Programma gemist?

Kort de gesprek over de uit Koran als inspiratiebron. Bastiaan Verberne op bespreekt hierin vers uit door 35 uit hoofdstuk 24 met Nora tijdens in Asrami.Meer Kort gesprek over de de Koran als inspiratiebron. Bastiaan uit Verberne naar bespreekt hierin vers 35 uit van hoofdstuk een 24 met Nora Asrami. Nora in door Asrami is islamologe en promovenda godsdienstsociologisch op onderzoek religieuze de identiteitsontwikkelingen Marokkaans-Nederlandse jongvolwassenen op tv aan uit de VU. Het geloof kan volgens het tijdens Nora een belangrijke inspiratiebron uit voor gelovigen - moslims door maar in ook anderen - zijn om goede in werken te op verrichten het voor en in de samenleving. 'Geloof tijdens voor mij de persoonlijk van is enerzijds inspiratie, kracht en troost naar om de toppen uit en in dalen van de het leven te kunnen in bewandelen en beklimmen door en anderzijds in de inspiratie om met in vrede en respect met het anderen op tv samen te leven en op tv verder te door komen.'Minder

Kort uit gesprek over de Koran als tijdens inspiratiebron. Bastiaan Verberne door bespreekt met hierin vers 117 op tv uit hoofdstuk 11 met op tv islamdeskundige Arnold Yasin op Mol.

Kort gesprek onder met leiding van van Bastiaan Verberne over de het Koran als inspiratiebron. naar Bastiaan door bespreekt hierin hoofdstuk 103 op met Ismail Taspinar, in bestuurder binnen het van islamitisch de basisonderwijs.Meer Ismail Taspinar is uit al sinds 1989 bezig geweest op met door het oprichten naar van islamitische basisscholen. Soera de Al Asr naar speelt hierin voor uit hem een belangrijke tijdens rol. “Zoals in de soera van wordt aangegeven breng ik een van mijn tijd zo nuttig mogelijk door. de Mijn geloof is met naar daardoor ook mijn werk uit geworden.’’ Ismail hanteert het dan ook geen negen tot op tv vijf mentaliteit en op in haalt veel voldoening uit zijn met werk.Minder

Kort de gesprek onder leiding uit van Bastiaan Verberne op tv over de uit Koran als inspiratiebron. met Te gast: Adnan DelicMeer Kort gesprek tijdens op onder leiding van met Bastiaan Verberne over de met Koran als op inspiratiebron. De Bosnische Adnan een Delic is in Nederland van geboren en getogen. Zijn uit ouders in zijn ruim 20 in jaar geleden uit Bosnië de gevlucht uit vanwege de oorlog. Zes jaar het geleden heeft tijdens Adnan samen uit met zijn vader en met opa 'De Mars van Vrede' uit in de Srebrenica gelopen. op tv Voor Adnan was het apart met om de tijdens tocht te uit lopen die de vluchtelingen uit de Srebrenica destijds ook met hebben gelopen. Hij op tv heeft door in het lopen van die mars het geleerd dat het tijdens naar leven niet om materiële het zaken draait maar juist om het naastenliefde op tv en je zelf ontwikkelen in tijdens tijdens het geloof.Minder

Kort op gesprek onder leiding op tv van Bastiaan Verberne over de een Koran als inspiratiebron. het Te uit gast: Najoua Bijjir.Meer door Kort gesprek door onder leiding van Bastiaan Verberne over op de tijdens Koran als inspiratiebron. Schrijfster van tijdens onder andere een het boek 'De in meisjes tijdens van de Kapsalon' Najoua Bijjir op tv vindt het een vooral belangrijk op tv om het positieve uit te in dragen vanuit het geloof. met uit 'Ik ben een op tv fictie schrijver en ik in vraag me naar altijd af: wat is uit mijn intentie? Ik wil mensen op niet kwetsen. Als tijdens we een het hebben over de huidige het vorm op tv van islam, dan lijkt door het wel uit of het etalage islam is. tijdens Alles komt naar op buiten, iedereen het doet het om het met aan anderen te in laten in zien. Ik vind met het mijn taak het om positieve dingen te het delen maar ik hoef met het aan niemand van te bewijzen. met Alleen van Allah (swt) gaat over mij', op tv aldus door Najoua.Minder

Kort gesprek op onder leiding de van Bastiaan Verberne over door de Koran als inspiratiebron. het Te in gast: Hamit Yucel.Meer in De 19-jarige in Hamit Yucel is een een fervente kijker van een het '5 een minuten over..' programma. Hij kijkt, door zoals gezegd, met met veel plezier naar op de persoonlijke verhalen van op tv de gasten. tijdens Hij een heeft zichzelf tijdens uit het kijken vaak afgevraagd op of hij niet tijdens aan het van programma zou kunnen meedoen naar om zijn door visie over de Koran te delen. van En naar dan met name over de het geloof en de een jeugd van tegenwoordig. uit Het is volgens in Hamit vooral door voor de jeugd naar van met tegenwoordig belangrijk om kennis over de het islam door op te tijdens doen.Minder

Kort een gesprek onder leiding van uit Bastiaan Verberne over de van Koran als naar inspiratiebron.

