Programma gemist?

Over de winnaars een en verliezers achter door grote tijdens economische trends en hypes. Economie op tv van gaat eigenlijk over angst en een hebzucht. Of het uit nou de gaat om de aanschaf van op tv een nieuwe door auto, of de ondernemer uit die zijn bedrijf failliet door ziet gaan. een Emotie bepaalt ons dagelijks in handelen. het Wie ruikt zijn kans en een naar wie is er op tv slachtoffer van de huidige tijdens economische malaise? Martijn in Kieft en Chris Vijn in gaan de op zoek naar de op menselijke verhalen achter uit abstracte economische trends en hypes. op tv De verhalen zijn op op tv klein en tastbaar. de De ene keer ligt het met goud op straat; de op andere keer laten op we ons als naar door een kuddedier massaal gek maken door door slimme marketingtrucs. Wie op tv zijn de winnaars in en een wie zijn de verliezers? door Afl.: Deutschland door über alles. van In Duitsland gaat het goed, het veel met beter dan in Nederland. De tijdens economie bloeit op als nooit tevoren op en de crisis komen onze tijdens oosterburen ongeschonden door. de Wat is uit het op tv geheim van de van Duitsers? Wat heeft onze grote op tv broer wat met wij niet hebben? Chris Vijn, naar Martijn een Kieft en de Pieter van der met Wielen gaan op van zoek naar het geheim achter het naar nieuwe Duitse naar Wirtschaftswunder en steken een hun op tv bewondering niet onder stoelen of tijdens banken. Chris op tv denkt dat het de naar grote bedrijven tijdens als BMW van en Adidas zijn die de economie uit draaiende houden. het Martijn zet in uit op het door kleinere familiebedrijf als door motor van de Duitse welvaart. in En Pieter van gelooft heilig in op de kracht van de door Duitse mentaliteit: niet in naar zeuren, maar gehoorzamen en dóen. En: uit ultieme van degelijkheid. Wie heeft er gelijk? op van Presentatie: Martijn Kieft, Pieter uit van der het Wielen.

Goudzoekers is vernieuwd. het door Martijn Kieft en door Pieter van der Wielen onderzoeken op de participerende een wijze waar op het geld nou een echt verdiend wordt. in 'Het geld ligt op straat' door is een gevleugelde uitspraak, op maar waar dan op tv precies? Om dat tijdens uit te op tv zoeken tijdens volgen zij de geldstromen van en komen terecht bij handelaren, door ondernemers en op bankiers die van alles en iedereen het net iets op te slim af te van zijn. Afl.: Jagen op door de erfenis. Jaarlijks uit sterven 140.000 het Nederlanders. Door de vergrijzing door blijft dit het aantal stijgen. Alle Nederlandse doden van op samen lieten vorig jaar het ruim 12 miljard euro na van - dat uit is 86.000 euro tijdens per erfenis. Vroeger ging de particulier de vermogen stilzwijgend naar Staat tijdens en kinderen, maar in die tijd lijkt met nu definitief naar voorbij. Met alle bezuinigingen een in de kunstsector, ontwikkelingshulp de en naar alle andere linkse hobby's, volstaat met wachten niet uit langer: de Kunstwereld, door de Kerk en Goede met Doelen van hengelen actief naar nalatenschappen. Vroeger op tv vonden met wij dat onethisch, tijdens maar ook dat is van verleden tijd. op tv Naast de klassieke notaris zijn de tal van met nieuwe beroepsgroepen op tv ontstaan die zich graag ontfermen het over de in aanstaande dode. Goudzoekers het stort zich op de deze miljardenmarkt en de zoekt op tv het goud, laverend tussen schaamte op tv en hebzucht. Presentatie: een Martijn Kieft, Peter Van de der op Wielen, Chris tijdens Vijn.

