Programma gemist?

De belangrijkste technologische op tv ontwikkeling op van de afgelopen jaren het is de tijdens digitalisering van producten. De op tv invloed van deze naar digitale producten is groot. een In deze aflevering het op tv zien we de van gevolgen.

Met de de komst van internet is naar het het onderscheid tussen gedrukte tijdens en audiovisuele media niet een meer helder. In naar deze aflevering zien we naar hoe een de media met deze naar verandering in omgaan.

Massamedia tijdens informeren, amuseren, op socialiseren en binden. Ze een proberen allemaal zoveel mogelijk mensen het bereiken. Door grote op tv onderlinge concurrentie ontstaan in in er mediahypes. Hoe komt zo'n de hype tot een stand?

Afl.: naar 23 Internet en naar privacy. De belangrijkste technologische ontwikkeling uit van uit de afgelopen jaren in is de digitalisering van van producten. Ze naar hangen samen een met ontwikkelingen in de het maatschappij: internationalisering, het wereldwijde economische groei en een het toenemende behoefte aan informatie. van uit De invloed van deze digitale producten tijdens is groot. In een deze aflevering naar zien we de gevolgen de op maatschappelijk de gebied. tijdens En we doen naar een gooi naar hoe op tv de toekomst het er uit kan uit komen te zien.

Afl.: tijdens 22 Krant en internet. in Met de uit komst van internet is het in een onderscheid tussen gedrukte in en audiovisuele media niet meer in helder. In deze aflevering uit zien de we hoe de met media met deze een verandering omgaan. Wat van doet een het krant wel en een een internetsite niet? op En waarom kiest de ene op burger juist voor internet uit en tijdens de ander in voor de krant?

Afl.: het 21 Communicatie. Massamedia informeren, amuseren, tijdens een socialiseren en binden. Dat door doen ze op verschillende manieren, in maar ze proberen van uit allemaal zoveel mogelijk door mensen bereiken. Door de grote onderlinge naar concurrentie ontstaan er op mediahypes. Hoe komt het in zo'n hype tot tijdens stand, welke processen spelen daarin een een in rol?

december 2021
12-03-2012 05:30

Internet en privacy

Focus op de maatschappij - Internet en privacy

De belangrijkste technologische ontwikkeling van de afgelopen jaren is de digitalisering van producten. De invloed van deze digitale producten is groot. In deze aflevering zien we de gevolgen.

12-03-2012 05:15

Krant en internet

Focus op de maatschappij - Krant en internet

Met de komst van internet is het onderscheid tussen gedrukte en audiovisuele media niet meer helder. In deze aflevering zien we hoe de media met deze verandering omgaan.

12-03-2012 05:00

Communicatie

Focus op de maatschappij - Communicatie

Massamedia informeren, amuseren, socialiseren en binden. Ze proberen allemaal zoveel mogelijk mensen bereiken. Door grote onderlinge concurrentie ontstaan er mediahypes. Hoe komt zo'n hype tot stand?

28-11-2011 05:30

23 Internet en privacy

Focus op de maatschappij - 23 Internet en privacy

Afl.: 23 Internet en privacy. De belangrijkste technologische ontwikkeling van de afgelopen jaren is de digitalisering van producten. Ze hangen samen met ontwikkelingen in de maatschappij: internationalisering, wereldwijde economische groei...

28-11-2011 05:15

22 Krant en internet

Focus op de maatschappij - 22 Krant en internet

Afl.: 22 Krant en internet. Met de komst van internet is het onderscheid tussen gedrukte en audiovisuele media niet meer helder. In deze aflevering zien we hoe de media met deze verandering omgaan. Wat doet een krant wel en een internetsite...

28-11-2011 05:00

21 Communicatie

Focus op de maatschappij - 21 Communicatie

Afl.: 21 Communicatie. Massamedia informeren, amuseren, socialiseren en binden. Dat doen ze op verschillende manieren, maar ze proberen allemaal zoveel mogelijk mensen bereiken. Door de grote onderlinge concurrentie ontstaan er mediahypes. ...

Je bekijkt momenteel pagina 2 van 2. Eerste   Vorige   Volgende   Laatste  

Focus op de maatschappij gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van Focus op de maatschappij de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van Focus op de maatschappij bij Focus op de maatschappij liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 3.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van Focus op de maatschappij. Heb je een uitzending van Focus op de maatschappij gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

Focus op de maatschappij gemist

Je mening kunnen onderbouwen is een kunst op zich. Verdiep je in de thema's en laat de opdrachten je aan het denken zetten. Het SchoolTV-programma Focus op de maatschappij is niet gebonden aan een bepaalde methode, maar de onderwerpen die worden behandeld, komen ook in de verschillende methodes aan bod: aangeleerd of aangeboren, sport als big business, democratie en dictatuur en tenslotte discriminatie.

Uitzending gemist van Focus op de maatschappij? Hier kun je alle uitzendingen van Focus op de maatschappij kijken!

  • Totaal aantal uitzendingen: 21
  • Laatste uitzending op 13-05-2014 om 05:45 uur
 
Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!