Programma gemist?

Over de op winnaars en verliezers achter op grote economische een trends van en hypes. Economie gaat het eigenlijk over angst tijdens en hebzucht. Of het naar nou gaat om op tv de aanschaf tijdens van een nieuwe tijdens auto, of de naar ondernemer die met zijn bedrijf failliet ziet in gaan. Emotie uit bepaalt ons dagelijks handelen. Wie ruikt door zijn op tv kans en op tv wie is er slachtoffer van de van huidige economische malaise? op tv uit Martijn Kieft en Chris met Vijn gaan op zoek het naar tijdens de menselijke verhalen uit achter abstracte economische trends en een hypes. De verhalen op zijn klein en uit tastbaar. tijdens De ene keer ligt het goud het op straat; uit de andere tijdens keer laten we ons als het een een kuddedier massaal gek maken door op slimme de marketingtrucs. Wie door zijn de winnaars en wie zijn de een de verliezers? Afl.: Deutschland het über alles. In naar Duitsland gaat het uit goed, veel op beter dan in uit Nederland. De economie in bloeit als nooit tevoren op tv en de met crisis komen onze oosterburen ongeschonden uit door. van Wat is het naar geheim van de Duitsers? een Wat heeft in onze grote broer wat wij niet uit hebben? Chris naar Vijn, Martijn Kieft een en Pieter van in der Wielen tijdens gaan op zoek naar met het geheim naar achter het nieuwe op Duitse Wirtschaftswunder op en steken hun bewondering het niet onder op tv stoelen of banken. Chris denkt dat op tv de het de grote op tv bedrijven als BMW en Adidas zijn de die de op tv economie tijdens draaiende houden. Martijn met zet in op het kleinere familiebedrijf het als motor de van op tv de Duitse welvaart. En Pieter uit gelooft door heilig in de kracht van de naar Duitse mentaliteit: een niet zeuren, op tv maar gehoorzamen en naar dóen. En: ultieme van degelijkheid. Wie heeft er naar gelijk? naar Presentatie: Martijn Kieft, Pieter van het der tijdens Wielen.

Goudzoekers is de vernieuwd. Martijn de Kieft en Pieter van der in Wielen in onderzoeken op participerende wijze waar het het geld een nou echt door verdiend wordt. 'Het geld ligt op op door straat' is een gevleugelde met uitspraak, maar tijdens waar dan precies? in Om dat uit te de zoeken volgen zij de het geldstromen en komen het terecht bij handelaren, tijdens ondernemers en bankiers op die alles en op tv iedereen net iets uit te slim tijdens af te zijn. Afl.: op de Jagen op de erfenis. Jaarlijks door sterven op tv 140.000 Nederlanders. Door met de vergrijzing blijft tijdens dit aantal stijgen. Alle Nederlandse in doden samen tijdens lieten vorig jaar ruim tijdens 12 miljard euro door na - dat is op tv 86.000 euro per in erfenis. op tv Vroeger ging particulier vermogen van stilzwijgend naar Staat op tv en kinderen, maar de die tijd op lijkt nu definitief voorbij. Met op tv alle bezuinigingen het in van de kunstsector, ontwikkelingshulp tijdens en alle andere linkse tijdens hobby's, volstaat wachten een niet langer: de naar Kunstwereld, de Kerk en een Goede Doelen hengelen actief uit naar nalatenschappen. de Vroeger vonden wij dat van tijdens onethisch, maar ook dat is een verleden tijd. Naast naar de klassieke naar notaris zijn naar tal van nieuwe beroepsgroepen op ontstaan die zich tijdens graag ontfermen over de aanstaande de dode. op tv Goudzoekers stort zich op deze een miljardenmarkt en zoekt de het een goud, laverend tussen schaamte naar en hebzucht. Presentatie: Martijn van Kieft, Peter in Van der een Wielen, Chris een Vijn.

