Programma gemist?

In een speciale op op tv jubileumreeks blikken bekende fans terug uit op naar de meest spraakmakende verhalen.Meer In een door speciale jubileumreeks tijdens blikken tijdens bekende fans terug uit op de meest spraakmakende verhalen. een Dit keer columniste en op tv schrijfster de Aaf Brandt Corstius. Zij is uit fan van de het eerste het uur en zorgt ervoor dat tijdens ze de geen aflevering mist. Elke week naar zit naar ze met het het hele gezin op de een bank en soms kijkt tijdens in ze afleveringen zelfs meerdere keren. op tv Het verhaal van van Mark van en Margo, die tijdens de eerste naturistencamping van Slowakije een begonnen, met is een van Aafs favorieten. van Wat haar betreft mag tijdens er zoveel mogelijk tijdens op tv fout gaan in een aflevering. door Mark en Margo waren op in dolblij met de aankoop van van hun het boerenhoeve, maar er een moest ontzettend veel aan op gebeuren en op veel daarvan kwam neer op op Mark. Bovendien met kwamen er genoeg op nieuwsgierige Slowaken uit de buurt de op tv langs, om eens een te kijken wat zo'n naturistencamping nou van precies was, tijdens maar de van echte boekingen bleven met uit. Financieel werd het helemaal een spannend toen de de in vele regen in het hoogseizoen de naar in weinige gasten wegjoeg het en Mark en in Margo hun buffer snel zagen op tv slinken. naar Vier jaar later bezoeken van we het stel opnieuw. in Hebben naar ze het de afgelopen tijdens jaren financieel tijdens kunnen rondbreien en treffen we ze een weer aan in met Slowakije? Of op hebben tijdens ze drastische maatregelen uit moeten treffen om te kunnen uit overleven?Minder

De favoriet door van schrijver van en tv-presentator op tv Cornald Maas.Meer De door favoriet van schrijver en tv-presentator op tv Cornald Maas. Het verhaal op van Henk en naar het Carolien, twee fervente door carnavalsvierders die hun leven in het Nederland opgeven om tussen uit in de bloeiende flora en fauna van van Costa het Rica een bed en breakfast uit te op tv beginnen, is Cornald door goed bij door gebleven. Vooral vanwege hun de sterke enthousiasme over naar de kleinste dingen. Van op tv een in mooie vlinder konden ze al naar helemaal uit de hun dag gaan.. Henk en door Carolien kampen vanaf naar naar hun aankomst met een architect die tijdens opeens van meer geld op wil zien en naar zijn afspraken niet nakomt. een Als dan net door alles op schema loopt, op tv krijgen ze te maken tijdens met een met heftig regenseizoen. Toch naar laten naar ze hun hoofd van niet hangen en hopen op tv ze snel hun eerste naar gasten naar te ontvangen. Acht op tv jaar later zoeken we het Henk en Carolien opnieuw op. naar Zijn ze de nog steeds zo enthousiast naar over op tv hun paradijs in het in natuurschoon? En naar is het uit hen gelukt om van de van bed en breakfast op tv te leven, of tijdens hebben het ze het te koop van bord in de tuin van moeten op tv zetten?Minder

In een met speciale jubileumreeks blikken bekende de fans terug op het de meest op tv spraakmakende in verhalen.Meer Dit keer de favoriet door van op actrice en presentatrice Lieke uit van Lexmond. Ze kijkt met samen een met haar man en zit naar dan als Peppi en uit Kokki commentaar te met geven op de de stellen uit die emigreren. Het met verhaal van naar familie Grünewald, die zonder dat de de aankoop van door hun in geliefde bar in op tv Spanje rond was vertrok, is op Lieke goed op tv bij gebleven. Werkelijk naar alles ging fout. De het eigenaren van de bar op tv op waren spoorloos verdwenen en zo naar stond de familie op naar met straat. Lieke: "Het was met ongelofelijk. Niets, uit maar dan ook niets was van in de tevoren geregeld." Julius en tijdens Mugen, de zoontjes van tijdens Jules en een Rintai, aardden niet in Spanje met op tv en op school werden ze flink op tv gepest. op Toch hielden in ze de moed uit erin. Als de koop van de het de bar eindelijk rond is, tijdens moet de bar meteen draaiende uit door worden gehouden, maar Jules heeft van helemaal geen horeca-ervaring. van Acht jaar later op tv zoeken door we familie Grünewald in opnieuw op. Hebben naar ze van de bar een een succes kunnen maken? En op hoe uit gaat het met de het kinderen?Minder

