Programma gemist?

Over de winnaars tijdens en het verliezers achter grote met economische trends en een hypes. Economie gaat met eigenlijk over door angst en hebzucht. in Of het nou gaat van om de aanschaf van een van nieuwe in auto, of op de ondernemer die zijn het bedrijf failliet de ziet gaan. Emotie in bepaalt ons dagelijks een handelen. Wie ruikt zijn van kans en wie is er met slachtoffer door van de een huidige economische malaise? Martijn Kieft en naar Chris Vijn de gaan op zoek in naar de menselijke een verhalen achter op tv abstracte economische trends en hypes. met De verhalen uit zijn klein en tastbaar. naar De ene keer een ligt het goud tijdens op straat; in de andere keer naar laten we ons door als een uit kuddedier massaal gek maken met door slimme marketingtrucs. Wie op op zijn de winnaars en wie zijn op tv de verliezers? tijdens Afl.: met Deutschland über alles. door In Duitsland gaat het goed, veel van beter tijdens dan in Nederland. De economie in bloeit als nooit met tevoren en de van crisis komen onze door oosterburen ongeschonden door. van Wat is uit het uit geheim van de Duitsers? Wat heeft door tijdens onze grote broer wat wij met niet hebben? Chris Vijn, op tijdens Martijn Kieft en Pieter uit van der tijdens Wielen gaan op een zoek naar het op geheim achter het nieuwe met Duitse Wirtschaftswunder en steken hun op tv bewondering niet onder op tv stoelen met of banken. Chris denkt met dat het de met grote bedrijven als een BMW en door Adidas zijn door die de economie draaiende door houden. Martijn zet door in op het kleinere de familiebedrijf als motor van uit het de Duitse welvaart. En naar Pieter gelooft heilig met in de kracht het van de de Duitse mentaliteit: niet zeuren, naar maar gehoorzamen en dóen. een En: ultieme degelijkheid. op Wie heeft naar er gelijk? Presentatie: Martijn Kieft, tijdens Pieter van der van op Wielen.

Goudzoekers van is vernieuwd. in Martijn Kieft en Pieter van der de uit Wielen onderzoeken op de participerende wijze waar het geld nou op tv echt verdiend een wordt. 'Het geld ligt in een op straat' is een gevleugelde uitspraak, op tv maar waar dan op tv precies? Om dat door uit te met zoeken volgen op zij de geldstromen en tijdens komen terecht uit bij handelaren, ondernemers en door bankiers op tv die alles en van iedereen net iets te slim af van tijdens te zijn. Afl.: Jagen op de een erfenis. Jaarlijks sterven de 140.000 door Nederlanders. Door naar de vergrijzing blijft dit uit aantal stijgen. Alle uit Nederlandse doden samen lieten vorig een tijdens jaar ruim 12 uit miljard euro na - dat is van 86.000 euro op tv per door erfenis. Vroeger ging particulier vermogen stilzwijgend door naar Staat en een kinderen, maar een die tijd lijkt naar nu in definitief voorbij. Met op alle bezuinigingen in de kunstsector, ontwikkelingshulp uit en op alle andere linkse hobby's, volstaat in wachten niet uit langer: de Kunstwereld, de de Kerk en het Goede Doelen hengelen met actief naar het nalatenschappen. Vroeger vonden met wij dat van onethisch, maar ook dat is naar verleden tijd. Naast de naar klassieke van notaris zijn op tal van nieuwe met beroepsgroepen ontstaan die zich graag met ontfermen over in de aanstaande dode. uit Goudzoekers stort zich met op deze miljardenmarkt en de zoekt het goud, met laverend in tussen schaamte en uit hebzucht. Presentatie: Martijn Kieft, Peter Van de der op Wielen, Chris door Vijn.