Over de winnaars in en verliezers tijdens achter door grote economische trends en hypes. Economie de gaat naar eigenlijk over met angst en hebzucht. Of een het nou een gaat om de door aanschaf van een naar nieuwe auto, of van de ondernemer die zijn bedrijf in failliet ziet het gaan. Emotie bepaalt ons dagelijks door handelen. Wie een ruikt zijn kans met en in wie is er op slachtoffer van de huidige met economische malaise? Martijn uit Kieft en Chris Vijn in gaan op zoek in naar de menselijke van verhalen achter abstracte economische van een trends en hypes. De verhalen zijn op het klein en tastbaar. door De ene keer ligt het goud met een op straat; de andere met keer laten we ons als door een kuddedier massaal uit gek maken door tijdens slimme marketingtrucs. met Wie het zijn de winnaars en wie zijn op de naar verliezers? Afl.: De een nieuwe armen van uit de 21e eeuw. Elk jaar een vestigen op tv hordes mensen zich als van ZZP'er: zelfstandige zonder op personeel. Nederland kent door er al bijna op tv 1 het miljoen. Eerst was de de ZZP'er zeer populair in Den het Haag: op politici prezen deze doener die in tijdens tijdens de crisis de arbeidsmarkt een flexibel hield op tv en daarmee de economie tijdens draaiende. in Maar het tij lijkt een te keren: door na een veelal vliegende start en uit een gouden bergen in het tijdens vizier, zitten van steeds meer ZZP'ers nu onder de in armoedegrens en dreigen door door ziekte, recessie tijdens en slechte van verzekeringen met aan de bedelstaf te geraken. de Goudzoekers, het zelf een ZZP-bolwerk, zoekt uit hoe met het zit. op tv Hadden zij naar zelf ook met niet wat beter op tijdens moeten letten? Presentatie: Martijn in Kieft, op tv Pieter van der naar Wielen.

Over de op tv winnaars en verliezers in achter grote economische trends de en door hypes. Economie de gaat eigenlijk over angst en tijdens hebzucht. de Of het nou gaat het om de aanschaf in van een op tv nieuwe auto, of de ondernemer die het zijn op tv bedrijf failliet ziet gaan. Emotie door tijdens bepaalt ons dagelijks handelen. Wie ruikt naar met zijn kans en wie is door er slachtoffer van de de huidige van economische malaise? in Martijn Kieft en Chris Vijn een gaan op het zoek naar op tv de menselijke verhalen achter het abstracte economische trends en uit hypes. De verhalen het zijn klein en tastbaar. uit De ene keer door uit ligt het goud op de straat; de andere keer naar laten tijdens we ons als een kuddedier het massaal gek maken van door slimme marketingtrucs. op Wie zijn het de winnaars en wie zijn naar de verliezers? van Presentatie: Martijn Kieft, Pieter op van op tv der Wielen.

Over het de winnaars en het verliezers achter tijdens grote economische trends en door hypes. Economie in gaat eigenlijk over angst en van hebzucht. met Of het nou gaat om een de aanschaf van tijdens een nieuwe auto, in of de ondernemer in die zijn naar bedrijf failliet ziet gaan. Emotie in bepaalt ons met dagelijks handelen. tijdens Wie ruikt op zijn kans en wie tijdens is er slachtoffer van de de huidige economische door malaise? Martijn op Kieft en Chris Vijn op tv gaan van op zoek naar de menselijke verhalen het achter abstracte economische door trends en hypes. een De in verhalen zijn klein uit en tastbaar. De de ene keer ligt op tv het goud op met straat; de andere keer laten door we uit ons als een het kuddedier massaal een gek maken door slimme marketingtrucs. op Wie zijn de winnaars met en wie zijn een van de verliezers? Afl.: Het op tv Willie Wortel-paradijs. Nederland heeft duizenden op huis-, met tuin- en door keukenuitvinders die maar in één droom hebben: rijk het worden van hun 'gat een in de tijdens markt'. Bijna niemand in hier kan leven een van zijn van uitvinding, want het slijten van tijdens zo'n product in is een stroperig proces en van de niet zelden strandt het met 'handige ding' in een schuurtje. een door Hoe anders is het in met Amerika. op Daar is de door uitvinderindustrie een miljardenbusiness waar miljoenen met uitvinders hun op product betrekkelijk eenvouding slijten. door Via SkyMall op tv bijvoorbeeld: een de soort Wehkamp-gids die je in naar het op tv vliegtuig naar Amerika de krijgt en die vol staat een met 'things that met make life easier', zoals in daar zijn: deurbellen het door voor huisdieren, een scanner de die de het bacteriën op je eten doodt uit en wc-brillen voor je het op zindelijke kat. Wie verzint dat? het En op tv wie koopt dat? naar Martijn en Pieter duiken in de op tv wereld van de tijdens Willie tijdens Wortels en ontrafelen het geheim tijdens van van de Amerikaanse miljardenbizz. Presentatie: naar Martijn Kieft, Pieter van de in der Wielen.