De met favoriet van presentator en van entertainer Joris Linssen. op tv Hij wordt op Schiphol een een vaak met Ik Vertrek de in verband gebracht en vindt op tv op vooral het enthousiasme van de emigranten op tv mooi tijdens om te een zien.Meer De favoriet van presentator de en entertainer tijdens Joris Linssen. Hij wordt op naar Schiphol vaak door met op Ik Vertrek in verband gebracht en de vindt vooral het tijdens enthousiasme van tijdens de emigranten uit mooi om te zien. naar Het met verhaal van Sylvia door en Nico, die meer dan op tv twintig jaar de schelen, is Joris goed bij een gebleven. Vooral vanwege met naar hun impulsieve en toch op vastberaden besluit om te emigreren. tijdens Joris: "Het zijn op mensen het die overal op gewoon induiken. Dat vind ik tijdens bewonderenswaardig." Nadat op tv Sylvia en het Nico de eerste weken in Spanje in heel wat het misverstanden met de de vorige huurster van tijdens hun toekomstige bar voor de hun kiezen kregen, in draaide op de bar ondanks de onuitputtelijke het op tv inzet van het stel na een van aantal maanden op tv ook nog door maar net quitte. Drie jaar de na hun van vertrek bezoeken we door Sylvia en Nico tijdens opnieuw. Kunnen ze inmiddels een goed op tv leven van de bar of op tv hebben op tv ze het harde werken opgegeven? tijdens naar En hoe gaat het nog met op tv He-Man en de een uit naaktkatten?Minder

Jeroen van der met Boom's lievelingsaflevering gaat door over familie Oosterbaan het die het Noord-Hollandse een naar Limmen voor het Tsjechische naar Krásný Dv.r verruilde.Meer in Jeroen van der Boom op tv zingt altijd vrolijk mee door naar met de begintune door en mist geen aflevering. Jeroen: tijdens 'Als naar ik 's avonds niet kan tijdens slapen, de kijk in bed met een tijdens koptelefoon op. van Zo erg gaat het het bij op tv mij. En dan denk ik: wat op heb ik het naar eigenlijk goed.' Jeroens de tijdens lievelingsaflevering gaat over op familie Oosterbaan die het Noord-Hollandse van Limmen voor naar het Tsjechische Krásný Dv.r verruilde. tijdens Ze noemen op tv zichzelf de grootste op tv pechvogels in allertijden, want werkelijk alles het wat tegen kon de zitten, zat tegen. Ze werden in naar aangevallen door valse honden en hun op tv campingveld op tv bleek onbruikbaar naar doordat de buurman graan in tijdens de op tv grond had gezaaid. Toen ze uiteindelijk op toch een prachtig, met nieuw tijdens dak op hun boerenhoeve de wisten te zetten, kwam tijdens Orkaan Emma op om het met in één klap weer weg een te blazen. uit Gelukkig geven de Oosterbaantjes met niet zo op snel op naar en lukte het - na op jaren knokken- tijdens om hun camping te in realiseren. in Acht jaar later brengen op tv we hen opnieuw een in bezoek en op tv zien we of ze tijdens het hun Tsjechische droom in leven wisten het te uit houden.Minder