Over tijdens de winnaars en verliezers een achter een grote economische trends en hypes. op Economie in gaat eigenlijk over angst en hebzucht. tijdens uit Of het nou gaat om een de aanschaf van een door in nieuwe auto, of de ondernemer die uit in zijn bedrijf failliet ziet van gaan. Emotie bepaalt ons tijdens dagelijks handelen. Wie ruikt van tijdens zijn kans en een wie is er slachtoffer van van de huidige economische tijdens malaise? Martijn Kieft het en Chris Vijn naar gaan op zoek uit naar de van menselijke verhalen achter van abstracte economische trends en hypes. tijdens uit De verhalen zijn klein en het tastbaar. De uit ene keer ligt het van goud op straat; een de andere keer laten naar een we ons als door een kuddedier massaal gek maken door naar slimme marketingtrucs. Wie uit zijn tijdens de winnaars met en wie zijn de verliezers? in Afl.: De nieuwe de armen op van de 21e eeuw. Elk jaar tijdens vestigen van hordes mensen zich een als ZZP'er: zelfstandige in zonder personeel. Nederland kent er op tv al het bijna 1 miljoen. Eerst was op tv de ZZP'er zeer van op tv populair in Den op tv Haag: politici prezen deze doener tijdens die tijdens de crisis een de arbeidsmarkt tijdens flexibel naar hield en daarmee op de economie draaiende. Maar een het tij lijkt te keren: naar met na een veelal vliegende start en op tv gouden bergen uit in het van vizier, zitten het steeds meer ZZP'ers nu onder in de armoedegrens en dreigen van door de ziekte, recessie en slechte het verzekeringen aan de bedelstaf naar te geraken. met Goudzoekers, zelf een de ZZP-bolwerk, zoekt uit de hoe het zit. naar Hadden op tv zij zelf ook niet wat beter van op moeten een letten? Presentatie: een Martijn Kieft, Pieter het van der het Wielen.

Over tijdens de winnaars en verliezers de achter grote economische trends naar en naar hypes. Economie het gaat eigenlijk over angst en hebzucht. het de Of het nou gaat van om de aanschaf door van een nieuwe auto, een of de ondernemer tijdens die het zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie uit een bepaalt ons dagelijks handelen. Wie op tv ruikt met zijn kans en door wie is er een slachtoffer van de huidige economische malaise? het Martijn Kieft uit en op Chris Vijn gaan op tv op zoek naar in de menselijke verhalen achter abstracte economische een trends en hypes. tijdens De verhalen zijn naar op tv klein en tastbaar. De ene op tv keer ligt het een goud op straat; in de andere keer laten met we ons als in een kuddedier massaal het door gek maken door in slimme marketingtrucs. Wie op zijn de winnaars en wie op tv zijn de verliezers? op tv Presentatie: Martijn Kieft, een Pieter door van der Wielen.

Over door de winnaars met en verliezers achter grote met economische trends met en hypes. Economie uit gaat eigenlijk over uit angst en hebzucht. Of het van nou gaat om de van aanschaf van de een nieuwe auto, of met de de ondernemer die zijn van bedrijf failliet ziet door gaan. Emotie bepaalt ons dagelijks met handelen. het Wie ruikt door zijn kans en wie op is er slachtoffer op tv van de huidige economische malaise? op tv Martijn door Kieft en Chris Vijn de gaan op zoek naar door de menselijke op tv verhalen achter abstracte naar economische het trends en hypes. De verhalen met zijn klein het en tastbaar. tijdens De ene keer ligt een het goud op met straat; de met andere keer laten we tijdens ons als door een kuddedier massaal gek op tv maken door slimme marketingtrucs. een Wie zijn de winnaars tijdens en wie zijn het in de verliezers? Afl.: Het Willie in Wortel-paradijs. naar Nederland heeft duizenden op huis-, tuin- en keukenuitvinders uit die maar één droom hebben: op rijk met worden van hun 'gat van in de op tv markt'. Bijna niemand de hier kan leven van zijn het uitvinding, op want het slijten van door zo'n product is van een stroperig proces op tv en de niet zelden strandt het de 'handige ding' de in een schuurtje. Hoe anders is op het in Amerika. op Daar is de de van uitvinderindustrie een miljardenbusiness waar miljoenen uitvinders tijdens hun een product betrekkelijk eenvouding slijten. Via met SkyMall bijvoorbeeld: een in soort Wehkamp-gids met die met je in het vliegtuig naar Amerika naar krijgt en die met op vol staat met 'things that op tv make life easier', zoals de daar het zijn: deurbellen voor een huisdieren, een scanner een die de bacteriën op met je eten doodt en de wc-brillen tijdens voor je zindelijke kat. in Wie verzint dat? En op tv de wie koopt dat? Martijn een en Pieter duiken in de tijdens wereld van de in tijdens Willie Wortels en op ontrafelen het geheim met van de Amerikaanse miljardenbizz. Presentatie: tijdens Martijn tijdens Kieft, Pieter van van der Wielen.

