje in te maken? Bovendien blijkt het geen op sinecure in en vooral een geldverslindende door business om door de spotjes op door tv te krijgen. Lukt het naar Kieft en door Van der Wielen voor in hun commercials ook met uitzendplek te op krijgen? op tv Presentatie: Chris Vijn.

Over de winnaars op tv in en verliezers achter grote economische op tv trends en hypes. Economie het gaat eigenlijk op over angst en hebzucht. het naar Of het nou gaat tijdens om de aanschaf van een in op nieuwe auto, of de ondernemer die naar zijn bedrijf naar failliet ziet gaan. Emotie naar bepaalt ons met dagelijks een handelen. Wie ruikt zijn kans in en wie is er een tijdens slachtoffer van de met huidige economische malaise? Martijn Kieft en met Chris Vijn gaan op tv op door zoek naar de menselijke verhalen op achter abstracte economische door trends en van hypes. De het verhalen zijn klein en naar tastbaar. De ene keer op tv ligt het goud de op de straat; de door andere keer laten we ons met als een kuddedier op massaal een gek maken door slimme marketingtrucs. in Wie zijn de tijdens winnaars en het wie zijn in de verliezers?

april 2021
22-08-2011 20:55

Deutschland über alles

Goudzoekers - Deutschland über alles

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

15-08-2011 20:55

Jagen op de erfenis

Goudzoekers - Jagen op de erfenis

Goudzoekers is vernieuwd. Martijn Kieft en Pieter van der Wielen onderzoeken op participerende wijze waar het geld nou echt verdiend wordt. 'Het geld ligt op straat' is een gevleugelde uitspraak, maar waar dan precies? Om dat uit te zoeken ...

08-08-2011 20:55

De nieuwe armen van de 21e eeuw

Goudzoekers - De nieuwe armen van de 21e eeuw

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

01-08-2011 20:55

Aflevering 69

Goudzoekers - Aflevering 69

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

25-07-2011 20:55

Het Willie Wortel-paradijs

Goudzoekers - Het Willie Wortel-paradijs

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

18-07-2011 20:55

Goud in de Kliko

Goudzoekers - Goud in de Kliko

Afl.: Goud in de Kliko. Afvalverwerking is een markt met indrukwekkende groeicijfers en een omzet van 13,2 miljard euro. Aan onze vuilniszak wordt goed geld verdiend. Het lukt afvalverwerkers steeds beter waardevolle grondstoffen uit onze t...

11-07-2011 20:55

Aflevering 66

Goudzoekers - Aflevering 66

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

04-07-2011 20:55

Aflevering 65

Goudzoekers - Aflevering 65

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

27-06-2011 20:55

Aflevering 64

Goudzoekers - Aflevering 64

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

20-06-2011 20:55

Aflevering 63

Goudzoekers - Aflevering 63

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

06-06-2011 20:50

Aflevering 62

Goudzoekers - Aflevering 62

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

30-05-2011 13:20

Aflevering 61

Goudzoekers - Aflevering 61

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

23-05-2011 13:20

Aflevering 60

Goudzoekers - Aflevering 60

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

16-05-2011 20:50

Reclame

Goudzoekers - Reclame

Afl.: Reclame. Waarom zijn er zulke irritante reclames zijn op tv? Met van die storende deuntjes die steeds maar in je hoofd rond blijven spoken? Ze zullen hun geld wel opbrengen, anders waren ze er vast niet meer. Maar waarom zijn er dan n...

09-05-2011 20:55

Aflevering 58

Goudzoekers - Aflevering 58

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

Je bekijkt momenteel pagina 1 van 3. Eerste   Vorige   Volgende   Laatste  

Goudzoekers gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van Goudzoekers de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van Goudzoekers bij Goudzoekers liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 2.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van Goudzoekers. Heb je een uitzending van Goudzoekers gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

Goudzoekers gemist

Zoektocht naar de spelregels van de economie en het programma laat zien hoe mensen omgaan met geld en hoe geld omgaatmet mensen. Wat weten we eigenlijk van geld? Martijn Kieft, Chris Vijn en Hans de Geus gaan op ontdekkingstocht door definanciële jungle en banen zich een weg door de ongeschreven regels van de financiële markten.

Uitzending gemist van Goudzoekers? Hier kun je alle uitzendingen van Goudzoekers kijken!

  • Totaal aantal uitzendingen: 33
  • Laatste uitzending op 22-08-2011 om 20:55 uur
 
Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!