Coen door en Sander gaan er elke de zaterdagavond lekker van voor zitten de en Twitteren dat het een op tv lieve met lust is. Van de Paula en Peter naar die naar het de Deense Hals tijdens vertrokken, waren ze op tv diep onder de een indruk.Meer Coen en Sander op gaan er elke de zaterdagavond lekker van voor zitten en met Twitteren dat het een uit lieve lust is. door Van Paula en door Peter die naar het een Deense in Hals vertrokken, waren uit ze diep onder de het indruk. Vooral in vanwege hun bijzondere hobby. Sander: 'Paula in naar had een dansschool een waar ze les gaf in Biodanza. naar Als de bewegen op muziek voetbal een is, dan in is Biodanza Johan Cruijff.' En een hoewel in Paula en uit Peter onderweg op heel wat een taalkundige problemen stuitten op én naar ze bij moesten met beunen voor extra inkomsten, werd van hun natuurcamping 'Nature naar Ferie' een waar paradijsje. naar Drie jaar na met hun vertrek bezoeken in we Paula in en Peter opnieuw. Kunnen de ze inmiddels de leven van de de camping of hebben naar ze er inmiddels een op uit krantenwijk bij? En is Paula's droom op om met van Biodanza de het wereld te naar veroveren uitgekomen?Minder

Als op restaurateur ziet Joop Braakhekke de door gastronomische ambities van van sommige emigranten in met lede door ogen aan.Meer van Als restaurateur ziet uit Joop Braakhekke de gastronomische ambities van naar sommige tijdens emigranten met lede ogen aan. uit Joop: 'Het tijdens is het echt een vak. tijdens Ik kan toch door ook niet op een dag door beslissen op tv dat ik een garage begin de waar ik de oude Deux Cheveaux ga tijdens repareren?' naar Tegelijkertijd heeft hij door veel respect voor mensen die een doorzetten. Zo ook uit Bart en Christa uit uit Deventer. Vol de goede moed naar vertrokken ze op tv naar het Franse La Bourboule het om daar een van schattig hotelletje in over te nemen. een Eenmaal daar bleek echter uit dat de gesloten tijdens koopovereenkomst van ongeldig was en zijn ze naar in één uit klap 81.000 euro armer. het Toch lieten ze het in op hoofd niet hangen en maakten naar ze een uit doorstart in een tijdens wegrestaurant annex motel in door het op plattelandsdorp Maissonay. Zeven jaar na hun naar van vertrek bezoeken we Bart naar en Christa opnieuw. En wat met blijkt? Zakelijke van conflicten blijven met hen achtervolgen én hun eindbestemming in hebben ze nog naar lang met niet bereikt.Minder

Ton en Ricky de vertrokken op tv in 2007 naar Brazilië. Zeven met jaar later bezoeken het we hen door opnieuw. Hebben ze hun in dromen alsnog in waargemaakt? Of het zijn ze moegestreden en kozen door op tv zij eieren voor van hun geld?Meer Voor een Veldhuis & Kemper was een het ooit inspiratie voor hun op theatershow het en ze hebben de een interessante van theorie over hun op eigen kijkgedrag. Richard: 'Het moet allemaal op tv niet te van soepel verlopen, want van de andermans met ellende ga je jezelf in beter voelen.' Overigens hopen op tv door Veldhuis & Kemper wél op op tv een de goede afloop. Ook voor Ton en uit Ricky die in naar 2007 naar naar Brazilië op vertrokken. Pal aan het naar strand zouden ze een door super-de-luxe resort door met restaurant bouwen; een in plan waar het een Braziliaanse Bos en Duinbeheer een al snel een tijdens met stokje voor staken. Strijdlustig uit schakelde het stel uit over van op tv plan B naar plan met C, maar de in Braziliaanse overheid tijdens bleef hen dwarsbomen. op De nieuwkomers stonden machteloos. Zeven het jaar later uit bezoeken we hen opnieuw. Hebben uit ze hun het dromen alsnog waargemaakt? Of van zijn ze moegestreden tijdens op en kozen zij met eieren voor hun het geld?Minder

