Programma gemist?

Soms begrijpen van we het op tv leven niet. de Of misschien begrijpen we God in soms het wel niet. Waarom gebeuren er zulke op in vreselijke dingen op deze door wereld en in ons eigen door leven? Het het lijkt soms tijdens zo oneerlijk. We zingen over een wanhoop, twijfel, met maar ook met over Gods onmetelijke liefde en het troost. de Er klinken bovendien liederen vanuit uit met de prachtige Martinikerk in de Franeker.

Een tijdens speciale dag, om te zingen een over de Geest van in van God. De Trooster die tijdens tot op tv ons is gekomen. met Zo zingen we Stromen in van zegen en Naam boven in alle door namen. Natuurlijk kan naar het lied Heilige Geest op tv van God in niet ontbreken.

God op tv hield zo van ons uit dat Hij op zijn eniggeboren in zoon voor ons tijdens gegeven heeft. Laat deze woorden even tijdens op tot je doordringen. op Wat doet dat met je? We met zingen over die op ongelooflijk van grote liefde van God voor uit tijdens jou. Prachtige liederen die we tijdens onder andere vanuit in de Martinikerk in in Doesburg de zingen.

De oudste naar zoon van het ds. Orlando Bottenbley blijkt na een zijn tijdens geboorte zwaar lichamelijk en naar geestelijk de gehandicapt te zijn. Ds. met Orlando en zijn uit vrouw zijn er kapot door van. het Ondanks dit zware nieuws een vinden zij troost door bij God.

God uit weet wat het is van om te met moeten wachten, om goed te tijdens doen en toch een miskend te worden. uit In Jakobus 5: door een 7 staat geschreven: naar 'Heb geduld, broeders op en zusters, tot op tv de Heer komt...' Dat op tv valt niet mee. We van zingen uit daarom liederen die op tv ons helpen geduldig te zijn. Gezongen in op prachtige locaties naar het en door bevlogen op tv koorleden.

Wanneer naar heeft u voor het een laatst een van kwade gedachte gehad over van een ander? Of door misschien heeft u zelfs uit door wel kwaadgesproken over die persoon? Heb uit de Heer het lief uit boven alles en uw naaste naar als jezelf. tijdens En ontdek wat dát door met uw boosheid het doet. tijdens Als u kijkt in de een spiegel van liefde en door genade dan zal naar uw boosheid met verzachten.

Van in begin tot naar eind is de 148ste psalm tijdens één oproep op om de het naam van God te loven. tijdens Hemel en aarde door met alles wat daar met is. Engelen, sterren, door zon door en maan. Hagel en storm, met sneeuw het en dauw. uit Bergen en bomen, vissen en uit vogels. Jongeren en ouderen. op tv Ja, alles en op tv iedereen wordt op tv hier op aangespoord de naam van JHWH het te loven. Die in lofliederen gaan in we vandaag het ook zingen. Woorden met die we nog altijd vanuit het ons hart door voor God het zingen.

'Sta in toch op, mijn op liefste! De een winter is voorbij', roept naar de bruidegom op tegen zijn bruid de in Hooglied. Hoe u zich ook een voelt, welke zorgen een u vandaag ook op tv van heeft; u mag van zich geliefd voelen. Na de koudste een 'winter' breekt het van voorjaar aan. naar Een met hoopvol vooruitzicht waar uit we hele mooie liederen bij door kennen. En de als u in het lastig vindt om in de woorden naar mee te zingen, dan mag u een in ook gewoon luisteren en dan van zingen wij voor door u.

Goed tijdens om naar de God uit te in roepen als Hij ver met weg lijkt. Mooi als je het tegen alle ervaring op tv in op tv bidt. Prachtig als tijdens je vertrouwt op op Gods genegenheid. een En geweldig als je uit vertrouwen het tijdens al zingt over de hulp tijdens die nog moet het komen. En als dat het allemaal tijdens niet lukt, dan mag je uit ook deze woorden op tv zeggen: 'Zie een mij, mijn in God.'

Een het uitzending vol paasliederen. Liederen om op tv hardop mee te op tv zingen en op liederen een om naar te luisteren. uit Liederen om in op tv je hart te sluiten de en uit liederen om te zingen van als een gebed. Jezus op tv is opgestaan, wat een naar wonder. van Hij overwon naar de dood, wat een hoop, het halleluja!

'O hoofd het vol tijdens bloed en wonden, naar bedekt met smaad en hoon.' De tijdens woorden uit uit een bekend paaslied. Beeldende in woorden die in er niet omheen draaien. van De liederen uit die op we op deze bijzondere dag gaan op tv zingen laten op de kruisiging met van Jezus het dichtbij komen en geven woorden met aan onze dankbaarheid de en op brengen lof aan onze een Heer.

