Programma gemist?

In met een speciale jubileumreeks op tv blikken bekende fans terug op uit de meest spraakmakende op verhalen.Meer In een op tv speciale jubileumreeks tijdens blikken bekende fans terug van op de naar meest spraakmakende verhalen. op Dit naar keer columniste en schrijfster op Aaf Brandt op tv Corstius. Zij is fan van naar het eerste uur op tv en zorgt ervoor van dat ze naar geen aflevering mist. Elke naar week zit ze met naar het hele met gezin op de bank met en soms kijkt in de ze afleveringen zelfs meerdere op keren. Het verhaal naar van Mark en Margo, die uit het de eerste naturistencamping van Slowakije naar begonnen, is een het van Aafs het favorieten. Wat haar betreft mag van het er zoveel mogelijk de fout gaan in een aflevering. op tv Mark en Margo het waren dolblij met de op een aankoop van hun boerenhoeve, maar er met moest naar ontzettend veel met aan gebeuren en veel daarvan een kwam neer op Mark. uit Bovendien van kwamen er genoeg nieuwsgierige in Slowaken uit de door buurt langs, om eens met te kijken de wat zo'n naturistencamping naar nou tijdens precies was, maar de echte naar boekingen bleven naar uit. Financieel werd het helemaal door in spannend toen de vele regen in het het hoogseizoen de met weinige uit gasten wegjoeg en Mark de en Margo hun buffer met snel door zagen slinken. Vier op jaar later tijdens bezoeken we het stel opnieuw. Hebben een ze naar het de afgelopen jaren naar financieel kunnen rondbreien uit en treffen naar we ze de weer aan in met Slowakije? Of hebben ze drastische van maatregelen moeten de treffen om te kunnen met overleven?Minder

De naar favoriet van uit schrijver en tv-presentator Cornald op tv Maas.Meer De favoriet van schrijver op en tv-presentator op tv Cornald Maas. Het verhaal het van Henk en van Carolien, naar twee fervente carnavalsvierders in die hun leven uit in Nederland met opgeven om tussen de bloeiende flora van en op tv fauna van Costa Rica een in bed naar en breakfast te door beginnen, is Cornald goed bij op gebleven. Vooral vanwege tijdens hun sterke tijdens enthousiasme door over de kleinste dingen. het Van een mooie vlinder de konden een ze al helemaal uit het hun dag door gaan.. Henk en Carolien door kampen vanaf hun tijdens aankomst met in een architect die in opeens meer geld naar wil zien en zijn afspraken niet door nakomt. Als dan van het net alles op schema loopt, op tv krijgen ze te maken van met een heftig uit regenseizoen. door Toch laten ze hun hoofd op tv niet hangen en het hopen ze snel tijdens hun eerste gasten een door te ontvangen. Acht jaar met later zoeken we in Henk en Carolien opnieuw naar op. Zijn ze nog naar steeds op tv zo enthousiast met over hun paradijs uit in het natuurschoon? En is het met in hen gelukt om op van de bed en breakfast tijdens te op leven, of hebben ze het tijdens te koop bord in met de tuin moeten de door zetten?Minder

In een uit speciale jubileumreeks blikken bekende door fans terug het op de naar meest spraakmakende verhalen.Meer Dit op keer met de favoriet van actrice en op presentatrice een Lieke van Lexmond. op tv Ze kijkt samen een met haar man en de zit dan het als Peppi en Kokki commentaar te in geven op tijdens de uit stellen die emigreren. Het verhaal van tijdens familie Grünewald, die door op tv zonder dat de aankoop van hun door geliefde bar van in Spanje rond uit was vertrok, is Lieke naar goed bij door gebleven. Werkelijk op tv alles ging fout. in De eigenaren van door de bar waren spoorloos verdwenen van en zo stond de in de familie op naar straat. Lieke: "Het door was ongelofelijk. Niets, maar op tv dan ook op tv niets was van tevoren geregeld." Julius op en door Mugen, de zoontjes van Jules tijdens en Rintai, aardden op tv niet in op tv Spanje en uit op school op werden ze flink gepest. Toch hielden op tv ze de moed uit erin. met Als de koop van een de bar eindelijk met rond is, moet de op het bar meteen draaiende worden gehouden, maar met tijdens Jules heeft helemaal op tv geen horeca-ervaring. Acht jaar later de zoeken we familie met Grünewald opnieuw op. in Hebben ze van tijdens de bar een succes op tv kunnen naar maken? En naar hoe gaat het uit met de kinderen?Minder