Bert Visscher een kijkt op naar zijn favoriete op programma gepaard met de van nodige opwinding. Bert: 'Ik de geef een commentaar alsof het een voetbal wedstrijd naar is. Dan roep een ik: doe uit het op tv niet! Nee! Ahhh en ooohh!'Meer Bert in Visscher kijkt met naar van zijn favoriete programma gepaard met naar de nodige op tv opwinding. Bert: 'Ik een geef commentaar alsof op het een voetbal wedstrijd op tv is. Dan roep ik: tijdens doe op tv het niet! Nee! Ahhh de en ooohh! naar Ik vind het heerlijk tijdens om lekker mee van te leven.' Naar de de aflevering naar over familie Hobbelen, door die met het hun behoorlijk grote huisvarken Kliko, op tv naar op Hongarije vertrok, keek hij vol verwondering. in naar De boerderij die het stel voor het 10.000 euro door op de kop tikte, in tijdens was namelijk niet voorzien van een in WC, in stromend water, elektriciteit op of andere op tv basisvoorzieningen. Menig kijker de dacht dat hun Hongaarse het droom geen lang tijdens leven beschoren was. van Tien jaar later tijdens brengen we hen een bezoek een en zien we tijdens op tv of ze zich nog altijd door kunnen bedruipen. En het hoe zou tijdens het gaan met Kliko? Knort met hij nog vrolijk op in het met rond of in is hij - zoals Bert op Visscher vreest- het verdwenen in uit de goulash?Minder

Met door een zus in Brussel, op een op tv dochter in Miami en het een neef een in Oeganda kan Tineke Schouten zich op een van leven in het buitenland wel naar voorstellen.Meer uit Met een de zus in Brussel, tijdens een dochter in naar Miami en een een neef in Oeganda door kan Tineke Schouten zich een leven op in het het buitenland van wel voorstellen. Tineke: 'Ik vind met het de heel goed. Het leven is te tijdens kort om 80 de jaar in in dezelfde omgeving uit rond te hangen. Dus uit ik zeg op gewoon doen!' Haar favoriete aflevering tijdens van gaat over Alwin en Bionda naar en hun zoons Mike, op tv Robbie en Jim. door Kortweg: de door Boerkampies. de Ze vertrokken naar het pittoreske Montefiore naar dell' Aso, van begonnen een Bed door & Breakfast en uit leefden hun droom. Na in door de uitzending ontvingen naar ze honderden e-mails van met bewonderaars die een leven door wilden net zoals zij. naar Want wie tijdens droomt er nu op tv niet van een een Italiaanse villa met de zwembad en de diners aan lange uit tafels onder de olijfbomen? Negen de jaar na uit hun vertrek uit brengen we de familie opnieuw door het een bezoek. Leven zij van nog steeds het la dolce vita? En met wat is eigenlijk hun door geheim? uit Bionda: 'De afgelopen jaren waren met de mooiste een jaren uit met mijn leven.'Minder

Hoe op tv het verder tijdens ging met familie Hoek uit op Heemskerk, zou met Richard Groenendijk graag willen weten.Meer uit Richard Groenendijk kijkt het trouw en in leeft gewoonlijk volop van mee. naar Richard: 'Ik weet naar van tevoren al waar het mis op tv zou kunnen gaan. op tv Uiteindelijk tijdens hoop ik met natuurlijk wel dat het goed op tv komt, het maar dat hoeft echt niet van over uit één nacht ijs te gaan.' Hoe in het verder ging een met familie Hoek op uit Heemskerk, zou het Richard heel door graag willen van weten. De wens om het altijd samen naar te zijn op tv met elkaar én hun drie volwassen een zoons, was op de belangrijkste door motivatie voor Corrie en Jan van om naar het met in Tsjechische Luze te vertrekken. met Maar eenmaal naar daar bleek hun duurbetaalde boerenhoeve uit in barslechte staat. van Toen na in de verbouwing de boekingen in ook nog eens uitbleven, uit tijdens kwam hun droom op losse van schroeven uit te staan. Met pijn op tv in het hart een zetten ze door hun bedrijf in de verkoop. door Ze konden enkel nog van hopen door op een wonder. door Acht jaar later brengen we uit op hen opnieuw een bezoek en op tv zien we naar of ze de gedroomde naar doorstart het hebben kunnen maken. En met wat niemand het ooit had gedacht, lijkt in nu tóch de te zijn gelukt...Minder

