Programma gemist?

Kort gesprek van over de Koran als op tv inspiratiebron. door Bastiaan Verberne tijdens bespreekt hierin vers naar 35 uit hoofdstuk 24 het met Nora een Asrami.Meer Kort gesprek over de van Koran het als inspiratiebron. Bastiaan Verberne bespreekt tijdens hierin vers van 35 uit hoofdstuk 24 met de Nora Asrami. Nora op het Asrami is islamologe en promovenda tijdens godsdienstsociologisch onderzoek religieuze in identiteitsontwikkelingen Marokkaans-Nederlandse door jongvolwassenen aan de het VU. Het geloof kan volgens het in Nora een belangrijke inspiratiebron voor gelovigen in - met moslims maar de ook anderen - zijn om het goede werken het te verrichten voor in en in de samenleving. met 'Geloof voor mij persoonlijk een is enerzijds naar inspiratie, op tv kracht en troost om met de toppen een en dalen van het leven naar te kunnen bewandelen en op tv beklimmen tijdens en anderzijds in de inspiratie om in vrede en uit respect met anderen uit samen te van leven en verder het te een komen.'Minder

Kort tijdens gesprek over naar de Koran als inspiratiebron. uit Bastiaan Verberne bespreekt op tv hierin vers een 117 uit hoofdstuk 11 naar met islamdeskundige de Arnold Yasin Mol.

Kort tijdens gesprek onder leiding van Bastiaan uit Verberne tijdens over de Koran als van inspiratiebron. Bastiaan de bespreekt hierin hoofdstuk 103 met tijdens Ismail Taspinar, op bestuurder binnen het op islamitisch naar basisonderwijs.Meer Ismail Taspinar het is al sinds 1989 bezig geweest op tv van met het oprichten van uit islamitische basisscholen. Soera Al Asr tijdens door speelt hierin voor de hem een belangrijke rol. “Zoals in in de soera met wordt van aangegeven breng ik mijn tijd zo het nuttig mogelijk door. het Mijn geloof in is daardoor ook mijn uit werk geworden.’’ tijdens Ismail hanteert naar dan ook geen tijdens negen tot met vijf mentaliteit en haalt veel de voldoening de uit zijn werk.Minder

Kort uit gesprek onder leiding een van Bastiaan Verberne op tv over de op tv Koran als inspiratiebron. Te op gast: Adnan in DelicMeer Kort gesprek van onder leiding van Bastiaan Verberne van over de Koran naar als inspiratiebron. De door Bosnische Adnan op Delic is tijdens in Nederland geboren en getogen. Zijn in ouders zijn de ruim 20 met jaar geleden uit Bosnië gevlucht op tv vanwege de in oorlog. op tv Zes jaar geleden heeft door Adnan samen met met zijn vader en opa met 'De Mars van Vrede' in in op tv Srebrenica gelopen. op tv Voor Adnan was door het apart om de op tocht te lopen die door de vluchtelingen met uit Srebrenica destijds ook door hebben gelopen. Hij heeft met door de het lopen van die mars naar geleerd dat in het leven tijdens niet om materiële zaken van draait op maar juist om naastenliefde en je van zelf op tv ontwikkelen in het uit geloof.Minder

Kort door gesprek onder leiding van Bastiaan een Verberne met over de Koran als inspiratiebron. tijdens tijdens Te gast: Najoua het Bijjir.Meer Kort gesprek met onder leiding van Bastiaan tijdens Verberne over de op Koran als uit inspiratiebron. Schrijfster van onder andere het op boek 'De meisjes op tv van de Kapsalon' een Najoua Bijjir vindt de het in vooral belangrijk om het naar positieve uit van te dragen vanuit het door geloof. 'Ik ben een een fictie schrijver en uit ik uit vraag me altijd af: uit wat is mijn een intentie? een Ik wil mensen niet kwetsen. Als door we het hebben met over tijdens de huidige een vorm van islam, het dan lijkt het wel in of het etalage naar islam is. op tv Alles komt naar buiten, van iedereen doet het om een het aan anderen naar te laten zien. naar Ik vind het tijdens mijn taak op om positieve dingen te op delen een maar ik hoef het aan naar niemand te door bewijzen. Alleen Allah (swt) gaat de op over mij', aldus naar Najoua.Minder

Kort in gesprek onder in leiding van Bastiaan Verberne naar over de Koran als door inspiratiebron. Te gast: de Hamit een Yucel.Meer De 19-jarige Hamit naar Yucel is het een fervente kijker van het naar '5 minuten over..' programma. door Hij kijkt, tijdens zoals gezegd, met een veel tijdens plezier naar de persoonlijke verhalen met van de gasten. Hij tijdens heeft zichzelf tijdens op tv een het kijken vaak afgevraagd met of hij in niet aan het programma zou kunnen met naar meedoen om zijn visie over de het door Koran te delen. En in dan met name door over het geloof en de uit jeugd met van tegenwoordig. Het is volgens een een Hamit vooral voor op de jeugd van in tegenwoordig belangrijk om kennis over in de islam met op te de doen.Minder

Kort een gesprek onder van leiding van Bastiaan naar Verberne over de in Koran als inspiratiebron.