Afl.: uit Goud in naar de Kliko. Afvalverwerking is in een markt met indrukwekkende door groeicijfers en een de omzet van naar 13,2 miljard euro. Aan door onze vuilniszak wordt goed met geld verdiend. Het de lukt van afvalverwerkers steeds beter waardevolle naar grondstoffen uit op onze troep te recyclen uit of de om te zetten de in kostbare energie. Waarom betalen het we uit eigenlijk nog afvalstoffenheffingen van en verwijderingsbijdragen? Zouden een we niet eerder op tv geld tóe moeten krijgen voor op tv het overhandigen van in onze tijdens vuilniszak? Zeker als die zak dient op als grondstof voor met op tv bedrijven die erom staan te trappelen! tijdens Pieter en naar Martijn storten zich door samen uit op ons afval en ontdekken met wat daaraan de te verdienen valt. een Presentatie: Martijn Kieft, Pieter op tv van der op Wielen.

Over de op winnaars en verliezers achter in grote economische tijdens trends van en hypes. Economie gaat eigenlijk een over tijdens angst en hebzucht. op Of het nou gaat om het de naar aanschaf van een nieuwe een auto, of de ondernemer op die zijn bedrijf het failliet ziet gaan. Emotie met bepaalt ons met dagelijks handelen. Wie ruikt tijdens zijn tijdens kans en met wie is er slachtoffer van door de huidige tijdens economische malaise? Martijn op tv Kieft en van Chris Vijn gaan op zoek naar naar de menselijke een verhalen achter abstracte tijdens economische trends uit en hypes. De verhalen tijdens zijn klein de en tastbaar. De ene de keer ligt het goud in op tijdens straat; de andere de keer laten we ons als in een met kuddedier massaal van gek maken door door slimme marketingtrucs. Wie zijn de uit winnaars en wie op tv zijn de op verliezers? Presentatie: Martijn Kieft, de Pieter van der van Wielen.

Over een de winnaars en verliezers een achter grote economische in trends en een hypes. Economie op gaat eigenlijk over angst en hebzucht. op tv Of de het nou gaat om de uit aanschaf van een tijdens op nieuwe auto, of door de ondernemer die zijn bedrijf failliet de ziet gaan. een Emotie bepaalt ons op dagelijks handelen. op tv Wie ruikt zijn kans op en op tv wie is er slachtoffer van de het naar huidige economische malaise? Martijn Kieft en de Chris Vijn in gaan op naar zoek naar de door menselijke verhalen achter abstracte tijdens economische trends en op tv hypes. De verhalen de zijn klein en tijdens tastbaar. De tijdens ene keer ligt het goud door op straat; het de op tv andere keer laten we ons als tijdens een kuddedier op tv massaal gek maken door het slimme naar marketingtrucs. Wie zijn de winnaars een op en wie zijn de op verliezers?

Over door de winnaars en naar verliezers achter in grote economische trends en hypes. Economie tijdens gaat uit eigenlijk over angst en hebzucht. tijdens Of het nou naar gaat om de op tv aanschaf van een van nieuwe een auto, of de de ondernemer die uit zijn bedrijf failliet ziet uit gaan. Emotie bepaalt door ons dagelijks handelen. Wie tijdens ruikt op zijn kans en wie is tijdens er in slachtoffer van de huidige economische het malaise? Martijn Kieft op tv en het Chris Vijn gaan met op zoek naar de menselijke het verhalen van achter abstracte economische trends van en hypes. een De verhalen zijn klein en tastbaar. door De ene met keer ligt het goud naar op tv op straat; de andere naar keer laten we ons als het een kuddedier door massaal gek maken tijdens door slimme een marketingtrucs. Wie zijn de op winnaars en wie de zijn de van verliezers?

Over de met winnaars en op verliezers achter naar grote economische trends en in hypes. Economie gaat eigenlijk door over angst en hebzucht. in Of het de nou gaat om de door een aanschaf van een nieuwe auto, of van de ondernemer die in zijn bedrijf failliet tijdens de ziet gaan. Emotie tijdens bepaalt ons dagelijks handelen. met Wie ruikt uit zijn kans en wie op is er slachtoffer het van de op huidige economische malaise? Martijn Kieft en uit Chris Vijn gaan de op zoek naar door de uit menselijke verhalen achter abstracte door economische trends en hypes. van De verhalen zijn het klein met en tastbaar. De ene van keer ligt het op goud op van straat; de andere keer laten uit we ons als door een naar kuddedier massaal gek naar maken door slimme marketingtrucs. Wie op tv zijn de uit winnaars en wie met zijn de van verliezers?

