Programma gemist?

Over door de winnaars en uit verliezers achter grote economische trends op tv het en hypes. Economie gaat tijdens eigenlijk over angst tijdens en hebzucht. Of het nou met gaat om op tv de aanschaf van een uit nieuwe auto, door of door de ondernemer die zijn bedrijf een failliet ziet het gaan. Emotie bepaalt met ons dagelijks handelen. Wie ruikt op tv van zijn kans en wie is er met slachtoffer van naar de naar huidige economische malaise? Martijn het Kieft en Chris Vijn uit gaan op zoek met naar de van menselijke verhalen achter abstracte tijdens economische trends en hypes. van De van verhalen zijn klein en tastbaar. naar De ene keer met de ligt het goud in op straat; de op andere keer laten we ons als een in een kuddedier massaal gek maken een door slimme door marketingtrucs. Wie in zijn de winnaars en wie zijn een de door verliezers? Afl.: Deutschland uit über alles. In van Duitsland gaat het goed, met veel beter dan naar in Nederland. van De economie bloeit als in nooit tevoren op en de crisis komen naar onze oosterburen een ongeschonden door. een Wat is het de geheim van de met Duitsers? Wat heeft met onze grote broer tijdens wat wij niet het hebben? Chris Vijn, Martijn Kieft en op Pieter van der in in Wielen gaan op zoek naar tijdens het geheim achter het op tv nieuwe Duitse Wirtschaftswunder door en steken een hun bewondering door niet onder stoelen of banken. met Chris denkt dat de tijdens het de grote bedrijven als op BMW van en Adidas zijn die de economie de draaiende houden. Martijn door op tv zet in op het kleinere familiebedrijf een als tijdens motor van met de Duitse welvaart. En Pieter gelooft een heilig in tijdens de door kracht van de Duitse van mentaliteit: niet zeuren, in maar gehoorzamen op tv en dóen. En: op tv ultieme degelijkheid. Wie heeft er door gelijk? Presentatie: van Martijn Kieft, Pieter van der met de Wielen.

Goudzoekers is vernieuwd. van Martijn Kieft en van Pieter van der in Wielen op onderzoeken op participerende het wijze waar het met geld nou echt verdiend van wordt. 'Het van geld ligt op op straat' is een gevleugelde het uitspraak, maar waar dan tijdens precies? met Om dat de uit te zoeken volgen zij de in geldstromen en tijdens komen terecht bij handelaren, een door ondernemers en bankiers de die alles en tijdens iedereen net iets te slim af op tv te zijn. in Afl.: Jagen uit op de erfenis. Jaarlijks sterven uit 140.000 het Nederlanders. Door de vergrijzing door blijft een dit aantal stijgen. Alle het Nederlandse doden samen lieten op tv vorig jaar met ruim 12 miljard op euro na - uit dat is tijdens 86.000 euro per erfenis. het Vroeger ging particulier uit vermogen stilzwijgend naar Staat uit en op tv kinderen, maar die tijd lijkt tijdens nu definitief voorbij. een Met tijdens alle bezuinigingen in de kunstsector, tijdens ontwikkelingshulp en met alle andere linkse tijdens hobby's, volstaat wachten niet van langer: de Kunstwereld, naar de een Kerk en Goede op Doelen hengelen actief naar een nalatenschappen. Vroeger vonden uit wij dat onethisch, op tv maar ook dat is de verleden de tijd. Naast de klassieke naar notaris zijn tal van nieuwe in beroepsgroepen door ontstaan die zich graag ontfermen van over door de aanstaande in dode. Goudzoekers stort op zich op deze op miljardenmarkt en zoekt het goud, laverend een tussen schaamte en met hebzucht. naar Presentatie: Martijn van Kieft, Peter Van op tv der Wielen, Chris in Vijn.

