Programma gemist?

Over de winnaars het en met verliezers achter grote uit economische trends en in hypes. Economie de gaat eigenlijk over angst en een hebzucht. Of het nou met naar gaat om de aanschaf van een naar op nieuwe auto, of de ondernemer de die zijn bedrijf failliet tijdens de ziet gaan. Emotie het bepaalt ons dagelijks van handelen. Wie ruikt zijn de kans en wie het is er slachtoffer van de in huidige economische het malaise? Martijn Kieft en van Chris Vijn gaan een op in zoek naar van de menselijke verhalen achter abstracte door economische trends tijdens en hypes. De verhalen op zijn het klein en tastbaar. De ene keer van ligt naar het goud van op straat; de uit andere keer laten we ons als naar een kuddedier massaal op gek de maken door slimme op marketingtrucs. Wie zijn op de winnaars in en wie zijn naar de verliezers? Afl.: Deutschland in über alles. In van Duitsland gaat het goed, veel tijdens beter dan in op Nederland. De met economie bloeit van als nooit tevoren en naar de door crisis komen onze oosterburen ongeschonden op door. Wat de is het van geheim van de Duitsers? Wat heeft het onze grote de broer wat naar wij niet hebben? van Chris Vijn, Martijn Kieft op tv en Pieter op van der Wielen gaan in op zoek naar naar het geheim naar achter het van nieuwe Duitse Wirtschaftswunder en steken hun de bewondering niet door onder stoelen in of banken. Chris denkt dat door het de tijdens grote bedrijven uit als BMW en Adidas zijn op tv die tijdens de economie draaiende houden. Martijn van zet in op het op het kleinere familiebedrijf als door motor van op de Duitse welvaart. de En Pieter gelooft tijdens heilig in de kracht van de de van Duitse mentaliteit: niet zeuren, maar een gehoorzamen en dóen. een En: ultieme degelijkheid. Wie van heeft tijdens er gelijk? de Presentatie: Martijn Kieft, met Pieter van der tijdens Wielen.

Goudzoekers is met vernieuwd. Martijn Kieft uit en Pieter in van der Wielen op tv onderzoeken op participerende wijze waar door de het geld nou echt verdiend wordt. op op 'Het geld ligt op straat' het is tijdens een gevleugelde uitspraak, maar waar dan naar precies? Om dat door uit op tv te zoeken volgen zij de met met geldstromen en komen terecht bij het handelaren, ondernemers en bankiers uit die alles de en iedereen net naar iets te naar slim af te tijdens zijn. Afl.: Jagen op naar de op erfenis. Jaarlijks sterven 140.000 Nederlanders. Door op tv de op vergrijzing blijft dit aantal op tv stijgen. Alle op Nederlandse doden samen lieten door vorig jaar van ruim 12 miljard tijdens euro na - dat is uit naar 86.000 euro per erfenis. Vroeger in ging particulier vermogen met stilzwijgend naar Staat door en kinderen, op tv maar die op tijd lijkt nu definitief voorbij. Met uit alle bezuinigingen in het de tijdens kunstsector, ontwikkelingshulp en alle door andere linkse hobby's, van volstaat wachten niet langer: door de Kunstwereld, naar de van Kerk en Goede Doelen hengelen in actief op tv naar nalatenschappen. Vroeger vonden wij dat het onethisch, op tv maar ook dat op is verleden tijd. Naast de een klassieke notaris zijn naar tal van nieuwe van een beroepsgroepen ontstaan die zich uit graag ontfermen naar over de aanstaande van dode. Goudzoekers stort zich op deze met miljardenmarkt en zoekt naar tijdens het goud, laverend tussen de schaamte en hebzucht. Presentatie: uit Martijn Kieft, door Peter Van der Wielen, Chris op van Vijn.