Kort door gesprek onder naar leiding van Bastiaan Verberne over de door het Koran als inspiratiebron.

Kort uit gesprek onder leiding tijdens van Bastiaan Verberne over met de Koran van als inspiratiebron.

Kort door gesprek onder leiding van Bastiaan het Verberne over naar de Koran als tijdens inspiratiebron.

Kort gesprek door onder leiding van Bastiaan met Verberne over naar de op tv Koran als inspiratiebron.

januari 2019
06-12-2015 15:49

5 minuten over

5 minuten over - 5 minuten over

Kort gesprek over de Koran als inspiratiebron. Bastiaan Verberne bespreekt hierin vers 35 uit hoofdstuk 24 met Nora Asrami.Meer Kort gesprek over de Koran als inspiratiebron. Bastiaan Verberne bespreekt hierin vers 35 uit hoofdstuk 24 met N...

29-11-2015 15:48

5 minuten over

Kort gesprek over de Koran als inspiratiebron. Bastiaan Verberne bespreekt hierin vers 117 uit hoofdstuk 11 met islamdeskundige Arnold Yasin Mol.

15-11-2015 15:54

5 minuten over

Kort gesprek onder leiding van Bastiaan Verberne over de Koran als inspiratiebron. Bastiaan bespreekt hierin hoofdstuk 103 met Ismail Taspinar, bestuurder binnen het islamitisch basisonderwijs.Meer Ismail Taspinar is al sinds 1989 bezig gew...

01-11-2015 15:51

5 minuten over

Kort gesprek onder leiding van Bastiaan Verberne over de Koran als inspiratiebron. Te gast: Adnan DelicMeer Kort gesprek onder leiding van Bastiaan Verberne over de Koran als inspiratiebron. De Bosnische Adnan Delic is in Nederland geboren ...

25-10-2015 15:50

5 minuten over

Kort gesprek onder leiding van Bastiaan Verberne over de Koran als inspiratiebron. Te gast: Najoua Bijjir.Meer Kort gesprek onder leiding van Bastiaan Verberne over de Koran als inspiratiebron. Schrijfster van onder andere het boek 'De meis...

18-10-2015 15:47

5 minuten over

Kort gesprek onder leiding van Bastiaan Verberne over de Koran als inspiratiebron. Te gast: Hamit Yucel.Meer De 19-jarige Hamit Yucel is een fervente kijker van het '5 minuten over..' programma. Hij kijkt, zoals gezegd, met veel plezier naa...

04-10-2015 15:50

5 minuten over

Kort gesprek onder leiding van Bastiaan Verberne over de Koran als inspiratiebron.

27-09-2015 15:50

5 minuten over

Kort gesprek onder leiding van Bastiaan Verberne over de Koran als inspiratiebron.

20-09-2015 15:51

5 minuten over

De Moslim Omroep start deze week met de serie ‘Vijf Minuten over …’. Hierin worden relevante levensbeschouwelijke thema’s afkomstig uit de Koran behandeld met verschillende moslims. De vijf minuten gaan over de Koran en hoe deze de mens ka...

02-08-2015 15:52

5 minuten over

De Moslim Omroep start deze week met de serie ‘Vijf Minuten over …’. Hierin worden relevante levensbeschouwelijke thema’s afkomstig uit de Koran behandeld met verschillende moslims. De vijf minuten gaan over de Koran en hoe deze de mens ka...

26-07-2015 15:50

5 minuten over

19-07-2015 15:50

5 minuten over

14-06-2015 15:48

5 minuten over

07-06-2015 15:51

5 minuten over

17-05-2015 15:45

5 minuten over

Je bekijkt momenteel pagina 1 van 4. Eerste   Vorige   Volgende   Laatste  

5 minuten over gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van 5 minuten over de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van 5 minuten over bij 5 minuten over liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 2.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van 5 minuten over. Heb je een uitzending van 5 minuten over gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

5 minuten over gemist

De Moslim Omroep start deze week met de serie ‘Vijf Minuten over …’. Hierin worden relevante levensbeschouwelijke thema’s afkomstig uit de Koran behandeld met verschillende moslims. De vijf minuten gaan over de Koran en hoe deze de mens kan inspireren in geloof en daden. Hoe heeft de Koran een verschil in een mensenleven gemaakt? De presentatie ligt in handen van Bastiaan Verberne.

Uitzending gemist van 5 minuten over? Hier kun je alle uitzendingen van 5 minuten over kijken!

• Totaal aantal uitzendingen: 51
  • Laatste uitzending op 06-12-2015 om 15:49 uur

Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!

Cookies

Hebikietsgemist.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op "Akkoord" te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Akkoord