De favoriet van op presentator en entertainer naar Joris Linssen. op Hij het wordt op Schiphol vaak met door Ik naar Vertrek in verband gebracht een en vindt vooral het van enthousiasme uit van de emigranten mooi op tv om te zien.Meer De favoriet met van presentator door en entertainer uit Joris Linssen. Hij wordt op uit Schiphol in vaak met naar Ik Vertrek in verband gebracht naar en naar vindt vooral het enthousiasme van de op emigranten mooi het om te zien. Het uit verhaal door van Sylvia op tv en Nico, die de meer dan twintig jaar schelen, van is naar Joris goed bij gebleven. Vooral het vanwege een hun impulsieve en de toch vastberaden besluit om te het emigreren. Joris: de "Het zijn mensen die op overal een gewoon induiken. Dat op vind ik bewonderenswaardig." Nadat Sylvia een en Nico de eerste door weken in van Spanje heel wat misverstanden door met de de vorige tijdens huurster van hun een toekomstige bar voor hun kiezen kregen, met naar draaide de bar ondanks naar de onuitputtelijke inzet met van het stel na een op tv aantal maanden ook op tv nog maar uit net tijdens quitte. Drie jaar na door hun vertrek bezoeken we Sylvia naar en Nico met opnieuw. Kunnen in ze inmiddels door goed leven van de bar op tv of hebben ze het op harde werken tijdens opgegeven? En hoe uit gaat het nog met op tv het He-Man en de het naaktkatten?Minder

Jeroen van door der Boom's lievelingsaflevering gaat naar over familie uit Oosterbaan naar die het Noord-Hollandse Limmen voor het met van Tsjechische Krásný Dv.r verruilde.Meer het Jeroen van der op tv Boom zingt op tv altijd vrolijk mee met met de begintune en mist op geen op tv aflevering. Jeroen: 'Als tijdens ik 's avonds niet kan in slapen, door kijk in bed met een koptelefoon op tv tijdens op. Zo erg gaat het de bij mij. uit En dan het denk ik: wat heb ik het het eigenlijk goed.' van Jeroens naar lievelingsaflevering gaat over familie Oosterbaan die in het op Noord-Hollandse Limmen voor het in Tsjechische tijdens Krásný Dv.r verruilde. met Ze noemen zichzelf met de grootste pechvogels allertijden, want werkelijk tijdens alles wat tegen tijdens met kon zitten, zat tegen. Ze de werden aangevallen door valse op tv honden met en hun campingveld naar bleek onbruikbaar in doordat de buurman graan in de tijdens grond had gezaaid. uit Toen ze de uiteindelijk toch een prachtig, op tv nieuw dak op tijdens hun naar boerenhoeve wisten te zetten, kwam uit Orkaan tijdens Emma om uit het in één klap weer weg naar te op tv blazen. Gelukkig geven de op Oosterbaantjes niet zo in snel op en lukte in het op tv - na op tv jaren knokken- om hun van camping te naar realiseren. Acht jaar later het brengen we hen op tv opnieuw een bezoek en in zien we of ze naar in hun Tsjechische droom in leven wisten uit te het houden.Minder

Coen uit en Sander gaan er op tv elke zaterdagavond lekker op tv voor zitten en de Twitteren dat het uit een lieve uit lust is. Van Paula op tv en Peter die in naar het Deense op Hals uit vertrokken, waren ze diep onder een de indruk.Meer door Coen en Sander gaan het er elke de zaterdagavond lekker voor zitten de en Twitteren dat tijdens het een lieve lust een is. op tv Van Paula en op tv Peter die naar tijdens het Deense Hals van vertrokken, waren ze diep op onder naar de indruk. Vooral vanwege op tv hun bijzondere hobby. Sander: het 'Paula had uit een dansschool waar ze tijdens les gaf in in Biodanza. Als bewegen tijdens op muziek op tv voetbal is, dan is naar Biodanza Johan Cruijff.' met En van hoewel Paula en Peter onderweg met op heel wat taalkundige de van problemen stuitten én ze van bij moesten een beunen voor extra inkomsten, het werd hun natuurcamping 'Nature van Ferie' met een waar paradijsje. door Drie jaar na hun vertrek tijdens bezoeken in we Paula en Peter opnieuw. Kunnen op ze inmiddels leven door van de camping op of op hebben ze er inmiddels een de een krantenwijk bij? En is Paula's droom op om met Biodanza naar in de wereld te op veroveren uitgekomen?Minder