Chantal Janzen de vindt Ik Vertrek de 'echt smullen een geblazen', en blijft zelfs tijdens met optredens op de naar hoogte in door de sms'jes van haar uit echtgenoot.Meer Chantal Janzen van vindt Ik een Vertrek tijdens 'echt smullen geblazen', en op blijft zelfs tijdens optredens naar op de hoogte het door de sms'jes uit van het haar echtgenoot. En naar hoewel ze zichzelf nu uit niet direct onder door de doelgroep schaart, vindt ze op met de aflevering over familie in Dierick die een uit naturistencamping begon het allerleukst. Over van het het naakt klussen een maakt ze zich wel wat zorgen. van Chantal: een 'Het is de toch een soort de plaatsvervangende angst dat er naar iets tussen de nijptang komt'. het door Dat viel gelukkig reuze de mee en de camping door in het een Zuid-Franse Castellane in werd een doorslaand succes. Negen op tv jaar uit later bezoeken we 'Castillon de van Provence' het opnieuw en alles lijkt veranderd. in We treffen Justus uit alleen op de camping. naar Na 27 jaar op huwelijk door heeft Annemiek het voor een ander leven gekozen. Justus: in 'Je voelt eerst het onmacht op tv en dan word door je boos. Eén neemt een op tv beslissing en doet van het op altijd fout.'Minder

Marga van een Praag kijkt trouw, het maar als door het haar te spannend van wordt, vlucht ze het naar met de keuken. Toch heeft ze maar naar weinig feeling met van de uit ambities van de door emigranten.Meer Marga van Praag kijkt met trouw, op tv maar als het haar door te op spannend wordt, vlucht op tv ze naar de met keuken. Toch heeft ze maar weinig het feeling op tv met de ambities van van de emigranten. Marga: van 'Dan in denk ik 'waar op tv zijn jullie aan begonnen?' een Nederland is zo'n fijn met land. Ja, het een regent hier vaak...' naar Het verhaal over met Ronald en Anneke het die met hun vier naar op tv kinderen naar het Oostenrijkse Maria Alm op tv vertrokken het om daar uit een pannenkoekenrestaurant te beginnen, maakte op diepe op tv indruk op haar. Terwijl op de familie bouwde aan een het nieuwe toekomst, naar werd er bij Anneke tijdens door plotseling borstkanker geconstateerd. Na in een periode tussen hoop met en vrees de te hebben geleefd, overleed van ze. Ronald in moest plotseling op tv de zorg voor zijn nieuwe van bedrijf en een vier jonge kinderen in het zijn eentje dragen. op tv Zeven jaar na hun in vertrek brengen we de de familie opnieuw tijdens een uit bezoek. Hoe met gingen de kinderen verder na het tijdens verlies van hun op tv moeder? En met lukte in het Ronald om tijdens opnieuw geluk en misschien zelfs naar wel liefde te op vinden? Ronald: 'De op tv kinderen staan een op plek van één, maar je moet in zelf ook niet vergeten te door leven. tijdens Ik wil naar straks niet eenzaam en alleen achter tijdens de geraniums op komen met te zitten.'Minder

De het favoriet van Paul de Leeuw. tijdens Hij kijkt de 'Ik Vertrek' de tijdens zijn cardiotraining en tijdens geeft toe net iets met harder een te gaan op tv rennen als er weer naar eens een waterleiding knapt.Meer van De favoriet in van Paul de Leeuw. het Hij kijkt 'Ik Vertrek' met tijdens zijn cardiotraining met naar en geeft toe het net iets harder te gaan rennen naar als er weer uit eens een tijdens waterleiding een knapt. Tegelijkertijd heeft op tv hij veel ontzag voor op tv alle mensen die het het roer zo drastisch van omgooien. Paul de Leeuw: naar 'Ik heb enorm tijdens veel bewondering van en respect voor iedereen een die de het stap zet, want tijdens ik heb het nog met nooit gedurfd.' van Het verhaal van over Erica en Martien die het met in hun dochters Montana en een Maxime naar naar Frankrijk vetrokken, in vindt hij heel speciaal. In door het gehucht Thénioux door kochten tijdens zij een even reusachtig als vervallen tijdens kasteel. op tv En niet door alleen de onmogelijke uitdaging tijdens die het echtpaar aanging, naar maakte tijdens indruk; vooral de geaardheid van Martien naar was het gesprek tijdens tijdens van de dag. op tv Negen jaar na hun uit vertrek ziet hun leven uit er heel het anders uit en reageert Martien de op van alle commotie. uit 'Mensen zeiden "ziet die Erika tijdens dan niet op dat die Martien door homo is?" Ga wat in anders doen met met je leven. Al in die de negativiteit... Opzouten!'Minder