Afl.: Goud in van de in Kliko. Afvalverwerking is een markt op tv met indrukwekkende groeicijfers het en door een omzet met van 13,2 miljard euro. op tv Aan onze vuilniszak wordt goed op geld tijdens verdiend. Het in lukt afvalverwerkers steeds door beter waardevolle grondstoffen uit op tv onze troep een te recyclen of om te de zetten in kostbare energie. het tijdens Waarom betalen we eigenlijk naar nog afvalstoffenheffingen en naar verwijderingsbijdragen? Zouden naar we niet eerder geld tóe moeten op krijgen het voor het overhandigen van onze door uit vuilniszak? Zeker als die door zak dient naar als grondstof voor in bedrijven die erom staan te trappelen! met Pieter en Martijn in het storten zich samen op ons afval in de en ontdekken wat een daaraan te verdienen valt. Presentatie: uit Martijn Kieft, de Pieter van der het Wielen.

Over de winnaars uit en in verliezers achter op grote economische trends en op hypes. Economie gaat eigenlijk over naar uit angst en hebzucht. Of het het nou gaat met om de aanschaf het van een nieuwe auto, tijdens of de naar ondernemer die zijn bedrijf tijdens failliet op ziet gaan. Emotie bepaalt het ons dagelijks handelen. tijdens Wie ruikt zijn kans en op tv door wie is er slachtoffer van de door een huidige economische malaise? Martijn op Kieft en Chris uit Vijn gaan op zoek naar naar de op menselijke verhalen een achter abstracte economische tijdens trends en hypes. De verhalen tijdens zijn klein en de tastbaar. De ene de keer ligt in het goud op op straat; de met andere keer laten we ons als op tv op tv een kuddedier massaal gek maken door door slimme marketingtrucs. Wie uit door zijn de winnaars en van wie zijn de verliezers? de Presentatie: Martijn Kieft, naar Pieter van met der Wielen.

Over de winnaars op tv in en verliezers achter naar grote economische trends en tijdens hypes. Economie gaat eigenlijk het over angst en de hebzucht. tijdens Of het nou uit gaat om de aanschaf van het een nieuwe auto, een of de ondernemer die uit zijn op tv bedrijf failliet ziet gaan. Emotie met de bepaalt ons dagelijks handelen. Wie ruikt het uit zijn kans en wie in is er slachtoffer van de op huidige economische malaise? naar Martijn van Kieft en de Chris Vijn gaan door op zoek naar de menselijke verhalen naar uit achter abstracte economische van trends en hypes. De verhalen zijn van klein in en tastbaar. De ene keer naar ligt het de goud op op straat; de het andere keer laten we het ons als een kuddedier met massaal van gek maken door slimme een marketingtrucs. Wie zijn de door winnaars uit en wie zijn de door verliezers?

Over de de winnaars uit en verliezers achter grote economische trends op tv door en hypes. Economie gaat eigenlijk door over angst en een hebzucht. de Of het nou gaat in om de aanschaf op van een nieuwe auto, een of de ondernemer uit die zijn bedrijf uit failliet ziet gaan. Emotie door bepaalt ons met dagelijks handelen. Wie ruikt tijdens zijn naar kans en wie is er door slachtoffer een van de naar huidige economische malaise? van Martijn Kieft en Chris Vijn gaan van op zoek naar tijdens de menselijke verhalen door achter abstracte economische op op tv trends en hypes. De verhalen met zijn klein en tastbaar. met De ene keer met ligt het goud met met op straat; de andere de keer laten we ons als het een kuddedier de massaal een gek maken door slimme marketingtrucs. Wie van zijn de de winnaars van en wie zijn van de verliezers?

Over naar de winnaars in en verliezers achter grote economische van trends en hypes. naar Economie op tv gaat eigenlijk over angst en hebzucht. een op tv Of het nou gaat om de de door aanschaf van een nieuwe in auto, of in de ondernemer die zijn bedrijf failliet uit ziet gaan. een Emotie bepaalt naar ons dagelijks handelen. uit Wie ruikt zijn kans en op tv wie in is er slachtoffer van het de huidige economische malaise? naar Martijn Kieft en van Chris Vijn gaan naar op de zoek naar de menselijke verhalen met achter abstracte in economische trends tijdens en hypes. De verhalen op tv zijn klein op en tastbaar. met De ene keer ligt op het goud op straat; de van het andere keer laten we op ons als een kuddedier in massaal gek maken door van slimme tijdens marketingtrucs. Wie zijn de winnaars van en wie zijn een de naar verliezers?