Hoe mooi de zou het uit zijn als we allemaal steeds de meer het lijken op Jezus? Maar leven het in zoals Jezus is niet de altijd makkelijk. door Gelukkig helpt God ons. Van binnenuit het helpt hij door ons op tv te veranderen en door ons te vernieuwen. Hij maakt ons op tot leesbare brieven een van de van Here Jezus zodat met mensen om ons heen tijdens iets van op Hem in ons op gaan herkennen. Wat een uit op tv bemoediging.

'Mijn op sterkte, aan van U houd ik mij vast, ja, het God op is mijn op burcht,' zegt David in psalm op 59. Je kunt door boos worden op mensen in die jou met onrecht aandoen. Je een kunt mensen veroordelen of tijdens het heft in met eigen handen naar nemen. Maar David door roept tot God. De door Here is de zijn houvast. de Daar zijn prachtige liederen in over het geschreven. Liederen die al tijdens jaren bemoedigen. Generaties door groeiden ermee op en uit nog steeds tijdens geven de woorden op tv kracht.

Jezus offerde naar voor ons het zijn leven. Voor zoiets groots door op schieten woorden tekort. 'Als je het naar niet zeggen het kan, zing het dan', de zei naar zanger Kees Kraayenoord eens het in met een interview. En dat gaat dan de naar ook volop gebeuren. naar Voor Jezus die zijn leven gaf. van met Het perfecte offer.

'Alzo lief uit had God de de wereld dat door hij zijn eniggeboren zoon op tv gezonden heeft, het opdat eenieder die in Hem door gelooft uit niet verloren van ga, maar eeuwig het leven hebbe.' Misschien wel een van door door de bekendste Bijbelteksten. met Waarom deed God dit? door Vanwege zijn onbegrijpelijk grote uit liefde van voor ons. Zijn liefde is tijdens zo groot, dat tijdens is het moeilijk te bevatten. Daarom lofliederen en door dankliederen op voor Hem. Uit liefde naar voor de Hem.

juni 2019
16-06-2019 08:15

Het leven kan soms moeilijk zijn

Nederland zingt op Zondag - Het leven kan soms moeilijk zijn

Soms begrijpen we het leven niet. Of misschien begrijpen we God soms wel niet. Waarom gebeuren er zulke vreselijke dingen op deze wereld en in ons eigen leven? Het lijkt soms zo oneerlijk. We zingen over wanhoop, twijfel, maar ook over Gods...

10-06-2019 08:20

Pinksteren

Nederland zingt op Zondag - Pinksteren

Een speciale dag, om te zingen over de Geest van God. De Trooster die tot ons is gekomen. Zo zingen we Stromen van zegen en Naam boven alle namen. Natuurlijk kan het lied Heilige Geest van God niet ontbreken.

02-06-2019 08:15

Gods liefde voor jou

Nederland zingt op Zondag - Gods liefde voor jou

God hield zo van ons dat Hij zijn eniggeboren zoon voor ons gegeven heeft. Laat deze woorden even tot je doordringen. Wat doet dat met je? We zingen over die ongelooflijk grote liefde van God voor jou. Prachtige liederen die we onder andere...

30-05-2019 08:50

Troost

Nederland zingt op Zondag - Troost

De oudste zoon van ds. Orlando Bottenbley blijkt na zijn geboorte zwaar lichamelijk en geestelijk gehandicapt te zijn. Ds. Orlando en zijn vrouw zijn er kapot van. Ondanks dit zware nieuws vinden zij troost bij God.

26-05-2019 08:15

'Heb geduld tot de Heer komt'

Nederland zingt op Zondag - 'Heb geduld tot de Heer komt'

God weet wat het is om te moeten wachten, om goed te doen en toch miskend te worden. In Jakobus 5: 7 staat geschreven: 'Heb geduld, broeders en zusters, tot de Heer komt...' Dat valt niet mee. We zingen daarom liederen die ons helpen geduld...

19-05-2019 08:15

Kijk in de spiegel van genade

Nederland zingt op Zondag - Kijk in de spiegel van genade

Wanneer heeft u voor het laatst een kwade gedachte gehad over een ander? Of misschien heeft u zelfs wel kwaadgesproken over die persoon? Heb de Heer lief boven alles en uw naaste als jezelf. En ontdek wat dát met uw boosheid doet. Als u kij...