Over met de winnaars en verliezers achter naar grote met economische trends en hypes. Economie naar gaat een eigenlijk over angst en met hebzucht. Of het nou het uit gaat om de aanschaf van een op nieuwe door auto, of de ondernemer die uit zijn een bedrijf failliet met ziet gaan. Emotie op bepaalt ons dagelijks handelen. uit Wie ruikt zijn kans en door wie is de er slachtoffer van in de huidige economische malaise? door uit Martijn Kieft en Chris Vijn gaan uit op de zoek naar de van menselijke verhalen achter abstracte in economische trends en hypes. in van De verhalen zijn klein en door tastbaar. met De ene keer van ligt het goud op straat; de in andere met keer laten naar we ons als een kuddedier massaal op tv gek in maken door slimme een marketingtrucs. Wie uit zijn de winnaars uit en wie zijn de verliezers? Afl.: door op tv De nieuwe armen van de 21e uit eeuw. Elk uit jaar van vestigen hordes mensen naar zich als ZZP'er: zelfstandige zonder de personeel. Nederland tijdens kent er al bijna uit 1 miljoen. Eerst was van de ZZP'er zeer met populair een in Den op tv Haag: politici prezen naar deze doener die tijdens op de crisis door de arbeidsmarkt flexibel de hield en daarmee de economie draaiende. van Maar tijdens het tij lijkt te op keren: op tv na een veelal naar vliegende start en in gouden bergen in het vizier, zitten de het steeds meer ZZP'ers nu in onder de armoedegrens en dreigen door uit door ziekte, recessie en op tv slechte verzekeringen aan de bedelstaf op te geraken. op Goudzoekers, zelf op een ZZP-bolwerk, zoekt uit uit hoe het zit. tijdens Hadden zij uit zelf ook niet wat beter de op met moeten letten? door Presentatie: Martijn Kieft, Pieter van der het de Wielen.

Over in de winnaars en met verliezers achter grote economische een trends en van hypes. Economie op gaat eigenlijk over angst met en hebzucht. Of het nou het gaat om op de aanschaf van een de nieuwe auto, van of de uit ondernemer die op zijn bedrijf failliet ziet gaan. tijdens Emotie bepaalt de ons dagelijks handelen. op tv Wie ruikt zijn naar kans en de wie is er slachtoffer van in de op huidige economische malaise? Martijn tijdens Kieft en Chris Vijn op gaan op zoek naar naar de menselijke verhalen van achter naar abstracte economische trends en op tv hypes. de De verhalen zijn klein en van tastbaar. De uit ene keer ligt uit het goud een op straat; de op andere keer laten we ons als door een kuddedier massaal het gek maken op door uit slimme marketingtrucs. Wie zijn uit de winnaars en wie zijn de uit de verliezers? Presentatie: Martijn Kieft, Pieter op tv van in der Wielen.

Over van de winnaars en verliezers achter uit grote de economische trends en hypes. Economie op tv met gaat eigenlijk over angst en tijdens hebzucht. met Of het nou van gaat om de door aanschaf van een het nieuwe auto, of de ondernemer die het zijn bedrijf de failliet ziet gaan. Emotie een uit bepaalt ons dagelijks handelen. uit Wie ruikt naar zijn kans en wie is er de slachtoffer van de tijdens huidige economische op tv malaise? Martijn uit Kieft en Chris Vijn gaan in op zoek op tv naar de menselijke op tv verhalen achter abstracte economische de trends op en hypes. De verhalen zijn van klein uit en tastbaar. De van ene keer ligt uit het goud op tv op straat; de andere keer een laten we op ons als een kuddedier massaal tijdens gek op tv maken door op tv slimme marketingtrucs. Wie zijn in de winnaars een en wie zijn de verliezers? Afl.: in Het van Willie Wortel-paradijs. met Nederland heeft duizenden huis-, tuin- door en tijdens keukenuitvinders die maar één de droom hebben: rijk tijdens worden van hun tijdens 'gat in de markt'. met Bijna niemand hier van kan leven van zijn tijdens van uitvinding, want het slijten van zo'n uit product is een het stroperig van proces en niet zelden in strandt het 'handige ding' uit in in een schuurtje. Hoe anders met is het in van Amerika. Daar is van de uitvinderindustrie op een miljardenbusiness van waar miljoenen uitvinders van hun product betrekkelijk op eenvouding slijten. Via SkyMall bijvoorbeeld: een door soort Wehkamp-gids het die je in het de vliegtuig naar een Amerika krijgt en die in vol staat met met 'things met that make life tijdens easier', zoals daar tijdens zijn: deurbellen voor huisdieren, een tijdens scanner die van de bacteriën op de je eten doodt en naar wc-brillen het voor je het zindelijke kat. Wie uit verzint dat? En wie koopt dat? op tv Martijn en Pieter met duiken op in de wereld van naar de Willie Wortels en naar ontrafelen het het geheim van de Amerikaanse een miljardenbizz. Presentatie: Martijn tijdens Kieft, de Pieter van der naar Wielen.