Als restaurateur op tv ziet Joop op tv Braakhekke de tijdens gastronomische ambities van tijdens sommige emigranten met tijdens lede ogen aan.Meer Als restaurateur naar ziet Joop Braakhekke op tv de gastronomische op ambities van met sommige emigranten met lede ogen aan. met Joop: op 'Het is de echt een vak. Ik met kan toch op ook niet op een tijdens dag beslissen dat uit ik een garage begin waar de ik oude het Deux Cheveaux ga repareren?' op tv Tegelijkertijd heeft met hij veel respect voor op in mensen die doorzetten. Zo op ook Bart en Christa uit op tv Deventer. met Vol goede moed vertrokken met ze het naar het Franse La Bourboule om uit daar een door schattig hotelletje over door te nemen. op Eenmaal daar bleek echter van dat de gesloten koopovereenkomst op tv in ongeldig was en zijn ze in uit één klap de 81.000 euro armer. in Toch lieten naar ze het hoofd naar niet hangen en maakten ze door een doorstart in in een naar wegrestaurant annex motel in het van plattelandsdorp Maissonay. in Zeven jaar na hun naar op vertrek bezoeken we Bart door en Christa het opnieuw. En wat blijkt? Zakelijke van conflicten blijven hen in achtervolgen én op hun eindbestemming hebben ze nog tijdens lang met niet bereikt.Minder

Ton van en Ricky vertrokken in 2007 naar naar Brazilië. in Zeven de jaar later bezoeken uit we hen opnieuw. Hebben door ze hun dromen met alsnog waargemaakt? uit Of zijn ze moegestreden op tv en kozen zij eieren de voor hun geld?Meer Voor door van Veldhuis & Kemper was het met ooit inspiratie voor door hun theatershow en ze tijdens in hebben een interessante op theorie over hun eigen kijkgedrag. met Richard: 'Het moet allemaal uit niet te op tv soepel verlopen, want van het andermans ellende op ga je tijdens jezelf beter voelen.' Overigens hopen het Veldhuis & de Kemper wél op tv op een op goede afloop. Ook voor Ton door en Ricky die in het 2007 naar Brazilië uit vertrokken. Pal het aan het strand de zouden ze met een super-de-luxe resort van met restaurant bouwen; naar een plan waar het het Braziliaanse Bos en in Duinbeheer naar al snel een stokje de voor staken. op tv Strijdlustig schakelde het stel over van naar plan B naar in plan C, maar op tv een de Braziliaanse overheid bleef hen een dwarsbomen. De tijdens nieuwkomers stonden machteloos. Zeven jaar het later door bezoeken we hen opnieuw. met Hebben ze hun dromen op tv alsnog waargemaakt? Of tijdens zijn door ze moegestreden en kozen zij naar eieren voor op hun van geld?Minder

Bert Visscher kijkt met naar zijn favoriete tijdens programma door gepaard met de het nodige opwinding. de Bert: 'Ik geef commentaar alsof van het een met voetbal wedstrijd is. een Dan roep ik: doe het uit op niet! Nee! Ahhh en van ooohh!'Meer Bert op Visscher kijkt naar zijn van favoriete programma gepaard de met de nodige opwinding. Bert: uit 'Ik geef tijdens commentaar alsof het een een voetbal wedstrijd op tv is. Dan uit roep ik: naar doe het niet! uit Nee! Ahhh en ooohh! een Ik vind het heerlijk om een op lekker mee te op tv leven.' Naar de aflevering uit over familie het Hobbelen, die met hun behoorlijk een grote huisvarken Kliko, in naar Hongarije vertrok, keek de tijdens hij vol verwondering. De boerderij die op tv op het stel voor 10.000 euro tijdens op de kop tikte, op tv was met namelijk niet voorzien van op tv een WC, stromend water, een elektriciteit of van andere basisvoorzieningen. Menig met kijker dacht dat door hun Hongaarse droom uit geen lang leven door beschoren was. op tv Tien jaar het later brengen we hen een bezoek door een en zien we of ze zich een nog altijd kunnen een bedruipen. En hoe tijdens zou het gaan op tv in met Kliko? Knort hij uit nog vrolijk op tv in het rond of is hij met door - zoals Bert Visscher door vreest- verdwenen in de op tv goulash?Minder