Over de een winnaars en verliezers het achter grote tijdens economische trends en hypes. Economie met gaat eigenlijk naar over uit angst en hebzucht. Of het nou de van gaat om de aanschaf in van een nieuwe auto, een of de ondernemer naar die zijn naar bedrijf failliet de ziet gaan. Emotie bepaalt uit ons dagelijks handelen. in Wie ruikt een zijn kans en wie naar is er slachtoffer van de door huidige het economische malaise? de Martijn Kieft en Chris Vijn gaan op tv door op zoek naar in de menselijke verhalen achter abstracte economische het op tv trends en hypes. De verhalen door zijn klein en tastbaar. de van De ene keer ligt het op goud tijdens op straat; de andere uit keer laten we uit ons als een kuddedier massaal door gek een maken door slimme marketingtrucs. in Wie zijn de de winnaars en een wie zijn de verliezers? Afl.: in een De nieuwe armen van de 21e op eeuw. Elk jaar op tv vestigen hordes mensen naar met zich als ZZP'er: op zelfstandige zonder personeel. Nederland uit kent er al met bijna 1 miljoen. Eerst was door de ZZP'er zeer uit populair in naar Den Haag: op politici prezen deze doener die naar tijdens de op crisis de arbeidsmarkt op tv flexibel hield en op daarmee de op economie draaiende. Maar het tij een de lijkt te keren: na op een veelal met vliegende start en gouden in bergen in het vizier, zitten de met steeds meer ZZP'ers nu onder op de armoedegrens en dreigen door door naar ziekte, recessie en op slechte verzekeringen aan de in bedelstaf te geraken. tijdens Goudzoekers, van zelf een ZZP-bolwerk, zoekt uit hoe met naar het zit. Hadden zij zelf ook door niet wat tijdens beter op door moeten letten? op Presentatie: Martijn Kieft, Pieter van der tijdens op Wielen.

Over de op winnaars en verliezers achter een grote economische op tv trends en een hypes. Economie gaat eigenlijk over het angst op tv en hebzucht. Of het een nou gaat het om de aanschaf van een van op tv nieuwe auto, of de ondernemer uit die zijn bedrijf failliet de ziet door gaan. Emotie bepaalt ons dagelijks op handelen. met Wie ruikt zijn kans en naar wie is er door slachtoffer van de met huidige van economische malaise? Martijn Kieft op tv en Chris Vijn gaan tijdens uit op zoek naar de in menselijke verhalen achter abstracte uit economische op tv trends en hypes. De verhalen zijn een het klein en tastbaar. De ene keer uit ligt naar het goud op straat; naar de andere keer laten op we met ons als een kuddedier massaal met gek maken door een slimme uit marketingtrucs. Wie naar zijn de winnaars en wie zijn op tv de verliezers? naar Presentatie: Martijn door Kieft, Pieter in van der Wielen.

Over de uit winnaars en verliezers de achter grote economische een trends en hypes. het Economie gaat eigenlijk met over een angst en hebzucht. Of het in nou gaat om naar de van aanschaf van een op nieuwe auto, of de ondernemer die met zijn met bedrijf failliet ziet gaan. een Emotie een bepaalt ons dagelijks handelen. Wie ruikt van tijdens zijn kans en wie is het er in slachtoffer van de tijdens huidige economische malaise? Martijn Kieft en van Chris Vijn gaan uit naar op zoek naar de menselijke een verhalen de achter abstracte economische trends en hypes. uit De verhalen zijn met klein en door tastbaar. tijdens De ene keer ligt het goud op tv op straat; met de andere het keer laten we ons op als een een kuddedier massaal gek maken door naar slimme marketingtrucs. van Wie zijn de van winnaars en met wie zijn het de verliezers? Afl.: tijdens Het Willie Wortel-paradijs. Nederland door heeft duizenden door huis-, tuin- en uit keukenuitvinders die maar van één droom hebben: met rijk worden van hun 'gat een in de markt'. Bijna in niemand het hier kan op tv leven van zijn uitvinding, want op het slijten van zo'n tijdens product is van een stroperig op proces en in niet zelden strandt een het 'handige ding' op in een schuurtje. Hoe naar anders is het in op tv Amerika. Daar is de uit uitvinderindustrie een miljardenbusiness het waar miljoenen op uitvinders tijdens hun product betrekkelijk eenvouding slijten. Via tijdens SkyMall bijvoorbeeld: op tv een soort de Wehkamp-gids die je in het de in vliegtuig naar Amerika krijgt de en die vol staat met tijdens 'things that make in life easier', een zoals daar een zijn: deurbellen voor huisdieren, op een uit scanner die de bacteriën in op je eten doodt en uit wc-brillen voor je door zindelijke kat. de Wie verzint dat? tijdens En wie een koopt dat? Martijn en naar Pieter duiken op in de wereld van op tv de Willie Wortels met en ontrafelen het naar geheim van de Amerikaanse van van miljardenbizz. Presentatie: Martijn Kieft, Pieter de van der de Wielen.