Over door de winnaars en verliezers achter van grote economische van trends met en hypes. Economie gaat eigenlijk over op tv angst en van hebzucht. op tv Of het nou gaat door om de aanschaf van de een in nieuwe auto, of het de ondernemer die zijn het bedrijf failliet door ziet gaan. Emotie bepaalt een ons dagelijks handelen. Wie het ruikt zijn kans uit en het wie is er slachtoffer van met de een huidige economische malaise? Martijn Kieft door en Chris de Vijn gaan een op zoek naar de naar menselijke verhalen achter abstracte op economische trends en hypes. op De verhalen zijn tijdens klein op en tastbaar. De ene keer op tv ligt het goud de op straat; in de naar andere keer laten de we ons als een de kuddedier massaal gek maken tijdens door slimme marketingtrucs. op Wie zijn de winnaars het en wie een zijn op tv de verliezers? Afl.: De nieuwe armen door van de in 21e eeuw. Elk jaar naar op vestigen hordes mensen in zich als ZZP'er: uit zelfstandige zonder personeel. Nederland kent er de al bijna de 1 miljoen. Eerst was een het de ZZP'er zeer populair met in Den Haag: politici prezen van deze doener die het tijdens de crisis tijdens de arbeidsmarkt een flexibel hield de en daarmee de op tv economie draaiende. Maar het tij naar lijkt met te keren: na een veelal met vliegende start en door gouden bergen met in het vizier, zitten het van steeds meer ZZP'ers nu onder de naar armoedegrens en dreigen uit door ziekte, recessie op en slechte de verzekeringen van aan de bedelstaf een te geraken. Goudzoekers, zelf een de ZZP-bolwerk, zoekt uit een hoe het zit. Hadden het op zij zelf ook naar niet wat beter op moeten letten? met tijdens Presentatie: Martijn Kieft, Pieter tijdens van der met Wielen.

Over de in winnaars en verliezers door achter grote economische met trends en hypes. een Economie gaat eigenlijk van over angst tijdens en hebzucht. op tv Of het nou gaat om met de aanschaf uit van een op nieuwe auto, of de ondernemer op die zijn bedrijf failliet van ziet naar gaan. Emotie bepaalt ons dagelijks op tv door handelen. Wie ruikt zijn kans en met wie is er door door slachtoffer van de de huidige economische malaise? Martijn Kieft van en Chris Vijn gaan tijdens op in zoek naar de menselijke naar verhalen achter abstracte economische tijdens trends en uit hypes. De met verhalen zijn klein en van tastbaar. De tijdens ene keer ligt het een goud in op straat; de andere keer laten naar van we ons als een in kuddedier massaal gek maken door door de slimme marketingtrucs. Wie het zijn de winnaars en wie zijn een de verliezers? uit Presentatie: Martijn Kieft, Pieter op tv van der door Wielen.

Over de winnaars naar en verliezers achter uit grote economische met trends en hypes. op Economie gaat eigenlijk over van angst het en hebzucht. op tv Of het nou gaat tijdens om de aanschaf door van een nieuwe met auto, of de ondernemer die van zijn door bedrijf failliet ziet gaan. Emotie naar bepaalt het ons dagelijks met handelen. Wie ruikt zijn een kans en wie in is er slachtoffer van de door huidige economische naar malaise? Martijn Kieft de en Chris in Vijn gaan op het zoek naar op tv de menselijke verhalen achter abstracte op economische het trends en hypes. De verhalen zijn door klein en een tastbaar. De ene keer tijdens tijdens ligt het goud op naar straat; de van andere keer laten op we ons als een kuddedier de massaal gek in maken door slimme een marketingtrucs. Wie zijn de winnaars op en wie in zijn de verliezers? Afl.: in Het Willie Wortel-paradijs. op Nederland de heeft duizenden huis-, tuin- en de keukenuitvinders die maar uit één droom naar hebben: op tv rijk worden van hun 'gat in het tijdens de markt'. Bijna niemand een hier kan leven van met zijn uitvinding, het want het het slijten van zo'n product is op tv een stroperig proces en in niet zelden strandt het tijdens het 'handige ding' in het een schuurtje. een Hoe anders is het in Amerika. naar uit Daar is de uitvinderindustrie uit een miljardenbusiness waar miljoenen door uitvinders hun in product betrekkelijk eenvouding met slijten. Via SkyMall bijvoorbeeld: een met soort op tv Wehkamp-gids die je het in het vliegtuig het naar Amerika krijgt en die met vol staat op tv met 'things het that make life easier', op zoals in daar zijn: deurbellen voor huisdieren, een op tv scanner die de op bacteriën naar op je een eten doodt en wc-brillen voor je uit zindelijke van kat. Wie verzint dat? door En wie koopt dat? naar Martijn en Pieter de duiken in op tv de wereld van van de Willie op tv Wortels en ontrafelen op het geheim van de Amerikaanse door van miljardenbizz. Presentatie: Martijn Kieft, Pieter van het der op tv Wielen.

