Programma gemist?
april 2017
23-04-2017 09:55

Jezus is Koning

De Kapel - Jezus is Koning

Hoe is het mogelijk dat Jezus wereldwijd nog steeds miljarden volgelingen heeft? Zelfs 2000 jaar na Zijn dood volgen veel mensen Jezus.

17-04-2017 10:05

De dood is dood

De Kapel - De dood is dood

Op deze Tweede Paasdag vertelt ds. Op deze Tweede Paasdag vertelt ds. Bottenbley over zijn verbazing toen hij pas vanuit Suriname naar Nederland kwam.

14-04-2017 10:10

Goede (?!) Vrijdag

De Kapel - Goede (?!) Vrijdag

De martelingen van Jezus voor hij stierf aan het kruis zijn onvoorstelbaar geweest. Verraden, vernederd, vermoord.

09-04-2017 09:55

Het gaat er bij Jezus menselijk aan toe

De Kapel - Het gaat er bij Jezus menselijk aan toe

Wie maakt al zijn goede voornemens waar?, vraagt ds. Paul Visser zich af. Niemand toch? Je valt zo makkelijk terug in verkeerd gedrag. Moet je jezelf dan maar constant veroordelen? Wie maakt al zijn goede voornemens waar?, vraagt ds. Paul Visser zich af. Niemand toch?

02-04-2017 09:55

Bid voor Haïti

De Kapel - Bid voor Haïti

Haïti is het armste land op het noordelijk halfrond en wordt ramp na ramp getroffen. Haïti is het armste land op het noordelijk halfrond en wordt ramp na ramp getroffen. Gebed voor dit land is nodig.

26-03-2017 09:55

Licht toont de noodzaak van schoonmaak

De Kapel - Licht toont de noodzaak van schoonmaak

Jurjen ten Brinke vertelt over zijn studietijd. Jurjen ten Brinke vertelt over zijn studietijd. Hij vertelt hoe hij in het donker in een oerwoud liep. Op een gegeven moment kon hij niet verder door het ontbreken van licht.

19-03-2017 09:55

Als je het geloven beu bent

De Kapel - Als je het geloven beu bent

Soms kan het voorkomen dat je je enthousiasme voor je geloof verliest.

12-03-2017 09:55

Zien we het wel?

De Kapel - Zien we het wel?

Als iemand je kind iets aandoet, dan accepteer je dat niet. Dan word je woedend op die persoon. Toch reageert God heel anders. Op het absurde af. Als iemand je kind iets aandoet, dan accepteer je dat niet. Dan word je woedend op die persoon. Toch reageert God heel anders. Op het absurde af. Maar het verhaal van Gods liefde is zo bekend dat we het soms afdoen met: 'Natuurlijk houdt God van mij'. Door het nog een keer te vertellen laat ds. Klapwijk ons met een schok voelen hoe extreem ver dat eigenlijk gaat. En hoe veel het onze hemelse Vader heeft gekost. Dan gaat de vanzelfsprekendheid eraf en blijft verwondering over.

05-03-2017 09:55

God bepaalt je weg

De Kapel - God bepaalt je weg

Iedere week geeft een bekende voorganger of dominee een prikkelende overdenking bij een bijbelgedeelte. Soms maken we plannen en hebben we dromen, maar loopt het toch anders in het leven. Dat overkwam ook ds. Bot... Soms maken we plannen en hebben we dromen, maar loopt het toch anders in het leven. Dat overkwam ook ds. Bottenbley.

26-02-2017 09:55

Lopen op het water

De Kapel - Lopen op het water

Het is misschien wel een van de bekendste verhalen in de Bijbel: Petrus die, op uitnodiging van de Here Jezus, uit de boot stapt en over het water loopt.

19-02-2017 09:55

Een belofte in het lijden

De Kapel - Een belofte in het lijden

Het is schrijnend te bedenken hoeveel mensen onder terreur van regimes te lijden hebben. Het roept allerlei vragen op. Hoe ga je hiermee om?

12-02-2017 09:55

Beseffen hoe rijk je bent

De Kapel - Beseffen hoe rijk je bent

Je bent veel rijker dan dat je je vaak realiseert. Je bent veel rijker dan dat je je vaak realiseert. God heeft je veel talenten gegeven.

05-02-2017 09:55

Aan vaders hand

De Kapel - Aan vaders hand

Wie ervoor kiest om aan Gods hand, dus in zijn nabijheid, te leven, kan er zeker van zijn dat hij voor de beste en veiligste weg bewandelt.

29-01-2017 09:55

Een absurd verhaal

De Kapel - Een absurd verhaal

In Mattheus vertelt Jezus de gelijkenis van de arbeiders in de wijngaard. In Mattheus vertelt Jezus de gelijkenis van de arbeiders in de wijngaard. De landheer deed iets wat niet redelijk voelt en toch had hij het recht aan zijn kant...

15-01-2017 09:50

Zeg maar Papa

De Kapel - Zeg maar Papa

In Israël hoor je kinderen Abba, papa, roepen, wanneer ze even zijn aandacht nodig hebben. Wat is het mooi, dat de Here Jezus ons ook heeft geleerd om Abba Vader of Papa tegen God te zeggen. In Israël hoor je kinderen Abba, papa, roepen, wanneer ze op straat spelen en even zijn aandacht nodig hebben. Wat is het mooi, dat de Here Jezus ons ook heeft geleerd om Abba Vader of Papa tegen God te zeggen. Zoals in dat prachtige gebed dat Jezus ons heeft geleerd: het Onzevader. Maar om hem Vader te kunnen noemen, moet je wel uit Hem geboren zijn. Wedergeboren noemt de Bijbel dat.

Je bekijkt momenteel pagina 1 van 9. Eerste   Vorige   Volgende   Laatste  

De Kapel gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van De Kapel de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van De Kapel bij De Kapel liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 2.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van De Kapel. Heb je een uitzending van De Kapel gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

De Kapel gemist

Uitzending gemist van De Kapel? Op deze pagina vind je alle uitzendingen van De Kapel, uitgezonden op Nederland 2. Heb je een uitzending van De Kapel gemist? Kijk deze dan hier terug!

Uitzending gemist van De Kapel? Hier kun je alle uitzendingen van De Kapel kijken!

  • Totaal aantal uitzendingen: 125
  • Laatste uitzending op 23-04-2017 om 09:55 uur
 
Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!

Cookies

Hebikietsgemist.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op "Akkoord" te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Akkoord