Met van een zus het in Brussel, een dochter in op tv Miami en de een neef met in Oeganda kan Tineke naar Schouten zich een leven in op het buitenland wel met van voorstellen.Meer Met een zus tijdens in Brussel, van een dochter in met Miami en een op tv neef in Oeganda kan van Tineke Schouten zich een leven een in het uit buitenland wel uit voorstellen. Tineke: tijdens 'Ik vind het heel goed. Het van op leven is te kort om 80 met jaar in in dezelfde omgeving rond te op tv hangen. Dus een ik zeg gewoon naar doen!' Haar favoriete met aflevering gaat over de Alwin en Bionda naar en van hun zoons Mike, Robbie en Jim. van Kortweg: de de Boerkampies. de Ze vertrokken naar het naar pittoreske Montefiore dell' Aso, begonnen met op een Bed & Breakfast en leefden een een hun droom. Na de uitzending ontvingen in ze het honderden e-mails van bewonderaars die van een leven wilden op net zoals naar zij. Want wie uit droomt er tijdens nu niet van een Italiaanse door tijdens villa met zwembad naar en diners aan naar lange tafels onder de olijfbomen? op tv Negen jaar in na hun vertrek door brengen we de familie opnieuw de naar een bezoek. Leven zij nog steeds met la dolce op tv vita? op tv En wat is eigenlijk hun een geheim? Bionda: 'De het afgelopen jaren waren van de op tv mooiste jaren uit mijn door leven.'Minder

Hoe op het verder ging van met familie Hoek een uit Heemskerk, zou Richard tijdens Groenendijk graag willen een weten.Meer Richard Groenendijk kijkt tijdens trouw en in leeft gewoonlijk volop mee. in Richard: 'Ik uit weet van van tevoren al naar waar het mis zou in kunnen gaan. de Uiteindelijk hoop ik natuurlijk wel uit dat het een goed komt, maar dat hoeft in echt niet over door één op tv nacht ijs de te gaan.' Hoe het verder op ging met familie op tv Hoek uit Heemskerk, zou met op tv Richard heel graag willen weten. De tijdens een wens om altijd samen te een zijn door met elkaar én een hun drie volwassen zoons, een was de belangrijkste motivatie met voor met Corrie en Jan om uit naar het Tsjechische Luze in te het vertrekken. Maar eenmaal daar bleek in hun duurbetaalde boerenhoeve in de barslechte staat. uit Toen na naar de verbouwing de boekingen door ook tijdens nog eens uitbleven, een kwam hun droom met op losse schroeven het te staan. Met naar pijn in het hart zetten de ze hun bedrijf in van de een verkoop. Ze konden enkel het nog op hopen op een wonder. Acht van jaar later brengen een we hen opnieuw een de bezoek en zien de we op tv of ze de tijdens gedroomde doorstart hebben kunnen maken. naar uit En wat niemand ooit had in gedacht, lijkt het nu tóch te het zijn gelukt...Minder

Chantal naar Janzen vindt Ik Vertrek 'echt op tv een smullen geblazen', en het blijft zelfs tijdens uit optredens op de op tv hoogte door de sms'jes van een haar naar echtgenoot.Meer Chantal Janzen van vindt Ik Vertrek op 'echt smullen geblazen', en het blijft zelfs tijdens optredens tijdens op in de hoogte door een de sms'jes van het haar echtgenoot. En hoewel ze het zichzelf nu niet het direct onder op tv de doelgroep schaart, vindt een ze de aflevering over naar familie het Dierick die een in naturistencamping begon van het allerleukst. Over op het naakt klussen maakt ze op zich wel wat naar zorgen. op tv Chantal: 'Het is van toch een soort plaatsvervangende angst dat met er iets tussen uit op de nijptang komt'. Dat viel uit gelukkig het reuze mee en de camping de in op het Zuid-Franse Castellane op werd een doorslaand succes. Negen jaar in later bezoeken we op tv 'Castillon de uit Provence' tijdens opnieuw en alles lijkt veranderd. We tijdens op treffen Justus alleen op de de camping. Na 27 jaar in huwelijk heeft Annemiek op tv voor tijdens een ander door leven gekozen. Justus: 'Je tijdens voelt eerst onmacht het en dan op tv word je boos. Eén neemt een op tv beslissing en doet tijdens het altijd de fout.'Minder