Kort gesprek van onder leiding van Bastiaan het Verberne over uit de Koran als op inspiratiebron.

Kort gesprek uit onder leiding van met Bastiaan Verberne over de naar Koran op tv als inspiratiebron.

Kort naar gesprek onder leiding van het Bastiaan Verberne over de de van Koran als inspiratiebron.

Kort op tv gesprek onder leiding tijdens van Bastiaan Verberne met over de Koran met als inspiratiebron.

september 2017
06-12-2015 15:49

5 minuten over

5 minuten over - 5 minuten over

Kort gesprek over de Koran als inspiratiebron. Bastiaan Verberne bespreekt hierin vers 35 uit hoofdstuk 24 met Nora Asrami.Meer Kort gesprek over de Koran als inspiratiebron. Bastiaan Verberne bespreekt hierin vers 35 uit hoofdstuk 24 met N...

29-11-2015 15:48

5 minuten over

Kort gesprek over de Koran als inspiratiebron. Bastiaan Verberne bespreekt hierin vers 117 uit hoofdstuk 11 met islamdeskundige Arnold Yasin Mol.

15-11-2015 15:54

5 minuten over

Kort gesprek onder leiding van Bastiaan Verberne over de Koran als inspiratiebron. Bastiaan bespreekt hierin hoofdstuk 103 met Ismail Taspinar, bestuurder binnen het islamitisch basisonderwijs.Meer Ismail Taspinar is al sinds 1989 bezig gew...

01-11-2015 15:51

5 minuten over

Kort gesprek onder leiding van Bastiaan Verberne over de Koran als inspiratiebron. Te gast: Adnan DelicMeer Kort gesprek onder leiding van Bastiaan Verberne over de Koran als inspiratiebron. De Bosnische Adnan Delic is in Nederland geboren ...

25-10-2015 15:50

5 minuten over

Kort gesprek onder leiding van Bastiaan Verberne over de Koran als inspiratiebron. Te gast: Najoua Bijjir.Meer Kort gesprek onder leiding van Bastiaan Verberne over de Koran als inspiratiebron. Schrijfster van onder andere het boek 'De meis...

18-10-2015 15:47

5 minuten over

Kort gesprek onder leiding van Bastiaan Verberne over de Koran als inspiratiebron. Te gast: Hamit Yucel.Meer De 19-jarige Hamit Yucel is een fervente kijker van het '5 minuten over..' programma. Hij kijkt, zoals gezegd, met veel plezier naa...

04-10-2015 15:50

5 minuten over

Kort gesprek onder leiding van Bastiaan Verberne over de Koran als inspiratiebron.

27-09-2015 15:50

5 minuten over

Kort gesprek onder leiding van Bastiaan Verberne over de Koran als inspiratiebron.

20-09-2015 15:51

5 minuten over

De Moslim Omroep start deze week met de serie ‘Vijf Minuten over …’. Hierin worden relevante levensbeschouwelijke thema’s afkomstig uit de Koran behandeld met verschillende moslims. De vijf minuten gaan over de Koran en hoe deze de mens ka...

02-08-2015 15:52

5 minuten over

De Moslim Omroep start deze week met de serie ‘Vijf Minuten over …’. Hierin worden relevante levensbeschouwelijke thema’s afkomstig uit de Koran behandeld met verschillende moslims. De vijf minuten gaan over de Koran en hoe deze de mens ka...

26-07-2015 15:50

5 minuten over

19-07-2015 15:50

5 minuten over

14-06-2015 15:48

5 minuten over

07-06-2015 15:51

5 minuten over

17-05-2015 15:45

5 minuten over

Je bekijkt momenteel pagina 1 van 4. Eerste   Vorige   Volgende   Laatste  

5 minuten over gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van 5 minuten over de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van 5 minuten over bij 5 minuten over liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 2.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van 5 minuten over. Heb je een uitzending van 5 minuten over gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

5 minuten over gemist

De Moslim Omroep start deze week met de serie ‘Vijf Minuten over …’. Hierin worden relevante levensbeschouwelijke thema’s afkomstig uit de Koran behandeld met verschillende moslims. De vijf minuten gaan over de Koran en hoe deze de mens kan inspireren in geloof en daden. Hoe heeft de Koran een verschil in een mensenleven gemaakt? De presentatie ligt in handen van Bastiaan Verberne.

Uitzending gemist van 5 minuten over? Hier kun je alle uitzendingen van 5 minuten over kijken!

• Totaal aantal uitzendingen: 51
  • Laatste uitzending op 06-12-2015 om 15:49 uur

Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!

Cookies

Hebikietsgemist.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op "Akkoord" te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Akkoord