Afl.: Goud in in van de Kliko. Afvalverwerking is een op tv markt de met indrukwekkende groeicijfers van en een omzet van 13,2 miljard op euro. naar Aan onze vuilniszak een wordt goed geld verdiend. op tv Het op lukt afvalverwerkers steeds beter waardevolle grondstoffen naar uit onze troep op te recyclen of het uit om te zetten in kostbare in energie. Waarom op betalen we door eigenlijk nog afvalstoffenheffingen en verwijderingsbijdragen? op tv Zouden met we niet eerder geld tóe moeten een krijgen voor het op overhandigen van een onze vuilniszak? Zeker als op tv die zak van dient als grondstof op tv voor door bedrijven die erom staan te van trappelen! Pieter en op Martijn uit storten zich samen op ons op tv afval en in ontdekken wat daaraan te door verdienen valt. Presentatie: door Martijn Kieft, een Pieter van op tv der Wielen.

Over de naar winnaars en verliezers het achter grote economische trends door het en hypes. Economie naar gaat eigenlijk over angst op en hebzucht. Of van het nou gaat om de van een aanschaf van een nieuwe auto, in of van de ondernemer die zijn naar bedrijf failliet ziet gaan. Emotie door bepaalt door ons dagelijks handelen. een Wie ruikt zijn van kans en wie een is er slachtoffer van de uit huidige in economische malaise? de Martijn Kieft en door Chris Vijn gaan op zoek op naar tijdens de menselijke verhalen achter abstracte met economische trends en het hypes. De verhalen uit zijn het klein en tastbaar. De op ene keer in ligt het goud op tv op straat; de andere de keer laten we met ons als een uit kuddedier massaal gek maken op tv door slimme marketingtrucs. Wie een zijn de tijdens winnaars en door wie zijn de verliezers? Presentatie: tijdens Martijn Kieft, Pieter op tv van der op tv Wielen.

Over op tv de winnaars op en verliezers achter grote naar economische trends en op tv hypes. Economie gaat eigenlijk over in angst en hebzucht. tijdens Of het door nou gaat om de in aanschaf met van een nieuwe uit auto, of met de ondernemer die zijn op tv bedrijf failliet ziet gaan. van Emotie bepaalt ons in dagelijks handelen. Wie ruikt in zijn kans en naar wie is er van slachtoffer van op tv de huidige economische malaise? in Martijn Kieft een en op tv Chris Vijn gaan op zoek het naar op de menselijke verhalen achter abstracte economische van trends met en hypes. de De verhalen zijn klein en tastbaar. met De met ene keer ligt met het goud op straat; op tv de andere keer laten het we ons met als uit een kuddedier massaal gek maken een door slimme marketingtrucs. het Wie zijn het de winnaars en wie zijn een de het verliezers?

Over de in winnaars en verliezers een achter grote economische door trends uit en hypes. Economie gaat eigenlijk over van naar angst en hebzucht. een Of het nou gaat door om de tijdens aanschaf van een nieuwe auto, of het op tv de ondernemer die zijn in bedrijf failliet ziet gaan. naar Emotie bepaalt ons dagelijks op tv handelen. Wie het ruikt het zijn kans en wie het is er slachtoffer van het de huidige tijdens economische malaise? Martijn Kieft het en een Chris Vijn gaan op zoek naar in van de menselijke verhalen achter abstracte van economische met trends en hypes. De verhalen zijn naar klein en tastbaar. naar De ene keer een ligt het door goud op van straat; de tijdens andere keer laten we ons als op het een kuddedier massaal gek met maken door slimme marketingtrucs. van Wie zijn uit de winnaars en wie zijn tijdens de tijdens verliezers?

Over de tijdens winnaars en verliezers achter naar grote economische de trends en hypes. Economie naar gaat eigenlijk over uit angst van en hebzucht. naar Of het nou gaat om de uit aanschaf van een met nieuwe auto, een of de ondernemer die van zijn bedrijf failliet de ziet gaan. naar Emotie bepaalt op tv ons dagelijks handelen. Wie ruikt naar tijdens zijn kans en wie is er het slachtoffer van met de huidige economische malaise? uit Martijn naar Kieft en Chris Vijn van gaan van op zoek naar de op tv menselijke verhalen achter een abstracte economische met trends en hypes. De uit verhalen zijn klein en met tastbaar. de De ene keer ligt het goud in op straat; de met andere keer van laten we ons een als een kuddedier de massaal gek maken een door slimme marketingtrucs. Wie naar met zijn de winnaars op en wie zijn de in verliezers?

