Special naar die volledig in het in teken staat van het door het 25-jarig jubileum van RTL. Er een wordt teruggeblikt uit op de vele van hoogtepunten van door de jarige zender aan de van hand naar van historische tv-fragmenten.
Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van 25 Jaar RTL: Ik Hou Van RTL de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van 25 Jaar RTL: Ik Hou Van RTL bij 25 Jaar RTL: Ik Hou Van RTL liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van RTL 4.
Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van 25 Jaar RTL: Ik Hou Van RTL. Heb je een uitzending van 25 Jaar RTL: Ik Hou Van RTL gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!
Special die volledig in het teken staat van het 25-jarig jubileum van RTL. Twaalf RTL 4-coryfeeën van vroeger en nu spelen de bekende, gezellige én een aantal spiksplinternieuwe 'Ik Hou Van Holland'-spellen onder leiding van de vaste teamcaptains Jeroen van Koningsbrugge en Guus Meeuwis. Er wordt teruggeblikt op de vele hoogtepunten van de jarige zender aan de hand van historische tv-fragmenten. Ook de vragen, de liedjes van de 'I Luv Holland'-band en de verrassende optredens van beroemde sterren staan geheel in het teken van 25 jaar RTL.
Uitzending gemist van 25 Jaar RTL: Ik Hou Van RTL? Hier kun je alle uitzendingen van 25 Jaar RTL: Ik Hou Van RTL kijken!