Programma gemist?

De op tv belangrijkste technologische ontwikkeling van de in afgelopen jaren is met de digitalisering van door van producten. De invloed op van deze digitale producten is groot. in In deze in aflevering het zien we de een gevolgen.

Met in de komst met van internet is in het onderscheid tussen een gedrukte en audiovisuele media niet meer met helder. In een deze aflevering zien we op hoe de naar media met deze de verandering op omgaan.

Massamedia informeren, tijdens amuseren, socialiseren en binden. van Ze het proberen allemaal zoveel mogelijk mensen in bereiken. Door met grote onderlinge concurrentie op ontstaan er mediahypes. Hoe de komt zo'n hype de op tv tot stand?

Afl.: door 23 Internet en de privacy. De belangrijkste het technologische ontwikkeling naar van de afgelopen jaren is met de digitalisering met van producten. van Ze hangen samen met door ontwikkelingen in de maatschappij: internationalisering, uit wereldwijde economische groei van en op tv een toenemende behoefte aan informatie. op De door invloed van het deze digitale producten is uit groot. In deze aflevering zien naar met we de gevolgen op op tv maatschappelijk gebied. En we naar doen de een gooi naar hoe de toekomst op tv er door uit kan komen te met zien.

Afl.: op tv 22 Krant op tv en internet. Met de komst met van internet is op het onderscheid tussen met gedrukte en audiovisuele media de tijdens niet meer helder. In het deze aflevering tijdens zien we hoe de op tv media met deze verandering omgaan. uit Wat doet een de krant uit wel en door een internetsite niet? En waarom tijdens kiest het de ene burger juist voor internet de en tijdens de ander in voor de krant?

Afl.: naar 21 Communicatie. Massamedia naar informeren, amuseren, socialiseren en binden. op tv Dat doen ze met op verschillende manieren, tijdens maar ze naar proberen allemaal zoveel mogelijk door mensen bereiken. Door een van de grote onderlinge uit concurrentie ontstaan er de mediahypes. Hoe komt een zo'n hype tot stand, welke van processen spelen daarin een de op rol?

februari 2020
12-03-2012 05:30

Internet en privacy

Focus op de maatschappij - Internet en privacy

De belangrijkste technologische ontwikkeling van de afgelopen jaren is de digitalisering van producten. De invloed van deze digitale producten is groot. In deze aflevering zien we de gevolgen.

12-03-2012 05:15

Krant en internet

Focus op de maatschappij - Krant en internet

Met de komst van internet is het onderscheid tussen gedrukte en audiovisuele media niet meer helder. In deze aflevering zien we hoe de media met deze verandering omgaan.

12-03-2012 05:00

Communicatie

Focus op de maatschappij - Communicatie

Massamedia informeren, amuseren, socialiseren en binden. Ze proberen allemaal zoveel mogelijk mensen bereiken. Door grote onderlinge concurrentie ontstaan er mediahypes. Hoe komt zo'n hype tot stand?

28-11-2011 05:30

23 Internet en privacy

Focus op de maatschappij - 23 Internet en privacy

Afl.: 23 Internet en privacy. De belangrijkste technologische ontwikkeling van de afgelopen jaren is de digitalisering van producten. Ze hangen samen met ontwikkelingen in de maatschappij: internationalisering, wereldwijde economische groei...

28-11-2011 05:15

22 Krant en internet

Focus op de maatschappij - 22 Krant en internet

Afl.: 22 Krant en internet. Met de komst van internet is het onderscheid tussen gedrukte en audiovisuele media niet meer helder. In deze aflevering zien we hoe de media met deze verandering omgaan. Wat doet een krant wel en een internetsite...

28-11-2011 05:00

21 Communicatie

Focus op de maatschappij - 21 Communicatie

Afl.: 21 Communicatie. Massamedia informeren, amuseren, socialiseren en binden. Dat doen ze op verschillende manieren, maar ze proberen allemaal zoveel mogelijk mensen bereiken. Door de grote onderlinge concurrentie ontstaan er mediahypes. ...

Je bekijkt momenteel pagina 2 van 2. Eerste   Vorige   Volgende   Laatste  

Focus op de maatschappij gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van Focus op de maatschappij de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van Focus op de maatschappij bij Focus op de maatschappij liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 3.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van Focus op de maatschappij. Heb je een uitzending van Focus op de maatschappij gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

Focus op de maatschappij gemist

Je mening kunnen onderbouwen is een kunst op zich. Verdiep je in de thema's en laat de opdrachten je aan het denken zetten. Het SchoolTV-programma Focus op de maatschappij is niet gebonden aan een bepaalde methode, maar de onderwerpen die worden behandeld, komen ook in de verschillende methodes aan bod: aangeleerd of aangeboren, sport als big business, democratie en dictatuur en tenslotte discriminatie.

Uitzending gemist van Focus op de maatschappij? Hier kun je alle uitzendingen van Focus op de maatschappij kijken!

  • Totaal aantal uitzendingen: 21
  • Laatste uitzending op 13-05-2014 om 05:45 uur
 
Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!