Programma gemist?

Over tijdens de winnaars en uit verliezers achter grote uit economische trends en naar hypes. Economie gaat eigenlijk op tv over angst en van hebzucht. Of het door nou gaat om de de op aanschaf van een nieuwe auto, het of de het ondernemer die zijn van bedrijf failliet ziet gaan. Emotie het met bepaalt ons dagelijks handelen. Wie op ruikt zijn kans en uit wie is de er slachtoffer van de op tv huidige economische malaise? op tv Martijn Kieft en op tv Chris tijdens Vijn gaan op de zoek naar de menselijke verhalen tijdens achter abstracte economische door trends en hypes. door De verhalen zijn met klein met en tastbaar. De van ene keer het ligt het goud op uit straat; de met andere keer laten we ons als in een kuddedier massaal de op tv gek maken door slimme marketingtrucs. Wie door uit zijn de winnaars en wie in zijn de het verliezers? Afl.: Deutschland door über alles. In Duitsland in gaat het een goed, veel beter dan in op Nederland. De van economie bloeit op als nooit op tevoren en de het crisis komen onze oosterburen ongeschonden op tv door. Wat is het het geheim van de met Duitsers? Wat heeft in onze de grote broer wat wij niet op hebben? de Chris Vijn, Martijn Kieft in en Pieter van tijdens der Wielen van gaan op zoek op tv naar het geheim het achter het een nieuwe Duitse Wirtschaftswunder en van steken hun bewondering niet onder de stoelen met of banken. Chris in denkt dat het de van grote bedrijven als BMW in en Adidas zijn op die de economie op draaiende op houden. Martijn zet in op op het kleinere in familiebedrijf als een motor van op tv de Duitse welvaart. En Pieter gelooft met heilig uit in de kracht van uit de Duitse mentaliteit: niet tijdens zeuren, maar de gehoorzamen en op tv dóen. En: ultieme degelijkheid. tijdens Wie heeft er tijdens gelijk? Presentatie: Martijn Kieft, door Pieter van in der naar Wielen.

Goudzoekers is met vernieuwd. Martijn Kieft en van Pieter op van der Wielen onderzoeken op in participerende wijze waar door het geld met nou echt naar verdiend wordt. 'Het geld de ligt op straat' is in een gevleugelde van uitspraak, maar waar in dan precies? Om de dat uit te zoeken op volgen zij de uit door geldstromen en komen terecht bij op handelaren, ondernemers met en bankiers die alles en op iedereen net tijdens iets te slim af naar het te zijn. Afl.: het Jagen op de tijdens erfenis. Jaarlijks sterven 140.000 een Nederlanders. Door de uit vergrijzing blijft in dit aantal stijgen. Alle Nederlandse doden op tv samen lieten naar vorig jaar op tv ruim 12 miljard euro na op - op dat is 86.000 euro per van erfenis. Vroeger op ging particulier van vermogen stilzwijgend de naar Staat en kinderen, naar maar die tijd lijkt naar nu op tv definitief voorbij. Met alle bezuinigingen in een de kunstsector, ontwikkelingshulp de tijdens en alle andere door linkse hobby's, volstaat wachten tijdens niet langer: de op Kunstwereld, de Kerk en Goede in Doelen hengelen actief naar naar tijdens nalatenschappen. Vroeger vonden wij door dat onethisch, maar de ook dat het is verleden tijd. Naast in de tijdens klassieke notaris zijn tal van nieuwe met beroepsgroepen ontstaan op die door zich graag ontfermen naar over de aanstaande een dode. Goudzoekers stort zich uit op deze miljardenmarkt en op tv zoekt het goud, laverend de tussen schaamte op en de hebzucht. Presentatie: Martijn Kieft, Peter uit Van het der Wielen, Chris de Vijn.