Over in de winnaars met en verliezers achter een grote economische trends en hypes. van Economie gaat eigenlijk uit over angst een en hebzucht. op tv Of het nou gaat van om de aanschaf van een op nieuwe auto, tijdens of de de ondernemer die zijn de bedrijf failliet de ziet gaan. Emotie bepaalt ons dagelijks een handelen. Wie ruikt met zijn uit kans en wie is naar er op slachtoffer van de huidige de economische malaise? het Martijn Kieft en Chris tijdens Vijn gaan op zoek naar naar op tv de menselijke verhalen het achter abstracte economische trends en door hypes. De verhalen van zijn klein en op tastbaar. De naar ene keer ligt het goud naar op straat; de de op tv andere keer laten we ons op tv als een kuddedier door massaal gek maken uit door slimme naar marketingtrucs. Wie op zijn de winnaars en in wie zijn de van verliezers?

Over de winnaars de en uit verliezers achter grote economische trends een en hypes. een Economie gaat op tv eigenlijk over angst en op hebzucht. Of het tijdens nou met gaat om de aanschaf van een door nieuwe auto, of door de ondernemer een die zijn bedrijf in failliet ziet gaan. door Emotie bepaalt ons op tv dagelijks handelen. Wie een ruikt op tv zijn kans en wie is er op een slachtoffer van de huidige economische de malaise? Martijn met Kieft en tijdens Chris Vijn gaan op zoek naar een naar de menselijke verhalen achter uit abstracte economische trends door en hypes. De verhalen in zijn klein van en tastbaar. in De ene keer ligt het goud op tv op tv op straat; de andere keer laten door we van ons als een een kuddedier massaal gek maken door op tv door slimme marketingtrucs. Wie zijn de het winnaars en tijdens wie zijn de tijdens verliezers?

Over de tijdens winnaars en verliezers de achter grote op economische trends en hypes. door Economie het gaat eigenlijk over angst en de hebzucht. Of het van nou gaat om op de van aanschaf van een naar nieuwe auto, of de ondernemer die het tijdens zijn bedrijf failliet in ziet gaan. Emotie bepaalt ons uit dagelijks een handelen. Wie ruikt naar zijn kans en wie is de er slachtoffer van op de met huidige economische malaise? Martijn Kieft en van Chris Vijn een gaan op zoek door naar in de menselijke verhalen achter abstracte economische uit trends en op tv hypes. tijdens De verhalen zijn klein in en tastbaar. naar De ene keer ligt het naar goud op op tv straat; de andere keer laten op we op ons als een kuddedier massaal van gek tijdens maken door slimme marketingtrucs. Wie een zijn de winnaars met en wie naar zijn de met verliezers?

Afl.: Reclame. Waarom het zijn de er zulke irritante reclames in zijn op tv? Met in van die storende in het deuntjes die steeds maar in je van hoofd rond tijdens blijven spoken? het Ze zullen hun geld door wel opbrengen, anders waren van ze op er vast door niet meer. Maar waarom in zijn er op tv dan niet alleen maar uit irritante reclames? Gelukkig zien we het ook nog weleens van een leuke commercial. het Verslaggever tijdens Martijn Kieft denkt door dat hij immuun is het voor reclame, dat de hij zich naar ertegen kan wapenen. Collega Pieter door het van der Wielen is in er juist van van overtuigd dat de reclame inspeelt op de het onderbewuste en dat we dus door willoos slachtoffer zijn het van op alle reclame-uitingen die er dagelijks met in op ons afkomen. Reclame is overal. tijdens Op een doodgewone met dag op tv worden we alleen op tv al met minimaal 30.000 op merkuitingen geconfronteerd door op schoenen, tassen, kleding, uithangborden. in Kan op een mens zich hiertegen een wapenen? de Of lopen we massaal in dezelfde op val die reclamemakers naar voor ons hebben tijdens opgezet? van Goudzoekers duikt in door de wereld van reclame en in probeert door zich te onderwerpen aan met haar duistere maar ijzeren naar wetten. Met van behulp van op tv reclamegoeroe Manfred Bik maken een Kieft en met Van der Wielen zelf door zowel een een irritante als leuke commercial en het het testen wat het op tv effect ervan is. Wat werkt er in op beter? En hoeveel met kost het eigenlijk om een reclamespotje het op te maken? Bovendien tijdens blijkt het geen sinecure en vooral het een geldverslindende met business om de spotjes in op tijdens tv te het krijgen. Lukt het Kieft en Van met der met Wielen voor hun commercials van ook uitzendplek te krijgen? naar Presentatie: Chris een Vijn.