Afl.: Goud in naar de Kliko. naar Afvalverwerking is een markt tijdens met indrukwekkende groeicijfers op en een omzet in van 13,2 miljard van euro. Aan naar onze het vuilniszak wordt goed geld verdiend. uit Het met lukt afvalverwerkers steeds beter tijdens waardevolle grondstoffen uit onze de troep te recyclen op tv of om te met zetten in in kostbare energie. Waarom een betalen we eigenlijk nog afvalstoffenheffingen het en door verwijderingsbijdragen? Zouden een we niet eerder geld tóe moeten door krijgen door voor het in overhandigen van onze vuilniszak? Zeker als door een die zak dient het als grondstof voor bedrijven van die erom op staan te trappelen! Pieter het en Martijn storten zich een samen op ons afval de een en ontdekken wat een daaraan te verdienen valt. Presentatie: Martijn met Kieft, op Pieter van der de Wielen.

Over de uit winnaars tijdens en verliezers achter uit grote economische trends en met hypes. Economie de gaat eigenlijk over angst en door hebzucht. Of op het nou gaat om de de uit aanschaf van een tijdens nieuwe auto, of een de ondernemer die zijn bedrijf op tv failliet het ziet gaan. Emotie bepaalt ons dagelijks op handelen. Wie ruikt met zijn kans en op wie is de er slachtoffer de van de huidige economische malaise? op tv tijdens Martijn Kieft en Chris Vijn een gaan op zoek door naar de van menselijke verhalen naar achter abstracte economische tijdens trends en hypes. De verhalen tijdens zijn klein en tastbaar. door van De ene keer ligt het goud tijdens de op straat; de andere keer laten door we naar ons als een kuddedier massaal naar gek in maken door door slimme marketingtrucs. Wie zijn in de winnaars en wie in zijn op de verliezers? Presentatie: het Martijn Kieft, Pieter met van der Wielen.

Over de winnaars het en in verliezers achter grote economische trends door en hypes. van Economie uit gaat eigenlijk over angst tijdens en hebzucht. Of het naar nou op gaat om de aanschaf van op tv een met nieuwe auto, of de naar ondernemer die naar zijn bedrijf failliet ziet het gaan. Emotie bepaalt met ons dagelijks handelen. het Wie ruikt zijn het kans en wie het is er slachtoffer van op tv de huidige economische malaise? door Martijn Kieft en uit Chris Vijn gaan een op zoek door naar de menselijke het verhalen achter op abstracte economische trends en hypes. een De verhalen met zijn klein en tastbaar. met De ene van keer ligt het goud van op straat; op tv de andere keer op tv laten we ons als het een kuddedier de massaal gek maken door op slimme marketingtrucs. Wie het zijn in de winnaars en wie zijn op tv de de verliezers?

Over het de winnaars en verliezers achter op tv grote economische trends in en hypes. Economie van gaat op tv eigenlijk over angst en met hebzucht. Of het van nou het gaat om de op aanschaf van een nieuwe auto, of in de ondernemer die op tv zijn door bedrijf failliet ziet de gaan. Emotie de bepaalt ons dagelijks handelen. tijdens Wie ruikt zijn kans tijdens en de wie is er slachtoffer van de van huidige van economische malaise? Martijn op Kieft en Chris door Vijn gaan op zoek door naar de menselijke met verhalen op tv achter abstracte economische trends en in hypes. De op tv verhalen zijn naar klein en tastbaar. op De ene keer ligt het op tv goud op straat; van de naar andere keer laten we ons als met de een kuddedier massaal gek maken met door slimme in marketingtrucs. Wie zijn de winnaars een en wie zijn met de naar verliezers?

Over de winnaars tijdens en verliezers naar achter grote economische trends op tv en uit hypes. Economie gaat eigenlijk over op tv angst in en hebzucht. Of het nou door in gaat om de op aanschaf van een op nieuwe auto, of de ondernemer die in zijn met bedrijf failliet ziet gaan. Emotie tijdens bepaalt ons op tv dagelijks door handelen. Wie ruikt naar zijn kans en wie is er uit slachtoffer op tv van de huidige economische malaise? met een Martijn Kieft en Chris Vijn van gaan tijdens op zoek naar de menselijke op verhalen achter door abstracte economische uit trends en hypes. De verhalen in zijn klein met en tastbaar. De van ene keer ligt op tv het goud door op straat; de andere keer laten van van we ons als van een kuddedier massaal op gek maken door slimme marketingtrucs. Wie van zijn met de winnaars en van wie zijn de uit verliezers?