Over de winnaars de door en verliezers achter grote economische trends met en op hypes. Economie het gaat eigenlijk over angst en hebzucht. het Of het door nou gaat om naar de aanschaf van tijdens een nieuwe met auto, of van de ondernemer die zijn bedrijf in failliet ziet gaan. de Emotie bepaalt op tv ons dagelijks handelen. in Wie ruikt zijn kans van en wie is uit er slachtoffer van door de huidige op tv economische malaise? de Martijn Kieft en Chris door Vijn gaan op zoek op naar het de menselijke verhalen achter abstracte uit economische trends uit en hypes. De van verhalen zijn klein en een tastbaar. De ene keer van ligt de het goud op op straat; de door andere keer laten we door ons als een een kuddedier massaal gek in maken door het slimme marketingtrucs. Wie zijn op tv de winnaars en wie door zijn de verliezers? het Afl.: op tv De nieuwe armen van de op tv 21e eeuw. Elk jaar door uit vestigen hordes mensen zich als ZZP'er: van een zelfstandige zonder personeel. in Nederland kent er van al bijna 1 miljoen. het Eerst was de naar ZZP'er zeer populair in met Den een Haag: politici prezen deze doener die een tijdens de naar crisis de arbeidsmarkt flexibel een hield en daarmee op tv de de economie draaiende. Maar het tij de lijkt te naar keren: na uit een veelal vliegende in start en gouden bergen in op het vizier, door zitten tijdens steeds meer ZZP'ers nu een onder de armoedegrens en dreigen een door ziekte, naar recessie uit en slechte verzekeringen een aan de bedelstaf te geraken. met Goudzoekers, zelf op tv een ZZP-bolwerk, zoekt op uit hoe op het zit. Hadden zij zelf ook in een niet wat beter op moeten op tv letten? Presentatie: Martijn Kieft, uit Pieter van een der tijdens Wielen.

Over de de winnaars en de verliezers achter grote economische trends met en met hypes. Economie gaat eigenlijk over de angst en hebzucht. in het Of het nou gaat om door de aanschaf van een tijdens van nieuwe auto, of op de ondernemer die zijn bedrijf failliet in op ziet gaan. Emotie bepaalt ons tijdens dagelijks handelen. Wie op tv ruikt zijn uit kans en wie met is er slachtoffer van de tijdens tijdens huidige economische malaise? Martijn van Kieft en op tv Chris Vijn gaan een op zoek naar de menselijke verhalen naar achter abstracte door economische trends de en hypes. De tijdens verhalen zijn klein en tijdens tastbaar. op tv De ene keer ligt in het goud op straat; de de op andere keer laten de we ons als een kuddedier de massaal gek uit maken door slimme marketingtrucs. Wie door zijn de winnaars het en wie zijn met de op verliezers? Presentatie: Martijn een Kieft, Pieter naar van der Wielen.

Over de winnaars met en verliezers door achter grote economische met trends op tv en hypes. Economie gaat eigenlijk over uit angst en hebzucht. de Of uit het nou gaat om de op tv aanschaf van het een naar nieuwe auto, of de een ondernemer die met zijn bedrijf failliet het ziet gaan. Emotie bepaalt door ons dagelijks handelen. van Wie ruikt tijdens zijn kans en de wie is er slachtoffer tijdens van de naar huidige economische malaise? de Martijn Kieft en Chris in Vijn gaan op op zoek naar de het menselijke verhalen achter abstracte economische op tv trends en hypes. uit De van verhalen zijn klein naar en tastbaar. een De ene keer ligt het het goud op straat; de op met andere keer laten we op ons als een van kuddedier massaal gek maken door naar slimme marketingtrucs. naar Wie zijn op tv de winnaars en wie zijn door de verliezers? op tv Afl.: het Het Willie Wortel-paradijs. Nederland heeft duizenden in huis-, tuin- en op tv op tv keukenuitvinders die maar één droom hebben: van rijk worden een van hun in 'gat in de markt'. Bijna met niemand hier het kan leven van zijn uit een uitvinding, want het slijten door van zo'n product is een door stroperig proces een en niet zelden strandt de het 'handige ding' door in met een schuurtje. Hoe naar anders is het uit in Amerika. Daar is de met uitvinderindustrie een het miljardenbusiness in waar miljoenen uitvinders hun product betrekkelijk naar eenvouding naar slijten. Via SkyMall bijvoorbeeld: een een soort Wehkamp-gids op tv die in je in het de vliegtuig naar Amerika krijgt en die tijdens vol tijdens staat met 'things de that make life easier', met zoals daar op zijn: deurbellen voor huisdieren, met een van scanner die de naar bacteriën op je op tv eten doodt en wc-brillen voor naar je zindelijke op tv kat. Wie verzint dat? het En wie koopt dat? op Martijn en in Pieter tijdens duiken in de wereld uit van de de Willie Wortels en tijdens ontrafelen het geheim op tv van de Amerikaanse de miljardenbizz. Presentatie: Martijn Kieft, door Pieter van een der Wielen.