Over de een winnaars en verliezers op tv achter grote van economische trends en op tv hypes. Economie gaat eigenlijk over door angst en van hebzucht. Of uit het nou gaat om de van aanschaf van een uit de nieuwe auto, of de de ondernemer die zijn bedrijf failliet het ziet gaan. op Emotie bepaalt ons dagelijks naar handelen. tijdens Wie ruikt zijn met kans en wie met is er slachtoffer van de op huidige in economische malaise? Martijn in Kieft en uit Chris Vijn gaan op door zoek naar de van menselijke verhalen achter abstracte op economische in trends en hypes. tijdens De verhalen zijn naar klein en tastbaar. De op ene keer naar ligt het goud op straat; de in andere een keer laten de we ons als een kuddedier massaal uit naar gek maken door slimme de marketingtrucs. Wie zijn de winnaars uit en wie zijn met de van verliezers?

Over de in winnaars en verliezers tijdens achter uit grote economische trends en hypes. met Economie met gaat eigenlijk over tijdens angst en hebzucht. Of met het nou gaat om de van aanschaf van op een nieuwe het auto, of de ondernemer die een zijn uit bedrijf failliet ziet gaan. door Emotie bepaalt ons dagelijks tijdens tijdens handelen. Wie ruikt zijn kans met en de wie is er slachtoffer op van de huidige economische naar malaise? Martijn Kieft uit en Chris Vijn met gaan op het zoek naar de menselijke verhalen het achter abstracte de economische in trends en hypes. De verhalen tijdens zijn klein in en tastbaar. De het ene keer ligt het het goud de op straat; de andere van keer laten we ons als de een kuddedier massaal in gek naar maken door slimme marketingtrucs. door Wie van zijn de winnaars en van wie zijn de een verliezers?

Over de winnaars op tv en verliezers achter op tv grote economische trends op met en hypes. Economie gaat eigenlijk over naar angst op tv en hebzucht. Of het uit nou uit gaat om de van aanschaf van een nieuwe auto, van of de ondernemer het die zijn op bedrijf failliet ziet een gaan. Emotie bepaalt ons de dagelijks handelen. op Wie ruikt zijn een kans en wie het is er slachtoffer van de naar met huidige economische malaise? Martijn uit Kieft en Chris Vijn de gaan op met zoek naar de menselijke een verhalen achter abstracte economische het trends en tijdens hypes. de De verhalen zijn klein en een tastbaar. tijdens De ene keer ligt door het goud op straat; de van op andere keer laten we ons met als een tijdens kuddedier massaal gek maken naar door slimme marketingtrucs. door Wie zijn uit de winnaars en wie zijn met de een verliezers?

Afl.: Reclame. uit Waarom de zijn er zulke op tv irritante reclames zijn op tv? van Met het van die storende deuntjes die naar steeds van maar in je op hoofd rond blijven spoken? Ze zullen naar met hun geld wel een opbrengen, anders waren ze van er vast niet meer. Maar door waarom in zijn er dan niet alleen de de maar irritante reclames? Gelukkig zien we in op ook nog weleens een leuke commercial. op een Verslaggever Martijn Kieft denkt op tv dat hij immuun is voor in naar reclame, dat hij zich ertegen kan het in wapenen. Collega Pieter van met der Wielen is van er juist van overtuigd dat door reclame inspeelt door op het onderbewuste en het tijdens dat we dus met willoos slachtoffer zijn de van alle reclame-uitingen de die er dagelijks op ons afkomen. naar op Reclame is overal. Op een uit doodgewone de dag worden we alleen in al met minimaal 30.000 merkuitingen het geconfronteerd op op tv schoenen, het tassen, kleding, uithangborden. door Kan een mens zich naar hiertegen wapenen? naar Of lopen we massaal met in dezelfde val op tv die reclamemakers voor ons het hebben opgezet? Goudzoekers duikt tijdens in de wereld in van door reclame en probeert op tv zich te onderwerpen aan haar naar op tv duistere maar ijzeren wetten. Met een behulp van met reclamegoeroe Manfred op Bik maken Kieft en Van met der Wielen in zelf zowel de een irritante als met leuke commercial en testen wat de het effect ervan door is. van Wat werkt er beter? En hoeveel op tv kost het op tv eigenlijk om in een reclamespotje te maken? Bovendien met blijkt het tijdens geen sinecure de en vooral op een geldverslindende business om de spotjes tijdens op de tv te krijgen. Lukt het op tv Kieft in en Van met der Wielen voor met hun commercials ook uitzendplek naar te krijgen? Presentatie: Chris van Vijn.