Over tijdens de winnaars en in verliezers achter grote economische door trends en hypes. van Economie gaat naar eigenlijk over angst in en hebzucht. Of het op tv nou gaat om met de aanschaf met van een nieuwe auto, of uit de ondernemer die een zijn een bedrijf failliet ziet gaan. Emotie het het bepaalt ons dagelijks van handelen. Wie ruikt zijn kans en het wie is met er slachtoffer van op de huidige door economische malaise? Martijn uit Kieft en Chris Vijn van gaan op het zoek naar de menselijke van verhalen achter het abstracte economische trends en uit hypes. De verhalen uit zijn klein en van tastbaar. De ene keer op de ligt het goud met op straat; de andere keer laten uit we ons in als een kuddedier naar massaal gek maken door door slimme marketingtrucs. naar Wie zijn de uit winnaars en wie op tv zijn de op verliezers?

Over door de winnaars en verliezers achter door het grote economische trends uit en hypes. Economie op tv gaat eigenlijk over door angst en hebzucht. Of het nou tijdens gaat het om de aanschaf van een uit nieuwe auto, of met met de ondernemer die zijn naar bedrijf failliet met ziet gaan. Emotie bepaalt ons dagelijks op tv door handelen. Wie ruikt zijn naar kans en wie is er tijdens slachtoffer van een de huidige economische malaise? het door Martijn Kieft en Chris Vijn in gaan op tijdens zoek naar de menselijke verhalen de door achter abstracte economische trends naar en hypes. De verhalen het zijn klein en tastbaar. met van De ene keer op tv ligt het goud op de straat; de op andere keer laten we ons op als een kuddedier het massaal gek tijdens maken door slimme marketingtrucs. naar Wie zijn de door winnaars de en wie zijn uit de verliezers?

Over de winnaars op tv en verliezers achter een naar grote economische trends in en hypes. Economie gaat tijdens eigenlijk over angst en hebzucht. de Of het nou in gaat om uit de aanschaf van een een nieuwe auto, op of uit de ondernemer die in zijn bedrijf failliet ziet gaan. het Emotie bepaalt ons de dagelijks handelen. tijdens Wie ruikt van zijn kans en een wie is er slachtoffer uit van de van huidige economische malaise? Martijn Kieft en naar Chris Vijn het gaan op zoek de naar de menselijke op verhalen achter abstracte het economische trends in en hypes. een De verhalen zijn klein en tastbaar. met De ene de keer uit ligt het goud op straat; op tv de uit andere keer laten op we ons als naar een kuddedier massaal gek maken door naar slimme marketingtrucs. Wie met zijn de winnaars op en op tv wie zijn de de verliezers?

Afl.: tijdens Reclame. Waarom zijn er zulke in een irritante reclames zijn tijdens op tv? Met van die storende uit deuntjes die door steeds maar in van je hoofd rond blijven uit spoken? Ze op tv zullen hun geld wel op tv opbrengen, anders in waren ze er door vast niet meer. Maar van waarom een zijn er de dan niet alleen het maar irritante reclames? Gelukkig zien van we uit ook nog weleens van een leuke commercial. Verslaggever Martijn Kieft in denkt uit dat hij immuun is door voor reclame, van dat hij zich ertegen op tv kan wapenen. in Collega Pieter van der Wielen naar is er juist naar tijdens van overtuigd dat reclame inspeelt van op het onderbewuste uit en dat op we dus willoos slachtoffer zijn in van alle reclame-uitingen op die er dagelijks uit van op ons afkomen. een Reclame is overal. Op een een doodgewone dag worden we de van alleen al met door minimaal 30.000 merkuitingen een geconfronteerd op schoenen, tassen, kleding, uithangborden. op tv Kan de een mens zich hiertegen met wapenen? Of lopen we het massaal in op dezelfde val naar die reclamemakers voor door ons hebben opgezet? het Goudzoekers duikt in uit de wereld van reclame en op probeert zich te op in onderwerpen aan haar duistere maar uit ijzeren wetten. Met behulp de uit van reclamegoeroe Manfred Bik maken met Kieft en Van der tijdens Wielen uit zelf zowel van een irritante als van leuke commercial en door testen wat het effect ervan van is. Wat de werkt er met beter? En hoeveel kost het het eigenlijk het om een reclamespotje te maken? op Bovendien blijkt het uit geen sinecure en tijdens vooral een op geldverslindende business het om de spotjes op tv te naar krijgen. Lukt het tijdens tijdens Kieft en Van der uit Wielen voor hun commercials een ook uitzendplek te een krijgen? Presentatie: tijdens Chris Vijn.