Afl.: op tv Goud in de Kliko. op Afvalverwerking is een markt met met indrukwekkende op tv groeicijfers en tijdens een omzet tijdens van 13,2 miljard euro. Aan uit onze een vuilniszak wordt goed naar geld verdiend. Het lukt afvalverwerkers van steeds het beter waardevolle grondstoffen uit onze tijdens troep te recyclen of met om te zetten naar in kostbare energie. uit Waarom met betalen we eigenlijk nog een afvalstoffenheffingen een en verwijderingsbijdragen? Zouden we niet eerder tijdens op geld tóe moeten krijgen voor het tijdens overhandigen van onze van vuilniszak? van Zeker als die zak dient tijdens als van grondstof voor met bedrijven die erom uit staan te trappelen! Pieter en Martijn door storten zich van samen tijdens op ons afval door en ontdekken wat daaraan te op verdienen valt. de Presentatie: Martijn Kieft, tijdens Pieter van der tijdens Wielen.

Over op tv de winnaars en in verliezers achter naar grote economische trends en hypes. door Economie gaat het eigenlijk over angst en uit hebzucht. Of het van nou gaat om op tv de op aanschaf van een nieuwe uit auto, of naar de ondernemer die zijn uit bedrijf failliet in ziet gaan. Emotie op tv bepaalt ons dagelijks de handelen. Wie ruikt zijn kans van en wie is er met van slachtoffer van de huidige economische malaise? door Martijn Kieft een en Chris Vijn uit gaan op zoek van naar de menselijke verhalen op tv achter abstracte de economische trends en in hypes. van De verhalen zijn klein en tastbaar. tijdens De ene op keer ligt het goud op op uit straat; de het andere keer laten we naar ons als een kuddedier massaal door gek op tv maken door slimme marketingtrucs. tijdens Wie op tv zijn de winnaars op tv en wie zijn tijdens de verliezers? Presentatie: Martijn Kieft, Pieter op van naar der Wielen.

Over de winnaars een en verliezers achter op tv grote economische trends met en hypes. in Economie gaat eigenlijk naar over angst en tijdens hebzucht. Of het nou naar op tv gaat om de aanschaf van uit een nieuwe auto, of een in de ondernemer die zijn bedrijf failliet met van ziet gaan. Emotie naar bepaalt ons dagelijks handelen. naar Wie ruikt zijn kans en tijdens wie is naar er in slachtoffer van de huidige naar economische malaise? Martijn Kieft en het Chris uit Vijn gaan door op zoek naar de van menselijke verhalen door achter abstracte economische trends op en hypes. De verhalen zijn van klein en tijdens tastbaar. naar De ene keer het ligt het goud op straat; een de op andere keer laten we ons als op een kuddedier tijdens massaal gek maken door in slimme marketingtrucs. door Wie zijn de winnaars van en wie zijn in de de verliezers?

Over in de winnaars en uit verliezers achter grote op economische trends van en hypes. Economie gaat eigenlijk door over angst en van hebzucht. Of de het nou gaat om een de aanschaf van van een nieuwe auto, of de van de ondernemer die zijn bedrijf failliet door ziet gaan. Emotie met bepaalt ons dagelijks naar handelen. Wie door ruikt een zijn kans en op wie is er slachtoffer van de in huidige van economische malaise? Martijn naar Kieft en Chris Vijn met gaan op de zoek naar naar de menselijke verhalen achter op tv abstracte economische trends en hypes. het De verhalen zijn naar naar klein en tastbaar. tijdens De ene keer ligt op het goud een op straat; de andere op keer laten we ons naar als de een kuddedier massaal gek maken door van slimme naar marketingtrucs. Wie zijn de winnaars tijdens en een wie zijn de op tv verliezers?

Over uit de winnaars en het verliezers achter grote in economische trends de en hypes. Economie gaat met eigenlijk over angst de en hebzucht. Of het tijdens nou een gaat om de van aanschaf van een nieuwe auto, of tijdens op tv de ondernemer die zijn bedrijf tijdens failliet ziet in gaan. Emotie bepaalt ons dagelijks een handelen. Wie de ruikt zijn kans en tijdens wie in is er slachtoffer van de tijdens huidige economische malaise? tijdens Martijn Kieft en tijdens Chris op Vijn gaan op zoek naar een tijdens de menselijke verhalen achter uit abstracte economische trends in en hypes. in De verhalen zijn klein en een tastbaar. De ene keer met ligt het goud de op in straat; de andere keer laten door op tv we ons als naar een kuddedier massaal gek maken op door met slimme marketingtrucs. Wie in zijn de winnaars en op wie zijn de naar verliezers?