Afl.: Goud tijdens in de Kliko. naar Afvalverwerking is een het markt met tijdens indrukwekkende groeicijfers en een omzet met van de 13,2 miljard euro. Aan naar onze vuilniszak wordt tijdens goed geld een verdiend. Het lukt afvalverwerkers steeds op beter waardevolle grondstoffen in de uit onze troep naar te recyclen of om te op zetten in de kostbare energie. Waarom betalen we door eigenlijk nog door afvalstoffenheffingen en verwijderingsbijdragen? met Zouden we niet eerder uit tijdens geld tóe moeten krijgen uit voor het overhandigen van tijdens onze vuilniszak? van Zeker als die zak met dient als grondstof voor tijdens bedrijven die erom door op staan te trappelen! Pieter op en Martijn storten in zich samen op ons afval op tv en op tv ontdekken wat daaraan tijdens te verdienen valt. de Presentatie: Martijn door Kieft, Pieter van der van Wielen.

Over de winnaars het en verliezers van achter tijdens grote economische trends en hypes. Economie een gaat van eigenlijk over angst en hebzucht. de Of het het nou gaat om het de aanschaf een van een in nieuwe auto, of de het ondernemer die zijn bedrijf naar failliet ziet gaan. Emotie een bepaalt ons dagelijks op tv handelen. Wie ruikt tijdens zijn naar kans en uit wie is er slachtoffer van de van in huidige economische malaise? Martijn Kieft en de Chris Vijn naar gaan op zoek naar het de menselijke verhalen op de achter abstracte economische trends en hypes. met van De verhalen zijn klein naar en tastbaar. naar De ene keer de ligt het goud op straat; de in andere op keer laten op we ons als op een kuddedier massaal gek maken van door het slimme marketingtrucs. Wie het zijn de winnaars van en wie zijn de verliezers? tijdens Presentatie: Martijn een Kieft, Pieter van uit der Wielen.

Over met de winnaars en verliezers achter uit grote op economische trends en hypes. Economie tijdens gaat een eigenlijk over angst en hebzucht. een Of het nou door gaat om van de aanschaf van een een nieuwe auto, van of in de ondernemer die zijn bedrijf failliet door ziet gaan. Emotie in bepaalt de ons dagelijks handelen. Wie ruikt op tv zijn kans en een het wie is er slachtoffer van de op tv huidige economische tijdens malaise? Martijn Kieft en op van Chris Vijn gaan op uit zoek naar de van menselijke verhalen achter abstracte economische een trends met en hypes. De van verhalen zijn klein van en tastbaar. De ene een keer ligt op het goud op een straat; de van andere keer laten we door ons als uit een kuddedier massaal gek op maken door slimme marketingtrucs. Wie met zijn een de winnaars en wie zijn met de met verliezers?

Over naar de winnaars een en verliezers achter op tv grote economische trends en hypes. Economie uit gaat eigenlijk over op angst en met hebzucht. van Of het nou gaat het om de aanschaf uit van een nieuwe naar auto, of de ondernemer een die zijn tijdens bedrijf failliet ziet gaan. Emotie in bepaalt ons dagelijks tijdens handelen. tijdens Wie ruikt zijn kans op tv en wie is er door slachtoffer de van de huidige economische malaise? van Martijn Kieft tijdens en Chris een Vijn gaan op zoek met naar de een menselijke verhalen achter abstracte door economische door trends en hypes. De verhalen zijn in naar klein en tastbaar. De ene op keer de ligt het goud in op straat; de een andere keer laten we ons als op een kuddedier massaal in gek met maken door slimme naar marketingtrucs. Wie zijn met de winnaars en wie tijdens zijn de tijdens verliezers?

Over de winnaars het en verliezers achter naar grote economische trends een en door hypes. Economie gaat het eigenlijk over angst en van hebzucht. Of de het nou van gaat om de aanschaf van naar een van nieuwe auto, of naar de ondernemer die zijn bedrijf van failliet op ziet gaan. Emotie op bepaalt ons dagelijks naar handelen. Wie ruikt het zijn kans en wie uit is er slachtoffer van uit de de huidige economische malaise? Martijn met Kieft en Chris Vijn gaan tijdens op zoek naar een de op menselijke verhalen achter abstracte de economische trends en van hypes. uit De verhalen zijn klein en van tastbaar. De ene uit keer ligt het goud van op straat; uit de andere een keer laten we ons een als een kuddedier massaal uit gek maken door op slimme op marketingtrucs. Wie zijn een de winnaars en wie naar zijn tijdens de verliezers?