Over de winnaars in en tijdens verliezers achter grote economische trends van en hypes. in Economie gaat eigenlijk over uit angst en tijdens hebzucht. een Of het nou gaat in om de door aanschaf van een met nieuwe auto, of het de ondernemer die zijn bedrijf failliet naar ziet in gaan. Emotie bepaalt ons in dagelijks met handelen. Wie ruikt op tv zijn kans en wie de is er slachtoffer van de naar huidige door economische malaise? Martijn Kieft en een Chris Vijn naar gaan op zoek naar tijdens de tijdens menselijke verhalen achter van abstracte economische trends en hypes. in de De verhalen zijn klein en op tv tastbaar. De ene keer op uit ligt het goud op straat; de van andere op tv keer laten we ons als op tv tijdens een kuddedier massaal gek maken in door op slimme marketingtrucs. Wie zijn de winnaars een uit en wie zijn naar de verliezers?

maart 2019
22-08-2011 20:55

Deutschland über alles

Goudzoekers - Deutschland über alles

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

15-08-2011 20:55

Jagen op de erfenis

Goudzoekers - Jagen op de erfenis

Goudzoekers is vernieuwd. Martijn Kieft en Pieter van der Wielen onderzoeken op participerende wijze waar het geld nou echt verdiend wordt. 'Het geld ligt op straat' is een gevleugelde uitspraak, maar waar dan precies? Om dat uit te zoeken ...

08-08-2011 20:55

De nieuwe armen van de 21e eeuw

Goudzoekers - De nieuwe armen van de 21e eeuw

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

01-08-2011 20:55

Aflevering 69

Goudzoekers - Aflevering 69

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

25-07-2011 20:55

Het Willie Wortel-paradijs

Goudzoekers - Het Willie Wortel-paradijs

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

18-07-2011 20:55

Goud in de Kliko

Goudzoekers - Goud in de Kliko

Afl.: Goud in de Kliko. Afvalverwerking is een markt met indrukwekkende groeicijfers en een omzet van 13,2 miljard euro. Aan onze vuilniszak wordt goed geld verdiend. Het lukt afvalverwerkers steeds beter waardevolle grondstoffen uit onze t...

11-07-2011 20:55

Aflevering 66

Goudzoekers - Aflevering 66

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

04-07-2011 20:55

Aflevering 65

Goudzoekers - Aflevering 65

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

27-06-2011 20:55

Aflevering 64

Goudzoekers - Aflevering 64

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

20-06-2011 20:55

Aflevering 63

Goudzoekers - Aflevering 63

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

06-06-2011 20:50

Aflevering 62

Goudzoekers - Aflevering 62

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

30-05-2011 13:20

Aflevering 61

Goudzoekers - Aflevering 61

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

23-05-2011 13:20

Aflevering 60

Goudzoekers - Aflevering 60

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

16-05-2011 20:50

Reclame

Goudzoekers - Reclame

Afl.: Reclame. Waarom zijn er zulke irritante reclames zijn op tv? Met van die storende deuntjes die steeds maar in je hoofd rond blijven spoken? Ze zullen hun geld wel opbrengen, anders waren ze er vast niet meer. Maar waarom zijn er dan n...

09-05-2011 20:55

Aflevering 58

Goudzoekers - Aflevering 58

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

Je bekijkt momenteel pagina 1 van 3. Eerste   Vorige   Volgende   Laatste  

Goudzoekers gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van Goudzoekers de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van Goudzoekers bij Goudzoekers liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 2.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van Goudzoekers. Heb je een uitzending van Goudzoekers gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

Goudzoekers gemist

Zoektocht naar de spelregels van de economie en het programma laat zien hoe mensen omgaan met geld en hoe geld omgaatmet mensen. Wat weten we eigenlijk van geld? Martijn Kieft, Chris Vijn en Hans de Geus gaan op ontdekkingstocht door definanciële jungle en banen zich een weg door de ongeschreven regels van de financiële markten.

Uitzending gemist van Goudzoekers? Hier kun je alle uitzendingen van Goudzoekers kijken!

  • Totaal aantal uitzendingen: 33
  • Laatste uitzending op 22-08-2011 om 20:55 uur
 
Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!

Cookies

Hebikietsgemist.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op "Akkoord" te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Akkoord