Over op de winnaars en verliezers de achter grote economische door trends en hypes. Economie op in gaat eigenlijk over op tv angst en hebzucht. Of de het nou gaat op om de aanschaf van een op tv nieuwe auto, tijdens of de een ondernemer die zijn bedrijf failliet de ziet in gaan. Emotie bepaalt ons met dagelijks handelen. Wie door ruikt het zijn kans en wie de is er slachtoffer van de op huidige economische in malaise? Martijn Kieft naar en Chris Vijn door gaan op tv op zoek naar het de menselijke verhalen achter abstracte tijdens economische trends en op tv hypes. De verhalen door zijn klein en in tastbaar. De ene op tv keer ligt het met goud uit op straat; de andere keer in laten een we ons als een kuddedier met massaal gek maken de door door slimme marketingtrucs. Wie zijn de de winnaars en wie zijn door de tijdens verliezers?

Over de tijdens winnaars door en verliezers achter grote economische tijdens trends en uit hypes. Economie een gaat eigenlijk over angst van en hebzucht. Of het nou naar gaat naar om de van aanschaf van een door nieuwe auto, of de naar ondernemer die zijn bedrijf failliet met op tv ziet gaan. Emotie bepaalt het ons dagelijks handelen. Wie ruikt in zijn kans uit en wie is naar er slachtoffer van de op huidige economische malaise? met Martijn tijdens Kieft en naar Chris Vijn gaan op zoek naar naar de het menselijke verhalen achter abstracte economische van trends en het hypes. De een verhalen zijn klein door en tastbaar. De ene van keer tijdens ligt het goud op straat; de naar andere keer naar laten uit we ons als een kuddedier het massaal op tv gek maken door slimme naar marketingtrucs. Wie een zijn de winnaars met en wie zijn door de verliezers?

Over tijdens de winnaars en verliezers achter uit grote economische trends uit en een hypes. Economie in gaat eigenlijk over angst naar en hebzucht. tijdens Of het nou de gaat om de aanschaf van in een nieuwe auto, met of de ondernemer tijdens die zijn bedrijf failliet het ziet gaan. door Emotie bepaalt de ons dagelijks handelen. Wie tijdens ruikt zijn uit kans en wie is op er slachtoffer van de op tv huidige economische uit malaise? tijdens Martijn Kieft en Chris naar Vijn gaan op zoek op tv naar de menselijke naar verhalen achter abstracte van economische trends en hypes. naar De met verhalen zijn klein en tastbaar. naar De tijdens ene keer ligt een het goud op straat; de door naar andere keer laten naar we ons als een kuddedier van massaal gek in maken door slimme de marketingtrucs. Wie zijn de op winnaars uit en wie zijn de een verliezers?

Afl.: uit Reclame. Waarom in zijn er zulke irritante een reclames zijn op tv op tv? Met naar van die storende deuntjes die steeds van maar in je in hoofd naar rond blijven uit spoken? Ze zullen hun naar geld wel opbrengen, anders door waren door ze er vast niet meer. op tv Maar de waarom zijn er dan niet van alleen op tv maar irritante reclames? Gelukkig het zien we ook nog in weleens door een leuke commercial. Verslaggever Martijn in Kieft denkt dat in hij immuun met is voor reclame, in dat hij door zich ertegen kan wapenen. met Collega Pieter op van der Wielen is er juist op van overtuigd dat op tv reclame inspeelt op door de het onderbewuste en dat uit we dus een willoos slachtoffer zijn door van alle reclame-uitingen die er naar dagelijks op ons afkomen. tijdens Reclame is overal. uit Op een doodgewone in in dag worden we alleen al op met minimaal 30.000 de merkuitingen geconfronteerd op in schoenen, de tassen, kleding, uithangborden. Kan een het mens zich hiertegen in wapenen? van Of lopen we massaal in de dezelfde val met die reclamemakers voor ons tijdens hebben een opgezet? Goudzoekers duikt in de een wereld van reclame en op tv probeert zich naar te naar onderwerpen aan haar duistere maar ijzeren tijdens wetten. met Met behulp van in reclamegoeroe Manfred in Bik maken Kieft de en Van der het Wielen zelf zowel een irritante door als leuke commercial met en testen wat een het effect ervan is. in Wat werkt tijdens er beter? En van hoeveel kost het eigenlijk door om een in reclamespotje uit te maken? Bovendien blijkt het geen naar sinecure en vooral een een geldverslindende op tv business om de op tv spotjes op tv op tv te krijgen. tijdens Lukt het met Kieft en Van der Wielen voor een hun commercials ook tijdens met uitzendplek te krijgen? de Presentatie: Chris Vijn.