Over de de winnaars en verliezers een achter grote door economische trends een en hypes. Economie gaat met eigenlijk over angst het en hebzucht. Of het nou op tv gaat om de de aanschaf van het een nieuwe auto, of het de ondernemer naar die zijn bedrijf naar failliet ziet gaan. Emotie een bepaalt ons het dagelijks handelen. Wie ruikt op zijn kans en uit wie is op er slachtoffer van met de in huidige economische malaise? Martijn op Kieft en Chris uit Vijn gaan op zoek de naar de menselijke op tv verhalen achter abstracte met economische trends en het hypes. De met verhalen zijn op klein en tastbaar. De ene op keer de ligt het goud op straat; de de in andere keer laten het we ons als een door kuddedier massaal op gek maken door slimme marketingtrucs. Wie tijdens zijn de winnaars een en wie in zijn in de verliezers?

Over de op winnaars en door verliezers achter grote economische trends in en hypes. door Economie gaat eigenlijk over het het angst en hebzucht. met Of het nou gaat uit om de aanschaf van uit een nieuwe auto, op tv of de het ondernemer die de zijn bedrijf failliet ziet uit gaan. Emotie bepaalt op ons dagelijks met handelen. Wie ruikt zijn tijdens kans en wie is er van door slachtoffer van de naar huidige economische malaise? naar Martijn Kieft en Chris met Vijn gaan van op zoek naar de menselijke naar verhalen achter abstracte op economische trends en hypes. in De verhalen naar zijn klein op en tastbaar. De ene tijdens keer ligt het een goud op op tv straat; de andere keer laten een we ons naar als een kuddedier massaal tijdens gek maken van door slimme de marketingtrucs. Wie naar zijn de winnaars en wie door zijn de uit verliezers?

Over de winnaars van door en verliezers achter grote economische trends tijdens de en hypes. Economie gaat naar eigenlijk over angst met en hebzucht. Of op tv het nou op gaat om de op tv aanschaf van een nieuwe op auto, of tijdens de ondernemer die zijn bedrijf failliet het ziet gaan. tijdens Emotie bepaalt ons van dagelijks handelen. uit Wie ruikt zijn kans en op tv wie de is er slachtoffer van de op huidige de economische malaise? Martijn met Kieft en Chris uit Vijn gaan een op zoek naar de menselijke verhalen van achter het abstracte economische in trends en hypes. met De verhalen zijn uit klein en tastbaar. De naar ene keer tijdens ligt het goud op straat; met de het andere keer laten we ons naar als een op tv kuddedier massaal op gek maken door slimme naar marketingtrucs. Wie zijn tijdens de winnaars door en wie zijn tijdens de verliezers?

Afl.: Reclame. Waarom een naar zijn er zulke in irritante reclames zijn op tv? Met een van een die storende deuntjes op die steeds maar in van je hoofd rond door blijven spoken? Ze met zullen hun geld wel door op tv opbrengen, anders waren ze er vast uit niet meer. Maar uit waarom met zijn er dan niet alleen door maar irritante op tv reclames? Gelukkig zien in we ook uit nog weleens een naar leuke commercial. Verslaggever Martijn Kieft tijdens denkt in dat hij immuun een is voor reclame, de dat hij zich ertegen van kan wapenen. Collega uit Pieter van der Wielen tijdens een is er juist van overtuigd in dat reclame inspeelt op de het onderbewuste en door dat de we dus willoos slachtoffer zijn het uit van alle reclame-uitingen die er naar dagelijks met op ons afkomen. Reclame de is overal. Op een doodgewone op tv dag worden we tijdens alleen al met van een minimaal 30.000 merkuitingen op geconfronteerd op schoenen, tassen, in kleding, uithangborden. van Kan een mens zich hiertegen wapenen? het Of lopen van we massaal in de dezelfde val die reclamemakers in voor ons van hebben opgezet? Goudzoekers duikt door in de wereld uit in van reclame en probeert van zich te onderwerpen in aan haar duistere maar ijzeren tijdens wetten. Met met behulp het van reclamegoeroe Manfred Bik op tv maken Kieft en Van der op Wielen door zelf zowel een van irritante als leuke commercial op en op testen wat het effect naar ervan is. uit Wat werkt er beter? En op tv hoeveel kost met het eigenlijk om van een reclamespotje te met maken? Bovendien blijkt het geen uit sinecure en van vooral een geldverslindende het business om door de spotjes op tv op tv te met krijgen. Lukt het Kieft door en Van der door Wielen voor op tv hun commercials ook uitzendplek naar te krijgen? Presentatie: de Chris Vijn.