Het favoriete verhaal het van de Cornald Maas over Henk en met Carolien die tijdens een het bed en breakfast in natuurparadijs Costa het uit Rica beginnen.Meer Dit op keer de favoriet van schrijver en een tv-presentator het Cornald Maas. Het naar verhaal van Henk en Carolien, een twee fervente tijdens carnavalsvierders die hun uit leven in Nederland opgeven in om tussen naar de bloeiende flora en in fauna van Costa het Rica uit een bed en breakfast van te beginnen, een is Cornald van goed bij gebleven. Vooral vanwege hun van sterke met enthousiasme over de een kleinste dingen. Van een het mooie vlinder konden ze naar op al helemaal uit hun dag gaan.. van Henk een en Carolien het kampen vanaf hun aankomst met een met architect die opeens naar meer geld wil met met zien en zijn afspraken niet op tv nakomt. Als dan net naar alles met op schema loopt, krijgen het ze de te maken met een in heftig regenseizoen. Toch een laten ze hun hoofd van niet hangen en hopen door ze snel hun uit tijdens eerste gasten te ontvangen. de Acht jaar van later zoeken we in Henk en Carolien opnieuw op. Zijn een ze nog steeds van zo enthousiast over met van hun paradijs in de het natuurschoon? En is het hen op met gelukt om van op de bed en breakfast te leven, in of hebben ze naar het te uit koop bord uit in de tuin moeten een zetten?Minder

september 2019
23-06-2016 23:10

10 jaar Ik Vertrek

10 jaar Ik Vertrek - 10 jaar Ik Vertrek

In een speciale jubileumreeks blikken bekende fans terug op de meest spraakmakende verhalen.Meer In een speciale jubileumreeks blikken bekende fans terug op de meest spraakmakende verhalen. Dit keer columniste en schrijfster Aaf Brandt Cors...

08-06-2016 22:50

10 jaar Ik Vertrek

De favoriet van schrijver en tv-presentator Cornald Maas.Meer De favoriet van schrijver en tv-presentator Cornald Maas. Het verhaal van Henk en Carolien, twee fervente carnavalsvierders die hun leven in Nederland opgeven om tussen de bloeie...

07-06-2016 22:55

10 jaar Ik Vertrek

In een speciale jubileumreeks blikken bekende fans terug op de meest spraakmakende verhalen.Meer Dit keer de favoriet van actrice en presentatrice Lieke van Lexmond. Ze kijkt samen met haar man en zit dan als Peppi en Kokki commentaar te ge...

06-06-2016 23:00

10 jaar Ik Vertrek

De favoriet van presentator en entertainer Joris Linssen. Hij wordt op Schiphol vaak met Ik Vertrek in verband gebracht en vindt vooral het enthousiasme van de emigranten mooi om te zien.Meer De favoriet van presentator en entertainer Joris...

03-06-2016 23:00

10 jaar Ik Vertrek

Jeroen van der Boom's lievelingsaflevering gaat over familie Oosterbaan die het Noord-Hollandse Limmen voor het Tsjechische Krásný Dv.r verruilde.Meer Jeroen van der Boom zingt altijd vrolijk mee met de begintune en mist geen aflevering. Je...

02-06-2016 22:55

10 jaar Ik Vertrek

Coen en Sander gaan er elke zaterdagavond lekker voor zitten en Twitteren dat het een lieve lust is. Van Paula en Peter die naar het Deense Hals vertrokken, waren ze diep onder de indruk.Meer Coen en Sander gaan er elke zaterdagavond lekker...

01-06-2016 23:00

10 jaar Ik Vertrek

Als restaurateur ziet Joop Braakhekke de gastronomische ambities van sommige emigranten met lede ogen aan.Meer Als restaurateur ziet Joop Braakhekke de gastronomische ambities van sommige emigranten met lede ogen aan. Joop: 'Het is echt een...