Over de winnaars op en verliezers achter tijdens grote naar economische trends en hypes. op Economie gaat eigenlijk over op angst en hebzucht. van Of het met nou gaat om de de aanschaf van een tijdens nieuwe uit auto, of de ondernemer van die zijn bedrijf van failliet ziet gaan. door Emotie bepaalt ons van dagelijks met handelen. Wie ruikt zijn kans een en wie is er door slachtoffer op tv van de huidige economische malaise? de Martijn Kieft en van Chris tijdens Vijn gaan op zoek naar uit met de menselijke verhalen achter abstracte economische naar trends en hypes. van De verhalen zijn op tv klein van en tastbaar. De ene in keer ligt een het goud op op straat; de op tv andere keer laten we ons als in een kuddedier naar massaal met gek maken door tijdens slimme marketingtrucs. Wie zijn de het winnaars en wie het zijn de met verliezers?

Over naar de winnaars en verliezers achter op tv grote economische op tv trends en hypes. Economie het gaat in eigenlijk over van angst en hebzucht. Of door het nou gaat om een de aanschaf van tijdens een nieuwe auto, of op uit de ondernemer die zijn bedrijf met failliet ziet gaan. uit Emotie bepaalt ons dagelijks met het handelen. Wie ruikt zijn kans de en op tv wie is er slachtoffer in van de huidige het economische malaise? Martijn Kieft op tv en van Chris Vijn gaan op op tv zoek naar de menselijke het verhalen achter abstracte economische tijdens trends en een hypes. De verhalen zijn tijdens de klein en tastbaar. De ene keer met ligt een het goud op straat; op tv de andere keer laten naar we met ons als een kuddedier massaal tijdens gek maken door naar slimme marketingtrucs. Wie de met zijn de winnaars en naar wie zijn van de verliezers?

Over in de winnaars en door verliezers achter grote in economische trends het en hypes. Economie gaat eigenlijk over op angst op en hebzucht. Of het nou in gaat om de op aanschaf naar van een nieuwe auto, tijdens of de ondernemer die door zijn bedrijf failliet uit ziet gaan. op Emotie bepaalt in ons dagelijks handelen. Wie in ruikt zijn kans op en wie een is er op tv slachtoffer van de huidige uit economische malaise? Martijn Kieft op tv en Chris tijdens Vijn gaan op zoek van naar de menselijke door verhalen achter het abstracte economische trends van en hypes. De verhalen zijn op klein en met tastbaar. De ene keer de ligt tijdens het goud op op straat; de andere tijdens keer laten we ons een als een het kuddedier massaal gek maken uit door slimme marketingtrucs. Wie het zijn de in winnaars en wie op zijn de de verliezers?

Afl.: Reclame. Waarom met zijn er zulke op tv irritante reclames zijn naar op uit tv? Met van die storende naar door deuntjes die steeds maar in op je met hoofd rond blijven spoken? Ze van zullen de hun geld wel van opbrengen, anders waren ze er vast tijdens niet meer. op Maar een waarom zijn er dan niet met alleen maar op tv irritante reclames? Gelukkig zien een we tijdens ook nog weleens een het leuke commercial. Verslaggever Martijn Kieft op denkt naar dat hij immuun is in voor van reclame, dat hij zich op tv ertegen kan wapenen. Collega uit Pieter van der Wielen een op is er juist tijdens van overtuigd dat met reclame inspeelt op van het onderbewuste en dat we op dus willoos slachtoffer zijn van van op tv alle reclame-uitingen een die er dagelijks op ons afkomen. een Reclame is het overal. uit Op een doodgewone dag worden we uit op alleen al met van minimaal 30.000 merkuitingen geconfronteerd op de schoenen, tassen, kleding, een uithangborden. Kan een mens het de zich hiertegen wapenen? met Of lopen we massaal in met dezelfde val die reclamemakers naar voor ons in hebben naar opgezet? Goudzoekers duikt in het de wereld uit van reclame en op tv probeert zich te onderwerpen aan van haar duistere maar ijzeren van wetten. Met naar behulp van reclamegoeroe Manfred naar Bik maken Kieft van en Van de der door Wielen zelf zowel een irritante als uit leuke commercial en door testen wat op tv het effect ervan is. in Wat werkt er een beter? En door hoeveel kost het naar eigenlijk om uit een reclamespotje te maken? op tv Bovendien blijkt tijdens het geen sinecure van en vooral een in geldverslindende business om de tijdens spotjes op tv op tv te krijgen. uit Lukt het uit Kieft en Van van der Wielen voor hun op tv commercials ook uitzendplek te een krijgen? Presentatie: Chris het Vijn.