Over op tv de winnaars en een verliezers achter de grote economische trends uit en hypes. Economie gaat tijdens eigenlijk over angst een en hebzucht. Of het nou in met gaat om de aanschaf van de een nieuwe auto, uit of de ondernemer die tijdens zijn bedrijf de failliet ziet gaan. Emotie het bepaalt in ons dagelijks met handelen. Wie ruikt een zijn kans en op wie is er het slachtoffer van de huidige op tv economische malaise? Martijn Kieft door en Chris Vijn gaan door een op zoek naar de menselijke verhalen van achter naar abstracte economische trends en hypes. een De het verhalen zijn een klein en tastbaar. De ene uit keer ligt het een goud op straat; van de naar andere keer laten we ons als door een uit kuddedier massaal gek maken door door slimme marketingtrucs. Wie met zijn door de winnaars van en wie zijn op tv de verliezers?

juni 2020
22-08-2011 20:55

Deutschland über alles

Goudzoekers - Deutschland über alles

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

15-08-2011 20:55

Jagen op de erfenis

Goudzoekers - Jagen op de erfenis

Goudzoekers is vernieuwd. Martijn Kieft en Pieter van der Wielen onderzoeken op participerende wijze waar het geld nou echt verdiend wordt. 'Het geld ligt op straat' is een gevleugelde uitspraak, maar waar dan precies? Om dat uit te zoeken ...

08-08-2011 20:55

De nieuwe armen van de 21e eeuw

Goudzoekers - De nieuwe armen van de 21e eeuw

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

01-08-2011 20:55

Aflevering 69

Goudzoekers - Aflevering 69

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

25-07-2011 20:55

Het Willie Wortel-paradijs

Goudzoekers - Het Willie Wortel-paradijs

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

18-07-2011 20:55

Goud in de Kliko

Goudzoekers - Goud in de Kliko

Afl.: Goud in de Kliko. Afvalverwerking is een markt met indrukwekkende groeicijfers en een omzet van 13,2 miljard euro. Aan onze vuilniszak wordt goed geld verdiend. Het lukt afvalverwerkers steeds beter waardevolle grondstoffen uit onze t...

11-07-2011 20:55

Aflevering 66

Goudzoekers - Aflevering 66

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

04-07-2011 20:55

Aflevering 65

Goudzoekers - Aflevering 65

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

27-06-2011 20:55

Aflevering 64

Goudzoekers - Aflevering 64

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

20-06-2011 20:55

Aflevering 63

Goudzoekers - Aflevering 63

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

06-06-2011 20:50

Aflevering 62

Goudzoekers - Aflevering 62

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

30-05-2011 13:20

Aflevering 61

Goudzoekers - Aflevering 61

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

23-05-2011 13:20

Aflevering 60

Goudzoekers - Aflevering 60

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

16-05-2011 20:50

Reclame

Goudzoekers - Reclame

Afl.: Reclame. Waarom zijn er zulke irritante reclames zijn op tv? Met van die storende deuntjes die steeds maar in je hoofd rond blijven spoken? Ze zullen hun geld wel opbrengen, anders waren ze er vast niet meer. Maar waarom zijn er dan n...

09-05-2011 20:55

Aflevering 58

Goudzoekers - Aflevering 58

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

Je bekijkt momenteel pagina 1 van 3. Eerste   Vorige   Volgende   Laatste  

Goudzoekers gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van Goudzoekers de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van Goudzoekers bij Goudzoekers liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 2.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van Goudzoekers. Heb je een uitzending van Goudzoekers gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

Goudzoekers gemist

Zoektocht naar de spelregels van de economie en het programma laat zien hoe mensen omgaan met geld en hoe geld omgaatmet mensen. Wat weten we eigenlijk van geld? Martijn Kieft, Chris Vijn en Hans de Geus gaan op ontdekkingstocht door definanciële jungle en banen zich een weg door de ongeschreven regels van de financiële markten.

Uitzending gemist van Goudzoekers? Hier kun je alle uitzendingen van Goudzoekers kijken!

  • Totaal aantal uitzendingen: 33
  • Laatste uitzending op 22-08-2011 om 20:55 uur
 
Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!