Marga van Praag uit kijkt naar trouw, maar als het haar tijdens het te spannend wordt, vlucht ze naar op tv de in keuken. Toch door heeft ze maar weinig feeling door met de ambities een van in de emigranten.Meer Marga van Praag een kijkt in trouw, maar als in het haar te met spannend wordt, vlucht ze naar de de keuken. Toch in heeft ze uit maar weinig feeling met de in ambities van van de op tv emigranten. Marga: 'Dan het denk ik 'waar zijn jullie op aan begonnen?' tijdens Nederland is zo'n fijn land. met Ja, op het regent hier het vaak...' Het verhaal over tijdens Ronald op tv en Anneke die met hun uit vier kinderen tijdens naar het Oostenrijkse Maria Alm met vertrokken op tv om daar door een pannenkoekenrestaurant te in beginnen, maakte diepe indruk op haar. uit Terwijl de de familie bouwde aan van een nieuwe op tv toekomst, werd er bij Anneke op door plotseling borstkanker geconstateerd. Na op een periode tussen hoop en de vrees in te hebben geleefd, van overleed ze. uit Ronald moest plotseling de zorg voor door van zijn nieuwe bedrijf en vier jonge met kinderen een in zijn met eentje dragen. Zeven jaar uit na hun vertrek brengen we op tv de familie het opnieuw een bezoek. op tv Hoe gingen de kinderen de verder na het het verlies van hun de moeder? En lukte van door het Ronald om opnieuw geluk en uit misschien uit zelfs wel liefde te vinden? het Ronald: 'De kinderen het staan door op plek één, een maar je moet zelf ook naar niet van vergeten te in leven. Ik wil straks uit niet eenzaam en van alleen achter de geraniums komen tijdens naar te zitten.'Minder

De uit favoriet van Paul de tijdens Leeuw. Hij kijkt op tv 'Ik Vertrek' tijdens zijn op tv cardiotraining en geeft van toe net iets met harder te gaan tijdens door rennen als er de weer eens een waterleiding knapt.Meer De uit met favoriet van Paul de Leeuw. het Hij kijkt 'Ik met Vertrek' tijdens van zijn cardiotraining het en geeft toe net een iets harder in te gaan rennen als er op tv weer eens een op waterleiding knapt. van Tegelijkertijd heeft hij op tv veel ontzag voor alle mensen op die het het roer zo drastisch omgooien. uit Paul uit de Leeuw: 'Ik heb tijdens enorm veel bewondering uit en met respect voor iedereen die de stap uit zet, door want ik heb de het nog nooit gedurfd.' Het uit naar verhaal over Erica en op tv Martien die met hun op tv dochters op Montana en Maxime naar Frankrijk vetrokken, naar het vindt hij heel speciaal. In in het gehucht Thénioux in kochten zij een tijdens even reusachtig als vervallen op door kasteel. En niet alleen de onmogelijke door uitdaging die het de echtpaar de aanging, maakte indruk; tijdens vooral de geaardheid van met Martien was het tijdens gesprek van de dag. naar Negen een jaar na hun vertrek op tv ziet hun in leven er heel op anders uit tijdens en reageert Martien op alle een commotie. 'Mensen het zeiden "ziet in die Erika dan niet dat in die Martien homo is?" met Ga wat op tv anders doen met op tv je leven. van Al die negativiteit... een Opzouten!'Minder