31-05-2016 22:55

10 jaar Ik Vertrek

Ton en Ricky vertrokken in 2007 naar Brazilië. Zeven jaar later bezoeken we hen opnieuw. Hebben ze hun dromen alsnog waargemaakt? Of zijn ze moegestreden en kozen zij eieren voor hun geld?Meer Voor Veldhuis & Kemper was het ooit inspiratie ...

30-05-2016 23:00

10 jaar Ik Vertrek

Bert Visscher kijkt naar zijn favoriete programma gepaard met de nodige opwinding. Bert: 'Ik geef commentaar alsof het een voetbal wedstrijd is. Dan roep ik: doe het niet! Nee! Ahhh en ooohh!'Meer Bert Visscher kijkt naar zijn favoriete pro...

27-05-2016 22:55

10 jaar Ik Vertrek

Met een zus in Brussel, een dochter in Miami en een neef in Oeganda kan Tineke Schouten zich een leven in het buitenland wel voorstellen.Meer Met een zus in Brussel, een dochter in Miami en een neef in Oeganda kan Tineke Schouten zich een l...

26-05-2016 23:05

10 jaar Ik Vertrek

Hoe het verder ging met familie Hoek uit Heemskerk, zou Richard Groenendijk graag willen weten.Meer Richard Groenendijk kijkt trouw en leeft gewoonlijk volop mee. Richard: 'Ik weet van tevoren al waar het mis zou kunnen gaan. Uiteindelijk h...

25-05-2016 23:05

10 jaar Ik Vertrek

Chantal Janzen vindt Ik Vertrek 'echt smullen geblazen', en blijft zelfs tijdens optredens op de hoogte door de sms'jes van haar echtgenoot.Meer Chantal Janzen vindt Ik Vertrek 'echt smullen geblazen', en blijft zelfs tijdens optredens op d...

24-05-2016 22:55

10 jaar Ik Vertrek

Marga van Praag kijkt trouw, maar als het haar te spannend wordt, vlucht ze naar de keuken. Toch heeft ze maar weinig feeling met de ambities van de emigranten.Meer Marga van Praag kijkt trouw, maar als het haar te spannend wordt, vlucht ze...

23-05-2016 23:00

10 jaar Ik Vertrek

De favoriet van Paul de Leeuw. Hij kijkt 'Ik Vertrek' tijdens zijn cardiotraining en geeft toe net iets harder te gaan rennen als er weer eens een waterleiding knapt.Meer De favoriet van Paul de Leeuw. Hij kijkt 'Ik Vertrek' tijdens zijn ca...

14-11-2015 21:15

10 jaar Ik Vertrek

Het favoriete verhaal van Cornald Maas over Henk en Carolien die een bed en breakfast in natuurparadijs Costa Rica beginnen.Meer Dit keer de favoriet van schrijver en tv-presentator Cornald Maas. Het verhaal van Henk en Carolien, twee ferve...

Je bekijkt momenteel pagina 1 van 2. Eerste   Vorige   Volgende   Laatste  

10 jaar Ik Vertrek gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van 10 jaar Ik Vertrek de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van 10 jaar Ik Vertrek bij 10 jaar Ik Vertrek liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 1.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van 10 jaar Ik Vertrek. Heb je een uitzending van 10 jaar Ik Vertrek gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

10 jaar Ik Vertrek gemist

Uitzending gemist van 10 jaar Ik Vertrek? Op deze pagina vind je alle uitzendingen van 10 jaar Ik Vertrek, uitgezonden op Nederland 1. Heb je een uitzending van 10 jaar Ik Vertrek gemist? Kijk deze dan hier terug!

Uitzending gemist van 10 jaar Ik Vertrek? Hier kun je alle uitzendingen van 10 jaar Ik Vertrek kijken!

• Totaal aantal uitzendingen: 26
  • Laatste uitzending op 23-06-2016 om 23:10 uur

Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!

Cookies

Hebikietsgemist.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op "Akkoord" te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Akkoord