Over de winnaars in en verliezers achter een grote economische van trends en hypes. Economie de gaat eigenlijk de over angst tijdens en hebzucht. Of naar het nou gaat een om de aanschaf van een in nieuwe auto, naar of de door ondernemer die zijn bedrijf op failliet ziet gaan. op tv Emotie de bepaalt ons dagelijks handelen. Wie op ruikt zijn tijdens kans en wie is er op slachtoffer van uit de met huidige economische malaise? Martijn op tv Kieft en Chris een Vijn gaan op zoek naar van de menselijke verhalen een naar achter abstracte economische uit trends en hypes. De verhalen van zijn klein en een tastbaar. het De ene keer in ligt het goud op in straat; de in andere keer laten we ons als met een kuddedier massaal naar gek maken door van slimme marketingtrucs. Wie in zijn uit de winnaars en wie zijn naar de het verliezers?

september 2020
22-08-2011 20:55

Deutschland über alles

Goudzoekers - Deutschland über alles

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

15-08-2011 20:55

Jagen op de erfenis

Goudzoekers - Jagen op de erfenis

Goudzoekers is vernieuwd. Martijn Kieft en Pieter van der Wielen onderzoeken op participerende wijze waar het geld nou echt verdiend wordt. 'Het geld ligt op straat' is een gevleugelde uitspraak, maar waar dan precies? Om dat uit te zoeken ...

08-08-2011 20:55

De nieuwe armen van de 21e eeuw

Goudzoekers - De nieuwe armen van de 21e eeuw

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

01-08-2011 20:55

Aflevering 69

Goudzoekers - Aflevering 69

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

25-07-2011 20:55

Het Willie Wortel-paradijs

Goudzoekers - Het Willie Wortel-paradijs

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

18-07-2011 20:55

Goud in de Kliko

Goudzoekers - Goud in de Kliko

Afl.: Goud in de Kliko. Afvalverwerking is een markt met indrukwekkende groeicijfers en een omzet van 13,2 miljard euro. Aan onze vuilniszak wordt goed geld verdiend. Het lukt afvalverwerkers steeds beter waardevolle grondstoffen uit onze t...

11-07-2011 20:55

Aflevering 66

Goudzoekers - Aflevering 66

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

04-07-2011 20:55

Aflevering 65

Goudzoekers - Aflevering 65

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

27-06-2011 20:55

Aflevering 64

Goudzoekers - Aflevering 64

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

20-06-2011 20:55

Aflevering 63

Goudzoekers - Aflevering 63

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

06-06-2011 20:50

Aflevering 62

Goudzoekers - Aflevering 62

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

30-05-2011 13:20

Aflevering 61

Goudzoekers - Aflevering 61

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

23-05-2011 13:20

Aflevering 60

Goudzoekers - Aflevering 60

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

16-05-2011 20:50

Reclame

Goudzoekers - Reclame

Afl.: Reclame. Waarom zijn er zulke irritante reclames zijn op tv? Met van die storende deuntjes die steeds maar in je hoofd rond blijven spoken? Ze zullen hun geld wel opbrengen, anders waren ze er vast niet meer. Maar waarom zijn er dan n...

09-05-2011 20:55

Aflevering 58

Goudzoekers - Aflevering 58

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

Je bekijkt momenteel pagina 1 van 3. Eerste   Vorige   Volgende   Laatste  

Goudzoekers gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van Goudzoekers de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van Goudzoekers bij Goudzoekers liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 2.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van Goudzoekers. Heb je een uitzending van Goudzoekers gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

Goudzoekers gemist

Zoektocht naar de spelregels van de economie en het programma laat zien hoe mensen omgaan met geld en hoe geld omgaatmet mensen. Wat weten we eigenlijk van geld? Martijn Kieft, Chris Vijn en Hans de Geus gaan op ontdekkingstocht door definanciële jungle en banen zich een weg door de ongeschreven regels van de financiële markten.

Uitzending gemist van Goudzoekers? Hier kun je alle uitzendingen van Goudzoekers kijken!

  • Totaal aantal uitzendingen: 33
  • Laatste uitzending op 22-08-2011 om 20:55 uur
 
Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!