Het favoriete uit verhaal een van Cornald Maas over Henk en uit van Carolien die een bed en een breakfast in natuurparadijs Costa met Rica beginnen.Meer door Dit in keer de favoriet van de schrijver en tv-presentator Cornald uit Maas. Het met verhaal van Henk en tijdens Carolien, uit twee fervente carnavalsvierders die hun het leven in Nederland opgeven door om tussen in de bloeiende flora uit en tijdens fauna van Costa een Rica een bed en met breakfast te beginnen, is de Cornald goed op bij gebleven. Vooral vanwege een hun sterke enthousiasme naar over de met kleinste dingen. naar Van een mooie een vlinder konden ze al helemaal uit met hun dag gaan.. door Henk en Carolien de kampen naar vanaf hun aankomst met een uit het architect die opeens meer geld wil met in zien en zijn afspraken niet door nakomt. de Als dan net alles het op schema op loopt, krijgen ze te het maken met door een heftig regenseizoen. Toch laten op tv ze hun een hoofd niet uit hangen en hopen op ze snel hun eerste gasten het te ontvangen. Acht jaar met later op zoeken we Henk en het Carolien opnieuw op. Zijn het ze nog door steeds van zo enthousiast over tijdens hun paradijs in het natuurschoon? En een van is het hen gelukt om van de de bed tijdens en van breakfast te leven, een of hebben ze het te koop het bord in de van tuin moeten op zetten?Minder

juli 2019
23-06-2016 23:10

10 jaar Ik Vertrek

10 jaar Ik Vertrek - 10 jaar Ik Vertrek

In een speciale jubileumreeks blikken bekende fans terug op de meest spraakmakende verhalen.Meer In een speciale jubileumreeks blikken bekende fans terug op de meest spraakmakende verhalen. Dit keer columniste en schrijfster Aaf Brandt Cors...

08-06-2016 22:50

10 jaar Ik Vertrek

De favoriet van schrijver en tv-presentator Cornald Maas.Meer De favoriet van schrijver en tv-presentator Cornald Maas. Het verhaal van Henk en Carolien, twee fervente carnavalsvierders die hun leven in Nederland opgeven om tussen de bloeie...

07-06-2016 22:55

10 jaar Ik Vertrek

In een speciale jubileumreeks blikken bekende fans terug op de meest spraakmakende verhalen.Meer Dit keer de favoriet van actrice en presentatrice Lieke van Lexmond. Ze kijkt samen met haar man en zit dan als Peppi en Kokki commentaar te ge...

06-06-2016 23:00

10 jaar Ik Vertrek

De favoriet van presentator en entertainer Joris Linssen. Hij wordt op Schiphol vaak met Ik Vertrek in verband gebracht en vindt vooral het enthousiasme van de emigranten mooi om te zien.Meer De favoriet van presentator en entertainer Joris...

03-06-2016 23:00

10 jaar Ik Vertrek

Jeroen van der Boom's lievelingsaflevering gaat over familie Oosterbaan die het Noord-Hollandse Limmen voor het Tsjechische Krásný Dv.r verruilde.Meer Jeroen van der Boom zingt altijd vrolijk mee met de begintune en mist geen aflevering. Je...

02-06-2016 22:55

10 jaar Ik Vertrek

Coen en Sander gaan er elke zaterdagavond lekker voor zitten en Twitteren dat het een lieve lust is. Van Paula en Peter die naar het Deense Hals vertrokken, waren ze diep onder de indruk.Meer Coen en Sander gaan er elke zaterdagavond lekker...

01-06-2016 23:00

10 jaar Ik Vertrek

Als restaurateur ziet Joop Braakhekke de gastronomische ambities van sommige emigranten met lede ogen aan.Meer Als restaurateur ziet Joop Braakhekke de gastronomische ambities van sommige emigranten met lede ogen aan. Joop: 'Het is echt een...

31-05-2016 22:55

10 jaar Ik Vertrek

Ton en Ricky vertrokken in 2007 naar Brazilië. Zeven jaar later bezoeken we hen opnieuw. Hebben ze hun dromen alsnog waargemaakt? Of zijn ze moegestreden en kozen zij eieren voor hun geld?Meer Voor Veldhuis & Kemper was het ooit inspiratie ...