Over de naar winnaars en verliezers achter een grote de economische trends de en hypes. Economie gaat van eigenlijk over angst van en hebzucht. het Of het nou gaat om de op tv aanschaf van een naar nieuwe auto, of met de de ondernemer die zijn bedrijf op tv failliet ziet door gaan. Emotie bepaalt tijdens ons dagelijks handelen. Wie uit ruikt zijn kans van en wie is er op tv slachtoffer van een de huidige een economische malaise? Martijn Kieft en naar Chris Vijn gaan op op zoek naar de de menselijke verhalen door achter abstracte economische met trends de en hypes. De met verhalen zijn klein een en tastbaar. De ene uit keer ligt het goud door uit op straat; de andere op tv keer laten we naar ons als uit een kuddedier massaal gek maken door met slimme marketingtrucs. uit Wie zijn de door winnaars op en wie zijn de op tv verliezers?

augustus 2017
22-08-2011 20:55

Deutschland über alles

Goudzoekers - Deutschland über alles

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

15-08-2011 20:55

Jagen op de erfenis

Goudzoekers - Jagen op de erfenis

Goudzoekers is vernieuwd. Martijn Kieft en Pieter van der Wielen onderzoeken op participerende wijze waar het geld nou echt verdiend wordt. 'Het geld ligt op straat' is een gevleugelde uitspraak, maar waar dan precies? Om dat uit te zoeken ...

08-08-2011 20:55

De nieuwe armen van de 21e eeuw

Goudzoekers - De nieuwe armen van de 21e eeuw

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

01-08-2011 20:55

Aflevering 69

Goudzoekers - Aflevering 69

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

25-07-2011 20:55

Het Willie Wortel-paradijs

Goudzoekers - Het Willie Wortel-paradijs

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

18-07-2011 20:55

Goud in de Kliko

Goudzoekers - Goud in de Kliko

Afl.: Goud in de Kliko. Afvalverwerking is een markt met indrukwekkende groeicijfers en een omzet van 13,2 miljard euro. Aan onze vuilniszak wordt goed geld verdiend. Het lukt afvalverwerkers steeds beter waardevolle grondstoffen uit onze t...

11-07-2011 20:55

Aflevering 66

Goudzoekers - Aflevering 66

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

04-07-2011 20:55

Aflevering 65

Goudzoekers - Aflevering 65

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

27-06-2011 20:55

Aflevering 64

Goudzoekers - Aflevering 64

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

20-06-2011 20:55

Aflevering 63

Goudzoekers - Aflevering 63

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

06-06-2011 20:50

Aflevering 62

Goudzoekers - Aflevering 62

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

30-05-2011 13:20

Aflevering 61

Goudzoekers - Aflevering 61

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

23-05-2011 13:20

Aflevering 60

Goudzoekers - Aflevering 60

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

16-05-2011 20:50

Reclame

Goudzoekers - Reclame

Afl.: Reclame. Waarom zijn er zulke irritante reclames zijn op tv? Met van die storende deuntjes die steeds maar in je hoofd rond blijven spoken? Ze zullen hun geld wel opbrengen, anders waren ze er vast niet meer. Maar waarom zijn er dan n...

09-05-2011 20:55

Aflevering 58

Goudzoekers - Aflevering 58

Over de winnaars en verliezers achter grote economische trends en hypes. Economie gaat eigenlijk over angst en hebzucht. Of het nou gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, of de ondernemer die zijn bedrijf failliet ziet gaan. Emotie bepaal...

Je bekijkt momenteel pagina 1 van 3. Eerste   Vorige   Volgende   Laatste  

Goudzoekers gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van Goudzoekers de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van Goudzoekers bij Goudzoekers liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 2.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van Goudzoekers. Heb je een uitzending van Goudzoekers gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

Goudzoekers gemist

Zoektocht naar de spelregels van de economie en het programma laat zien hoe mensen omgaan met geld en hoe geld omgaatmet mensen. Wat weten we eigenlijk van geld? Martijn Kieft, Chris Vijn en Hans de Geus gaan op ontdekkingstocht door definanciële jungle en banen zich een weg door de ongeschreven regels van de financiële markten.

Uitzending gemist van Goudzoekers? Hier kun je alle uitzendingen van Goudzoekers kijken!

  • Totaal aantal uitzendingen: 33
  • Laatste uitzending op 22-08-2011 om 20:55 uur
 
Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!

Cookies

Hebikietsgemist.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op "Akkoord" te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Akkoord