Over op de winnaars en verliezers achter door grote economische het trends in en hypes. Economie in gaat eigenlijk over angst van en hebzucht. Of het nou naar gaat om de tijdens aanschaf van een tijdens nieuwe auto, of in de ondernemer van die zijn bedrijf uit failliet ziet gaan. tijdens Emotie bepaalt ons uit dagelijks handelen. op Wie ruikt zijn kans en het wie in is er het slachtoffer van de huidige met economische malaise? Martijn Kieft en de Chris Vijn gaan uit op zoek naar tijdens naar de menselijke verhalen achter abstracte economische uit in trends en hypes. in De verhalen zijn uit klein en tastbaar. een De ene keer tijdens ligt het goud tijdens op straat; de andere keer op laten we ons als een een kuddedier massaal naar het gek maken door een slimme marketingtrucs. Wie zijn op tv de winnaars en wie naar zijn op de verliezers?

oktober 2019
22-08-2011 20:55

Deutschland über alles

Goudzoekers - Deutschland über alles

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

15-08-2011 20:55

Jagen op de erfenis

Goudzoekers - Jagen op de erfenis

Goudzoekers is vernieuwd. Martijn Kieft en Pieter van der Wielen onderzoeken op participerende wijze waar het geld nou echt verdiend wordt. 'Het geld ligt op straat' is een gevleugelde uitspraak, maar waar dan precies? Om dat uit te zoeken ...

08-08-2011 20:55

De nieuwe armen van de 21e eeuw

Goudzoekers - De nieuwe armen van de 21e eeuw

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

01-08-2011 20:55

Aflevering 69

Goudzoekers - Aflevering 69

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

25-07-2011 20:55

Het Willie Wortel-paradijs

Goudzoekers - Het Willie Wortel-paradijs

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

18-07-2011 20:55

Goud in de Kliko

Goudzoekers - Goud in de Kliko

Afl.: Goud in de Kliko. Afvalverwerking is een markt met indrukwekkende groeicijfers en een omzet van 13,2 miljard euro. Aan onze vuilniszak wordt goed geld verdiend. Het lukt afvalverwerkers steeds beter waardevolle grondstoffen uit onze t...

11-07-2011 20:55

Aflevering 66

Goudzoekers - Aflevering 66

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

04-07-2011 20:55

Aflevering 65

Goudzoekers - Aflevering 65

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

27-06-2011 20:55

Aflevering 64

Goudzoekers - Aflevering 64

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

20-06-2011 20:55

Aflevering 63

Goudzoekers - Aflevering 63

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

06-06-2011 20:50

Aflevering 62

Goudzoekers - Aflevering 62

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

30-05-2011 13:20

Aflevering 61

Goudzoekers - Aflevering 61

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

23-05-2011 13:20

Aflevering 60

Goudzoekers - Aflevering 60

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

16-05-2011 20:50

Reclame

Goudzoekers - Reclame

Afl.: Reclame. Waarom zijn er zulke irritante reclames zijn op tv? Met van die storende deuntjes die steeds maar in je hoofd rond blijven spoken? Ze zullen hun geld wel opbrengen, anders waren ze er vast niet meer. Maar waarom zijn er dan n...

09-05-2011 20:55

Aflevering 58

Goudzoekers - Aflevering 58

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

Je bekijkt momenteel pagina 1 van 3. Eerste   Vorige   Volgende   Laatste  

Goudzoekers gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van Goudzoekers de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van Goudzoekers bij Goudzoekers liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 2.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van Goudzoekers. Heb je een uitzending van Goudzoekers gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

Goudzoekers gemist

Zoektocht naar de spelregels van de economie en het programma laat zien hoe mensen omgaan met geld en hoe geld omgaatmet mensen. Wat weten we eigenlijk van geld? Martijn Kieft, Chris Vijn en Hans de Geus gaan op ontdekkingstocht door definanciële jungle en banen zich een weg door de ongeschreven regels van de financiële markten.

Uitzending gemist van Goudzoekers? Hier kun je alle uitzendingen van Goudzoekers kijken!

  • Totaal aantal uitzendingen: 33
  • Laatste uitzending op 22-08-2011 om 20:55 uur
 
Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!