Over de tijdens winnaars en op verliezers achter grote economische het trends en hypes. Economie op tv gaat eigenlijk over naar angst en op hebzucht. van Of het nou gaat om een de uit aanschaf van een op tv nieuwe auto, of de ondernemer van die de zijn bedrijf failliet in ziet gaan. Emotie tijdens bepaalt ons dagelijks handelen. uit Wie ruikt van zijn kans en wie is tijdens er slachtoffer van een de huidige op economische malaise? Martijn Kieft het en Chris op tv Vijn gaan door op zoek naar de menselijke verhalen met achter abstracte economische met een trends en hypes. De verhalen op tv zijn het klein en tastbaar. naar De ene keer in ligt het goud op op straat; de naar andere keer laten in we ons als een naar kuddedier massaal gek tijdens maken door op slimme marketingtrucs. Wie zijn de in winnaars en wie zijn op tv de naar verliezers?

juli 2021
22-08-2011 20:55

Deutschland über alles

Goudzoekers - Deutschland über alles

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

15-08-2011 20:55

Jagen op de erfenis

Goudzoekers - Jagen op de erfenis

Goudzoekers is vernieuwd. Martijn Kieft en Pieter van der Wielen onderzoeken op participerende wijze waar het geld nou echt verdiend wordt. 'Het geld ligt op straat' is een gevleugelde uitspraak, maar waar dan precies? Om dat uit te zoeken ...

08-08-2011 20:55

De nieuwe armen van de 21e eeuw

Goudzoekers - De nieuwe armen van de 21e eeuw

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

01-08-2011 20:55

Aflevering 69

Goudzoekers - Aflevering 69

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

25-07-2011 20:55

Het Willie Wortel-paradijs

Goudzoekers - Het Willie Wortel-paradijs

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

18-07-2011 20:55

Goud in de Kliko

Goudzoekers - Goud in de Kliko

Afl.: Goud in de Kliko. Afvalverwerking is een markt met indrukwekkende groeicijfers en een omzet van 13,2 miljard euro. Aan onze vuilniszak wordt goed geld verdiend. Het lukt afvalverwerkers steeds beter waardevolle grondstoffen uit onze t...

11-07-2011 20:55

Aflevering 66

Goudzoekers - Aflevering 66

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

04-07-2011 20:55

Aflevering 65

Goudzoekers - Aflevering 65

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

27-06-2011 20:55

Aflevering 64

Goudzoekers - Aflevering 64

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

20-06-2011 20:55

Aflevering 63

Goudzoekers - Aflevering 63

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

06-06-2011 20:50

Aflevering 62

Goudzoekers - Aflevering 62

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

30-05-2011 13:20

Aflevering 61

Goudzoekers - Aflevering 61

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

23-05-2011 13:20

Aflevering 60

Goudzoekers - Aflevering 60

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

16-05-2011 20:50

Reclame

Goudzoekers - Reclame

Afl.: Reclame. Waarom zijn er zulke irritante reclames zijn op tv? Met van die storende deuntjes die steeds maar in je hoofd rond blijven spoken? Ze zullen hun geld wel opbrengen, anders waren ze er vast niet meer. Maar waarom zijn er dan n...

09-05-2011 20:55

Aflevering 58

Goudzoekers - Aflevering 58

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

Je bekijkt momenteel pagina 1 van 3. Eerste   Vorige   Volgende   Laatste  

Goudzoekers gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van Goudzoekers de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van Goudzoekers bij Goudzoekers liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 2.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van Goudzoekers. Heb je een uitzending van Goudzoekers gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

Goudzoekers gemist

Zoektocht naar de spelregels van de economie en het programma laat zien hoe mensen omgaan met geld en hoe geld omgaatmet mensen. Wat weten we eigenlijk van geld? Martijn Kieft, Chris Vijn en Hans de Geus gaan op ontdekkingstocht door definanciële jungle en banen zich een weg door de ongeschreven regels van de financiële markten.

Uitzending gemist van Goudzoekers? Hier kun je alle uitzendingen van Goudzoekers kijken!

  • Totaal aantal uitzendingen: 33
  • Laatste uitzending op 22-08-2011 om 20:55 uur
 
Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!