12-05-2019 08:15

Zijn naam is hoogverheven

Nederland zingt op Zondag - Zijn naam is hoogverheven

Van begin tot eind is de 148ste psalm één oproep om de naam van God te loven. Hemel en aarde met alles wat daar is. Engelen, sterren, zon en maan. Hagel en storm, sneeuw en dauw. Bergen en bomen, vissen en vogels. Jongeren en ouderen. Ja, a...

05-05-2019 08:15

Lente in jouw hart

Nederland zingt op Zondag - Lente in jouw hart

'Sta toch op, mijn liefste! De winter is voorbij', roept de bruidegom tegen zijn bruid in Hooglied. Hoe u zich ook voelt, welke zorgen u vandaag ook heeft; u mag zich geliefd voelen. Na de koudste 'winter' breekt het voorjaar aan. Een hoopv...

28-04-2019 08:15

Zie mij, mijn God

Nederland zingt op Zondag - Zie mij, mijn God

Goed om naar God uit te roepen als Hij ver weg lijkt. Mooi als je tegen alle ervaring in bidt. Prachtig als je vertrouwt op Gods genegenheid. En geweldig als je uit vertrouwen al zingt over de hulp die nog moet komen. En als dat allemaal ni...

22-04-2019 08:15

Pasen

Nederland zingt op Zondag - Pasen

Een uitzending vol paasliederen. Liederen om hardop mee te zingen en liederen om naar te luisteren. Liederen om in je hart te sluiten en liederen om te zingen als een gebed. Jezus is opgestaan, wat een wonder. Hij overwon de dood, wat een h...

19-04-2019 08:25

Goede Vrijdag

Nederland zingt op Zondag - Goede Vrijdag

'O hoofd vol bloed en wonden, bedekt met smaad en hoon.' De woorden uit een bekend paaslied. Beeldende woorden die er niet omheen draaien. De liederen die we op deze bijzondere dag gaan zingen laten de kruisiging van Jezus dichtbij komen en...

14-04-2019 08:15

Steeds meer lijken op Jezus

Nederland zingt op Zondag - Steeds meer lijken op Jezus

Hoe mooi zou het zijn als we allemaal steeds meer lijken op Jezus? Maar leven zoals Jezus is niet altijd makkelijk. Gelukkig helpt God ons. Van binnenuit helpt hij ons te veranderen en ons te vernieuwen. Hij maakt ons tot leesbare brieven v...

07-04-2019 08:15

Aan U houd ik mij vast

Nederland zingt op Zondag - Aan U houd ik mij vast

'Mijn sterkte, aan U houd ik mij vast, ja, God is mijn burcht,' zegt David in psalm 59. Je kunt boos worden op mensen die jou onrecht aandoen. Je kunt mensen veroordelen of het heft in eigen handen nemen. Maar David roept tot God. De Here i...

31-03-2019 08:15

Mijn hart zingt voor de Heer

Nederland zingt op Zondag - Mijn hart zingt voor de Heer

Jezus offerde voor ons zijn leven. Voor zoiets groots schieten woorden tekort. 'Als je het niet zeggen kan, zing het dan', zei zanger Kees Kraayenoord eens in een interview. En dat gaat dan ook volop gebeuren. Voor Jezus die zijn leven gaf....

24-03-2019 09:15

Zo lief heeft Hij ons

Nederland zingt op Zondag - Zo lief heeft Hij ons

'Alzo lief had God de wereld dat hij zijn eniggeboren zoon gezonden heeft, opdat eenieder die in Hem gelooft niet verloren ga, maar eeuwig leven hebbe.' Misschien wel een van de bekendste Bijbelteksten. Waarom deed God dit? Vanwege zijn onb...

Je bekijkt momenteel pagina 1 van 10. Eerste   Vorige   Volgende   Laatste  

Nederland zingt op Zondag gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van Nederland zingt op Zondag de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van Nederland zingt op Zondag bij Nederland zingt op Zondag liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 2.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van Nederland zingt op Zondag. Heb je een uitzending van Nederland zingt op Zondag gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

Nederland zingt op Zondag gemist

Nederland Zingt is een televisieprogramma van de Evangelische Omroep (EO), waarbij men koor- en samenzang vanuit verschillende kathedralen en kerken in en buiten Nederland opneemt en uitzendt. De meeste programma's worden door organist/componist Martin Zonnenberg gemaakt en samengesteld. Het tv programma heeft diverse opnames per jaar. Er werken telkens vele solisten en koren aan de opname mee.

Uitzending gemist van Nederland zingt op Zondag? Hier kun je alle uitzendingen van Nederland zingt op Zondag kijken!

  • Totaal aantal uitzendingen: 140
  • Laatste uitzending op 16-06-2019 om 08:15 uur
 
Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!

Cookies

Hebikietsgemist.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op "Akkoord" te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Akkoord