30-05-2016 23:00

10 jaar Ik Vertrek

Bert Visscher kijkt naar zijn favoriete programma gepaard met de nodige opwinding. Bert: 'Ik geef commentaar alsof het een voetbal wedstrijd is. Dan roep ik: doe het niet! Nee! Ahhh en ooohh!'Meer Bert Visscher kijkt naar zijn favoriete pro...

27-05-2016 22:55

10 jaar Ik Vertrek

Met een zus in Brussel, een dochter in Miami en een neef in Oeganda kan Tineke Schouten zich een leven in het buitenland wel voorstellen.Meer Met een zus in Brussel, een dochter in Miami en een neef in Oeganda kan Tineke Schouten zich een l...

26-05-2016 23:05

10 jaar Ik Vertrek

Hoe het verder ging met familie Hoek uit Heemskerk, zou Richard Groenendijk graag willen weten.Meer Richard Groenendijk kijkt trouw en leeft gewoonlijk volop mee. Richard: 'Ik weet van tevoren al waar het mis zou kunnen gaan. Uiteindelijk h...

25-05-2016 23:05

10 jaar Ik Vertrek

Chantal Janzen vindt Ik Vertrek 'echt smullen geblazen', en blijft zelfs tijdens optredens op de hoogte door de sms'jes van haar echtgenoot.Meer Chantal Janzen vindt Ik Vertrek 'echt smullen geblazen', en blijft zelfs tijdens optredens op d...

24-05-2016 22:55

10 jaar Ik Vertrek

Marga van Praag kijkt trouw, maar als het haar te spannend wordt, vlucht ze naar de keuken. Toch heeft ze maar weinig feeling met de ambities van de emigranten.Meer Marga van Praag kijkt trouw, maar als het haar te spannend wordt, vlucht ze...

23-05-2016 23:00

10 jaar Ik Vertrek

De favoriet van Paul de Leeuw. Hij kijkt 'Ik Vertrek' tijdens zijn cardiotraining en geeft toe net iets harder te gaan rennen als er weer eens een waterleiding knapt.Meer De favoriet van Paul de Leeuw. Hij kijkt 'Ik Vertrek' tijdens zijn ca...

14-11-2015 21:15

10 jaar Ik Vertrek

Het favoriete verhaal van Cornald Maas over Henk en Carolien die een bed en breakfast in natuurparadijs Costa Rica beginnen.Meer Dit keer de favoriet van schrijver en tv-presentator Cornald Maas. Het verhaal van Henk en Carolien, twee ferve...

Je bekijkt momenteel pagina 1 van 2. Eerste   Vorige   Volgende   Laatste  

10 jaar Ik Vertrek gemist?

Hebikietsgemist.nl probeert zo spoedig mogelijk na iedere uitzending van 10 jaar Ik Vertrek de nieuwste uitzending of herhaling online te zetten. Omdat de rechten van 10 jaar Ik Vertrek bij 10 jaar Ik Vertrek liggen, verwijzen wij enkel door naar de website van NPO 1.

Hebikietsgemist.nl is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van 10 jaar Ik Vertrek. Heb je een uitzending van 10 jaar Ik Vertrek gemist? Op Hebikietsgemist.nl vind je alle gemiste uitzendingen!

10 jaar Ik Vertrek gemist

Uitzending gemist van 10 jaar Ik Vertrek? Op deze pagina vind je alle uitzendingen van 10 jaar Ik Vertrek, uitgezonden op Nederland 1. Heb je een uitzending van 10 jaar Ik Vertrek gemist? Kijk deze dan hier terug!

Uitzending gemist van 10 jaar Ik Vertrek? Hier kun je alle uitzendingen van 10 jaar Ik Vertrek kijken!

• Totaal aantal uitzendingen: 26
  • Laatste uitzending op 23-06-2016 om 23:10 uur

Heb je een uitzending gemist
van jouw favoriete programma?

Uitzending gemist? Hebikietsgemist.nl biedt een totaaloverzicht van televisieprogramma's zoals je dat van je eigen tv kent. Eenvoudig zappen op je pc!

Voor iedereen die graag zo weinig mogelijk tijd besteedt aan het zoeken naar een gemiste uitzending, een herhaling of een programma, maar juist wel met het kijken daarnaar.

TV kijken wanneer het jou uitkomt!

Cookies

Hebikietsgemist.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op "Akkoord" te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Akkoord